Κυριάκος Κώτσογλου: Κανείς Δήμαρχος της Κρήτης δεν έχει στρατηγικό σχέδιο για τον τουρισμό
23 Mar 2024, 19:30 | ΠΡΟΣΩΠΑ
TornosNews.gr
Οι Δήμοι της Κρήτης δεν έχουν στρατηγικό σχεδιασμό για τον τουρισμό, αλλά κινούνται πρόχειρα και αποσπασματικά, επισήμανε ο αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού της Περιφέρειας, Κυριάκος Κώτσογλου, μιλώντας χθες το βράδυ στο 5ο Energizing Greece, με τίτλο «Crete: Top Destination in Europe», που πραγματοποιήθηκε στο Μεγάλο Αρσενάλι, στο Ενετικό Λιμάνι των Χανίων.
Στην ομιλία του, με θέμα «Κρήτη – Παντού! – Στρατηγικός Σχεδιασμός 2024 – 2028», ο κ. Κώτσογλου επισήμανε πως «… το να βαυκαλίζομαι ότι όλα τα κάνω καλά, δεν βοηθάει να στο γίνω καλύτερος. Μαζί με όλα αυτά τα σπουδαία που έχουμε πετύχει, καλό είναι να έχουμε μία επαφή και με αυτά που πρέπει να κάνουμε. Βάζεις το όραμα, θέλει λίγο τρέλα, κρατάς τις αξίες, προκαλούνε πόνο, έχεις μια αποστολή, κάνεις μια ανάλυση και καταλήγεις σε μία στρατηγική. Ένας στρατηγικός σχεδιασμός ξεκινάει από το πώς θες τον προορισμό σου».
Στη συνέχεια, ο κ. Κώτσογλου εξήγησε τι σημαίνει στρατηγική, «σε σχέση με το “έλα μωρέ να κάνουμε κι αυτό” ή το “μου είπανε να κάνουμε και τούτο”. Στρατηγική σημαίνει να πεις και να σχεδιάσεις ότι “θέλω για την Κρήτη αυτό”, ότι “για να το υπηρετήσω αυτό θα πάω σε 40 εκθέσεις” ή “θα κάνω αυτές τις εκδόσεις” ή “θα κάνω αυτό” και μετά καθεμία ενέργειά σου, μικρή ή μεγάλη, να έρχεται να “κουμπώνει” στο επιχειρησιακό πλάνο, που θα υπηρετεί τον στρατηγικό σχεδιασμό», είπε ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού.
Ο Θεός μας είναι το σήμερα και ό,τι μας τύχει
Και πρόσθεσε ότι «δεν υπάρχει αυτό… Φέρτε μου εδώ όλους τους Δημάρχους της Κρήτης. Ξέρετε πώς κινούνται; “Μωρέ, να πάμε και στο Παρίσι; Ποιος θα πάει; Αυτός. Να πάω κι εγώ. Κάτι δημοσιογράφοι με πήρανε. Να έρθουμε; Ίντα διάολο θέλουνε;” Είναι τελείως διαφορετικό να ασχολείσαι με την καθημερινότητα και να λες ότι υπηρετείς τον τουρισμό και τελείως διαφορετικό να λες ότι έχεις στρατηγικό πλάνο. Δείξτε μου ποιος Δήμαρχος της Κρήτης έχει στρατηγικό σχέδιο. Και είναι απαραίτητο να υπάρχει γιατί η Περιφέρεια κάνει την “ομπρέλα” και όπως την κάνει την ομπρέλα σε κάθε σποτ, προσέχει τα πλάνα από Χανιά, Ρέθυμνο, Ηράκλειο και Λασίθι να είναι ακριβώς τα ίδια. Μετά θα έρθει το Μαλεβίζι, το Αμάρι, τα Σφακιά και θα πουν εγώ έχω αυτά τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και θα τα “κουμπώσω”, έχω ένα δικό μου σχεδιασμό, μικρότερο ή μεγαλύτερο, ό,τι θέλω, αλλά εκεί θα “κουμπώσω”. Ο Θεός μας είναι το σήμερα και ό,τι μας τύχει», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Κώτσογλου.
Ακολούθως, παρουσίασε τον στρατηγικό προγραμματισμό της Περιφέρειας Κρήτης για την περίοδο 2024 – 2028, επισημαίνοντας ότι η καμπάνια τουριστικής προβολής της Κρήτης για το 2024, συνολικού προϋπολογισμού 1,5 εκατ. ευρώ, που περιλαμβάνει μια σειρά από δράσεις, προωθητικές ενέργειες και συμμετοχές σε διεθνείς εκθέσεις, έχει τίτλο «Crete, take me on a story…» και περιλαμβάνει 12 θεματικές.
