Peter Krüger: ΤUI | Έμφαση στην ψυχαγωγία και τις μοναδικές εμπειρίες - μέχρι και κράτηση στα τοπικά εστιατόρια

06 Mar 2025, 12:38 | ΠΡΟΣΩΠΑ

TornosNews.gr

ΤUI | Έμφαση στην ψυχαγωγία και τις μοναδικές εμπειρίες - μέχρι και κράτηση στα τοπικά εστιατόρια

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις
Vavoulas.com

Η επέκτασή της στο χώρο των ξενοδοχείων διεθνώς, με έμφαση σε αυτή τη φάση στην Αφρική και την Ινδονησία, καθώς και η διεύρυνση των δυνατοτήτων σε περιηγήσεις και εμπειρίες μέσω της Tui Musement, αποτελούν τους κύριους στόχους της TUI.

Αυτό ανέφερε ο Chief Strategy Officer της TUI, Peter Krüger, σε συνέντευξη στο ITB Berlin Convention το απόγευμα της Τετάρτης. Ο στόχος, είπε χαρακτηριστικά, είναι να διασφαλιστεί ότι οι πελάτες θα ασχολούνται με την TUI όχι μόνο μία ή δύο φορές το χρόνο αλλά πολύ πιο συχνά.

Εμπειρίες και αναψυχή ανά πάσα στιγμή

Ως προς την Tui Musement: Η πλατφόρμα προσφέρει ήδη μια ποικιλία δραστηριοτήτων για κράτηση. Στο μέλλον, θα δώσει τη δυνατότητα στους πελάτες να αγοράζουν εισιτήρια για εκδηλώσεις ή να κλείνουν τραπέζι σε ένα εστιατόριο στην πόλη τους.

Εξατομικευμένες προσφορές

Ένα βασικό πλεονέκτημα του κάθετα ολοκληρωμένου επιχειρηματικού μοντέλου της TUI, το οποίο εξυπηρετεί περίπου 28 εκατομμύρια πελάτες παγκοσμίως, είναι η εκτεταμένη δεξαμενή δεδομένων των πελατών της. Αυτό επιτρέπει στην εταιρεία να προσφέρει εξαιρετικά εξατομικευμένες ταξιδιωτικές εμπειρίες που ξεπερνούν τις παραδοσιακές διακοπές στον ήλιο και την παραλία.

Στο μέλλον, οι εμπειρίες και οι δραστηριότητες πιθανότατα θα γίνουν ο κύριος μοχλός των ταξιδιωτικών αποφάσεων και όχι η επιλογή ξενοδοχείου ή παραλίας. Ο κλάδος στρέφεται προς μια μεγαλύτερη έμφαση στην ψυχαγωγία και τις μοναδικές εμπειρίες. «Οι εμπειρίες είναι η τρέχουσα τάση, αλλά η ψυχαγωγία θα διαδραματίσει ακόμη μεγαλύτερο ρόλο στο μέλλον – έρχονται πολλά στο δρόμο μας», προέβλεψε ο Krüger.

Ανάπτυξη στην Αφρική και την Ινδονησία

Σύμφωνα με τον Peter Krüger, η TUI είναι ήδη ο μεγαλύτερος πάροχος ξενοδοχειακών κρεβατιών στην Καραϊβική και έχει ισχυρή παρουσία σε χώρες της Μεσογείου. «Θέλουμε πρωτίστως να επεκταθούμε περαιτέρω στο Νότιο Ημισφαίριο, με ιδιαίτερη έμφαση στην ανάπτυξη της επιχείρησής μας στην Ανατολική και Δυτική Αφρική καθώς και στην Ινδονησία», δήλωσε. Αυτή τη στιγμή, η εταιρεία λειτουργεί ή βρίσκεται σε συγκεκριμένα στάδια σχεδιασμού για 500 ξενοδοχεία.

«Υιοθετούμε τη στρατηγική των ξενοδοχείων πόλης, τα οποία συνήθως διοικούνται επαγγελματικά, και την εφαρμόζουμε στον κλάδο των ξενοδοχείων διακοπών. Σε πολλές περιπτώσεις, οι ιδιοκτήτες ξενοδοχείων παλεύουν με την επαγγελματική διαχείριση και βλέπουμε μια μεγάλη ευκαιρία εκεί», εξήγησε ο Krüger.

Η TUI παρέχει ηλιακή ενέργεια στην Αττάλεια

 Ο Chief Strategy Officer της TUI, βλέπει επίσης ότι η εταιρεία του βρίσκεται σε καλή θέση όσον αφορά τη βιωσιμότητα: η TUI λειτουργεί τα δικά της ηλιακά πεδία στα βουνά γύρω από την Αττάλεια, τα οποία παράγουν ενέργεια για τα παραλιακά ξενοδοχεία. «Αυτές οι επενδύσεις συνήθως αποδίδουν μέσα σε τέσσερα έως πέντε χρόνια – αυτό είναι εξαιρετικά κερδοφόρο για εμάς», είπε ο Krüger με εμφανή ικανοποίηση γι αυτό το επίτευγμα.

Facebook Twitter Linkedin
Vavoulas.com

δημοφιλέστερα