Neil Swanson: TUI UK & Ireland | Προβληματισμός για την υπερπροσφορά θέσεων

21 Mar 2025, 11:49 | ΠΡΟΣΩΠΑ

TornosNews.gr

TUI UK & Ireland | Προβληματισμός για την υπερπροσφορά θέσεων

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις
Vavoulas.com
  • Η TUI UK & Ireland εμφανίζεται ικανοποιημένη με την απόφασή της να μην αυξήσει τη χωρητικότητα για την κορύφωση της θερινής περιόδου του 2025, τη στιγμή που ανταγωνιστές όπως οι Jet2 και easyJet προχώρησαν σε σημαντικές αυξήσεις θέσεων, αφήνοντας «πολλή αδιάθετη χωρητικότητα στην αγορά».

"Η σωστή απόφαση να μην αυξήσουμε τις θέσεις"

Ο Neil Swanson, διευθύνων σύμβουλος της TUI UK & Ireland, σημείωσε πως η τάση των κρατήσεων της τελευταίας στιγμής συνεχίζεται και το 2025, ωστόσο η TUI αισθάνεται σίγουρη για την τιμολογιακή της πολιτική και τις πωλήσεις της.

"Είμαι ικανοποιημένος που δεν αυξήσαμε τη χωρητικότητα", ανέφερε. "Η Jet2 την αύξησε κατά 10% και η easyJet κατά 35%. Εμείς διατηρήσαμε σταθερή τη χωρητικότητα και, από τη δική μου οπτική, αυτό ήταν η σωστή επιλογή."

Η λεπτή ισορροπία μεταξύ πρώιμων κρατήσεων και περιθωρίων κέρδους

Μιλώντας σε δείπνο με δημοσιογράφους, ο Swanson αναγνώρισε ότι είναι δύσκολο να εξισορροπηθεί η πίεση για πρώιμες πωλήσεις με τη διατήρηση υγιών περιθωρίων κέρδους. Ωστόσο, εξέφρασε την εμπιστοσύνη του ότι η TUI έχει βρει τη σωστή στρατηγική για το 2025.

"Η ζήτηση παραμένει ισχυρή και όλοι θα πουλήσουν ό,τι έχουν διαθέσιμο, αλλά η υπερπροσφορά πιέζει τις τιμές και τα περιθώρια κέρδους", εξήγησε.

Τόνισε επίσης ότι δεν επιθυμεί η εταιρεία να εγκλωβιστεί σε μια αγορά κρατήσεων της τελευταίας στιγμής, όπου θα υπάρχει υπερβολική διαθεσιμότητα θέσεων και πίεση για εκπτώσεις.

Η σημασία της σωστής τιμολόγησης

"Το ζήτημα δεν είναι μόνο η ποσότητα των διαθέσιμων θέσεων, αλλά η τιμή στην οποία τις πουλάς", είπε ο Swanson. "Θυσιάζεις ένα μέρος του περιθωρίου κέρδους νωρίς μέσα στο έτος, αλλά έτσι έχεις λιγότερες θέσεις να πουλήσεις αργότερα σε χαμηλές τιμές."

Πρόσθεσε πως η υπερπροσφορά από τις ανταγωνίστριες εταιρείες θα επηρεάσει τις ισορροπίες της αγοράς: "Η Jet2 αύξησε τη χωρητικότητα κατά 10% και η easyJet κατά 35%. Αυτά είναι μεγάλα νούμερα επιπλέον θέσεων, που θα επηρεάσουν το συνολικό τοπίο."

Οι ταξιδιώτες αναζητούν περισσότερες προσφορές

Ο Bart Quinton Smith, διευθυντής πωλήσεων και μάρκετινγκ της TUI, σημείωσε πως οι πελάτες φέτος είναι ιδιαίτερα ευαίσθητοι στις τιμές, αναζητώντας τις καλύτερες προσφορές πριν κλείσουν τις διακοπές τους.

Αναφέρθηκε επίσης στη στρατηγική της TUI να ενισχύσει τις πωλήσεις πακέτων που περιλαμβάνουν πτήσεις από τρίτους παρόχους, επισημαίνοντας πως η εταιρεία εκμεταλλεύεται τις ανταγωνιστικές τιμές των συνεργαζόμενων αεροπορικών εταιρειών.

"Επωφελούμαστε από τις χαμηλές τιμές των αεροπορικών θέσεων"

Ο Swanson υπογράμμισε ότι οι τιμές για αεροπορικά εισιτήρια το Πάσχα και στις αρχές του καλοκαιριού είναι εξαιρετικά χαμηλές, κάτι που η TUI αξιοποιεί για πελάτες που δεν επιθυμούν το πλήρες προϊόν της εταιρείας.

"Με το δυναμικό μας μοντέλο μπορούμε να εκμεταλλευτούμε αυτές τις χαμηλές τιμές και να προσφέρουμε ευέλικτες λύσεις στους πελάτες μας", κατέληξε.
 

 
 
 
 
 
 
 


 
 

Facebook Twitter Linkedin
Vavoulas.com

δημοφιλέστερα