Παράλληλα, ο κ. Κώτσογλου σημείωσε ότι σήμερα ένας τουριστικός προορισμός για να μπορεί να ακμάζει πρέπει να είναι διάσημος, διαφορετικός, ανθεκτικός, αειφόρος – πράσινος, «έξυπνος», συνεργατικός και ολιστικός, κάνοντας ιδιαίτερη αναφορά σε καθένα από τα επτά αυτά κρίσιμα κριτήρια.
Πηγή: hania.news
διαβάστε ακόμα
- ΞΕΕ | Καμπάνια ευαισθητοποίησης των πολιτών για τις επιπτώσεις της «έκρηξης» των βραχυχρόνιων μισθώσεων 03/09 | 15:43
- Τουρκικός τουρισμός | Τα νυχτερινά μουσεία βγάζουν έξω τους τουρίστες του all inclusive 13/08 | 10:48
- Υπερ-τουρισμός | Ποιες δράσεις προτείνει το WTTC για τη συνύπαρξη ντόπιων και τουριστών 18/07 | 22:40
- Είσοδο της Ryanair στην αγορά πακέτων διακοπών εξετάζει η διοίκηση 02/09 | 13:57
- Περιμένουμε ριζική αντιμετώπιση του προβλήματος των βραχυχρόνιων μισθώσεων 05/09 | 11:14
- Οι ντόπιοι πρέπει να αποφασίσουν πόσο τουρισμό θέλουν στη Μαγιόρκα- κατανοητές οι διαμαρτυρίες 21/08 | 10:17
- Η ταξιδιωτική βιομηχανία ευθύνεται για τον υπερτουρισμό 26/08 | 10:08
- Επανασχεδιασμός στο μέτρο των τοπικών κοινωνιών και των υποδομών των προορισμών 18/08 | 20:17
- Αναταράξεις στις πτήσεις από μεθυσμένους Βρετανούς- ποια λύση προτείνει ο CEO της Ryanair 28/08 | 12:07
- TUI | Ισχυρές επιδόσεις και το γ' τρίμηνο - Αυξημένα έσοδα τουλάχιστον 10% το 2024 14/08 | 11:03
δημοφιλέστερα
- 1 Όλγα Κεφαλογιάννη στη ΔΕΘ | Δημιουργούμε τις συνθήκες για ένα νέο κύκλο τουριστικής ανάπτυξης 08.09.2024 | ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ
- 2 Γιάννης Χατζής (ΠΟΞ) | Τουρισμός: Προβληματισμός και ανησυχία στους ξενοδόχους από τις ανακοινώσεις Μητσοτάκη 08.09.2024 | ΠΟΞ
- 3 Κ. Μητσοτάκης | Τα μέτρα για τα Airbnb, αυξάνεται το τέλος ανθεκτικότητας στα ξενοδοχεία και καταλύματα, έρχεται τέλος κρουαζιέρας 08.09.2024 | ΠΟΛΙΤΙΚΗ
- 4 Δύο Ελληνικά νησιά στους «ναούς» της απιστίας στην Ευρώπη 09.09.2024 | ΤΑΣΕΙΣ
- 5 Τουρισμός | Σε αναμονή της εξειδίκευσης των μέτρων - Σημαντική αύξηση του τέλους ανθεκτικότητας στην κλιματική κρίση 09.09.2024 | ΠΟΛΙΤΙΚΗ
- 6 Βόρεια Μακεδονία | Μείωση αεροπορικών αφίξεων - Η Wizz Air καθήλωσε αεροπλάνα, λόγω προβλημάτων στον κινητήρα 09.09.2024 | ΚΟΣΜΟΣ
- 7 Απογειώθηκε ο τουρισμός της Αλβανίας - Επέκταση του αεροδρομίου των Τιράνων 09.09.2024 | ΚΟΣΜΟΣ
- 8 ΕΟΤ: Έρευνα για την προσέλκυση τουριστών κοινότητας ΛΟΑΤΚΙ+ 09.09.2024 | ΕΟΤ
- 9 Προβολή της Πιερίας στις Κάτω Χώρες | φιλοξενία Ολλανδών δημοσιογράφων από τον ΠΟΤΑΠ 08.09.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 10 Έρευνα: 9 στους 10 ταξιδιώτες που έχουν μείνει σε βραχυχρόνια μίσθωση, θα την προτιμούσαν ξανά 09.09.2024 | ΤΑΣΕΙΣ