Sebastian Ebel: TUI | Tα πακέτα διακοπών θα γίνουν πιο ευέλικτα και δυναμικά - «μορατόριουμ στη νομοθεσία»

30 Dec 2024, 19:15 | ΠΡΟΣΩΠΑ

TornosNews.gr

TUI | Tα πακέτα διακοπών θα γίνουν πιο ευέλικτα και δυναμικά - «μορατόριουμ στη νομοθεσία»

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις

Τα πακέτα διακοπών παραμένουν το βασικό στρατηγικό προϊόν του ομίλου TUI, τονίζει σε συνέντευξή του στην ενότητα the Tui Stories στο εταιρικό website ο διευθύνων σύμβουλος Sebastian Ebel.

Στο μέλλον, υπογραμμίζει ο κ.Ebel, τα πακέτα διακοπών θα είναι πολύ πιο ευέλικτα και δυναμικά, με περισσότερες επιλογές για τους πελάτες, κάτι που θα κάνει το προϊόν ακόμα πιο ελκυστικό.

Τα πακέτα διακοπών, ακόμα κι αν ο όρος είναι λίγο παλιός, λέει, προσφέρουν σαφή προστιθέμενη αξία για τους πελάτες: ασφάλεια, εξυπηρέτηση, ευκολία. Άλλωστε, υπάρχει η υψηλή ποιότητα των συμβουλών που λαμβάνουν στα ταξιδιωτικά γραφεία. Ακόμη και για ομάδες νέων ατόμων αυτό είναι όλο και πιο σημαντικό.

"Αναγνωρίζουμε σαφείς δυνατότητες σε αυτόν τον τομέα", υπογραμμίζει. "Αλλά επιπλέον θέλουμε να προσφέρουμε στους πελάτες μας μια ολόκληρη σειρά από εμπειρίες αναψυχής. Για το σκοπό αυτό χτίζουμε ένα κλιμακούμενο μοντέλο και ευθυγραμμίζουμε τον κόσμο των προϊόντων μας προς αυτό. Αυτός ο μετασχηματισμός μας δίνει τη δυνατότητα να ενισχύσουμε τις ευκαιρίες μας στην αγορά, ενώ ταυτόχρονα μειώνουμε τον κίνδυνο. Γινόμαστε πιο αποτελεσματικοί, πιο ευέλικτοι και θέτουμε τα θεμέλια για ανάπτυξη – με ιδιαίτερη έμφαση στις πωλήσεις, την ποιότητα και την εξυπηρέτηση".

.Ξεχωρίζουμε από τον ανταγωνισμό χάρη στα δικά μας προϊόντα, δηλαδή τις δικές μας μάρκες ξενοδοχείων και κρουαζιερόπλοια. Αναπτυσσόμαστε σε αυτόν τον τομέα. Παραμένει στρατηγική προτεραιότητα. Οι πολύ κερδοφόρες ξενοδοχειακές εταιρείες TUI και τα κρουαζιερόπλοια επωφελούνται φυσικά από τη δύναμη και την παρουσία των τουριστικών πρακτόρων μας με την πρόσβασή τους σε περισσότερους από 20 εκατομμύρια πελάτες, επισημαίνει ο CEO της TUI.

Ο κ. Έμπελ αναφέρεται και στο ζήτημα των ρυθμιστικών απαιτήσεων για τα οργανωμένα πακέτα διακοπών, λέγοντας ότι οι απαιτήσεις αυτές ανεβάζουν την τιμή των πακέτων διακοπών, είτε πρόκειται για το γερμανικό ταμείο ταξιδιωτικής ασφάλισης είτε για τους εκτεταμένους κανόνες αποζημίωσης για καθυστερημένη άφιξη.

«Αυτό θα πρέπει να επανεξεταστεί για να διασφαλιστούν ίσοι όροι ανταγωνισμού για όλους τους παρόχους. Αυτό είναι κάτι που πρέπει να αντιμετωπίσουν οι πολιτικοί, επειδή οι οργανωμένες διακοπές προσφέρουν την καλύτερη προστασία των καταναλωτών. Εδώ πρέπει να απολαμβάνουμε τους ίδιους όρους με τις αμιγώς διαδικτυακές πλατφόρμες», υπογραμμίζει.

Επισημαίνει επίσης την ανάγκη για επενδύσεις σε ψηφιακές υποδομές στην Ευρώπη και σαφή εξάλειψη της γραφειοκρατίας. "Ένα μορατόριουμ στη νομοθεσία είναι απαραίτητο", λέει χαρακτηριστικά.

Τέλος ο κ.Έμπελ δήλωσε σίγουρος για τις προοπτικές της TUI το 2025.

Είπε: «Είμαι αισιόδοξος για το μέλλον. Οι πελάτες μας δεν τσιγκουνεύονται στις διακοπές τους, ακόμη και σε περιόδους κρίσης.Eίμαστε καλά προετοιμασμένοι για τις πολιτικές και οικονομικές συνθήκες στην Ευρώπη.

Αποκαλύπτει επίσης ότι η TUI βρίσκεται στο σωστό δρόμο για να γίνει μια παγκόσμια αγορά για εμπειρίες διακοπών και αναψυχής. Λέει: "Έχουμε δημιουργήσει τις κατάλληλες συνθήκες για την επίτευξη των μεσοπρόθεσμων στόχων μας: δημιουργία παγκόσμιων πλατφορμών, προώθηση της εναρμόνισης και ανάπτυξη της επιχείρησής μας σε όλο τον κόσμο. Ταυτόχρονα, θα διατηρήσουμε την εστίασή μας στην ποιότητα, τη βιωσιμότητα και την TUI ως εργοδότης αριστείας. Πίσω από όλα αυτά έχουμε μια δυνατή ομάδα TUI, τους ανθρώπους μας σε όλο τον κόσμο. Με όλα αυτά μπαίνω στην επόμενη χρονιά γεμάτος αυτοπεποίθηση».

Facebook Twitter Linkedin

δημοφιλέστερα