Θανάσης Καραγιάννης: Manet: Η σχέση πελάτη-ξενοδόχου περνά από ένα smartphone

22 Feb 2019, 11:39 | ΠΡΟΣΩΠΑ

Βίκη Τρύφωνα

Manet: Η σχέση πελάτη-ξενοδόχου περνά από ένα smartphone

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις

Ένα ολοκληρωμένο σύστημα ψηφιακής τεχνολογίας παρουσίασε η Manet, για πρώτη φορά στην Ελλάδα, κατά τη διάρκεια του HotelTech (7 Φεβρουαρίου 2019). Πρόκειται για ένα smartphone που βρίσκει ο πελάτης μέσα στο δωμάτιό του και μπορεί να το χρησιμοποιήσει είτε εντός είτε εκτός ξενοδοχείου καθ’ όλη τη διάρκεια της διαμονής του, κάνοντας χρήση απεριόριστων κλήσεων και δεδομένων.

Στα βασικά του πλεονεκτήματα περιλαμβάνονται η αύξηση των εσόδων για τα ξενοδοχεία από τις πωλήσεις των έξτρα υπηρεσιών τους, η βελτίωση της επικοινωνίας με τους πελάτες είτε βρίσκονται εντός είτε εκτός του ξενοδοχείου και στη βελτίωση της web reputation καθώς οι πελάτες αφήνουν καλές κριτικές.

Ο Head of Digital της Manet, Θανάσης Καραγιάννης, περιέγραψε στο Tornos News τις λειτουργίες του αλλά και τα συγκριτικά πλεονεκτήματα που προσφέρει στους ξενοδόχους.

Δείτε όλη τη συνέντευξη εδώ.

Facebook Twitter Linkedin

διαβάστε ακόμα

δημοφιλέστερα