Ιωάννα Δρέττα: Η Wanderlust Greece μας συστήνει τη Θεσσαλονίκη μέσα σε 72 ώρες
18 Jan 2019, 15:22 | ΠΡΟΣΩΠΑ
TornosNews.gr
H Wanderlust Greece, το πρώτο Digital Travel Show που σχεδίασε και υλοποιεί η Marketing Greece, ταξίδεψε στη Θεσσαλονίκη, αποτύπωσε τη μοναδικότητα της πόλης και ανέδειξε τα χαρακτηριστικά εκείνα που την καθιστούν ιδανικό προορισμό για διακοπές μικρής διάρκειας - City Break.
Με στόχο την αύξηση της μέσης διάρκειας παραμονής των επισκεπτών και με θέμα τη γνωριμία με την πόλη σε 72 ώρες η καμπάνια, που υλοποιήθηκε τον μήνα Νοέμβριο, πρόβαλλε το ιδιαίτερο μείγμα εμπειριών που προσφέρει η πόλη στον επισκέπτη, με κεντρικούς άξονες τον πολιτισμό και τη γαστρονομία, αλλά και ξεχωριστές προτάσεις για μοναδικές κοντινές εξορμήσεις.
Ο Λευκός Πύργος, η Άνω Πόλη, η πλατεία Αριστοτέλους και η διάσημη παραλία της. Τα δημοφιλή σημεία που αποτυπώνουν το πολιτισμικό της μωσαϊκό και την ιστορία της. Οι κοντινές εξορμήσεις στον Όλυμπο και στη Βεργίνα. Η γαστρονομία, η νυχτερινή ζωή, ο σύγχρονος οινοτουρισμός. Ο παλμός της, οι άνθρωποί της, οι στιγμές της που γίνονται δικές μας. Αυτή είναι η Θεσσαλονίκη, μια πόλη γεμάτη εκπλήξεις, στην οποία μας ξεναγούν οι wanderlust παρουσιαστές Yabatravellers μέσα από το νέο video της καμπάνιας.
«Η Θεσσαλονίκη είναι μια πόλη που έχει τη δυνατότητα να ανταποκριθεί με επιτυχία στα ζητούμενα ενός City Break προορισμού και να προσφέρει πραγματικά ξεχωριστές εμπειρίες στον επισκέπτη της. Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι, που μέσα από την καμπάνια Wanderlust Greece και το νέο video έχουμε την ευκαιρία να προβάλλουμε με σύγχρονο τρόπο τον χαρακτήρα και την πολυμορφία της Θεσσαλονίκης. Το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό της ταινίας που δημιουργήθηκε είναι η αισθητική της. Βασιζόμενοι σε επιτυχημένες διεθνείς πρακτικές στο χώρο του travel video και υιοθετώντας καινοτόμους τρόπους κινηματογράφησης, δημιουργήσαμε ένα εντυπωσιακό video που αντιπροσωπεύει τη σύγχρονη εικόνα της πόλης», σχολίασε σχετικά η CEO της Marketing Greece, κ. Ιωάννα Δρέττα.
Η Αντιπεριφερειάρχης της Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης & Πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης, κ. Βούλα Πατουλίδου δήλωσε σχετικά: « Η επένδυση στην digital προβολή της Θεσσαλονίκης αποτελεί, από τριετίας, κυρίαρχη δράση και επιδίωξη του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης. Το video της καμπάνιας παρουσιάζει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την τουριστική μας πολυφωνία και αποκαλύπτει τους λόγους γιατί αυτή η πόλη «είναι» η πόλη που αγαπάς να επισκέπτεσαι».
Η καμπάνια της Θεσσαλονίκης, που διήρκεσε συνολικά 40 ημέρες, συμπεριλαμβάνοντας και ενέργειες διατήρησης ενδιαφέροντος στα Social Media του Discovergreece.com, σημείωσε περισσότερα από 3,5 εκατομμύρια Social Media Reach και πάνω από 180.000 Social Media Engagement. Παράλληλα, κατά τη διάρκεια του Digital ταξιδιού δημιουργήθηκε πλήθος πρωτότυπου φωτογραφικού υλικού, το οποίο βρίσκεται online στο site της Wanderlust Greece και είναι στη διάθεση των τοπικών τουριστικών επιχειρήσεων και φορέων της Θεσσαλονίκης για αξιοποίησή του σε ενέργειες προβολής και προώθησης.
Η καμπάνια Wanderlust Greece | Thessaloniki υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης
διαβάστε ακόμα
- Ευρωπαϊκός τουρισμός | Πραγματικό κατόρθωμα ο ψηφιακός και βιώσιμος μετασχηματισμός 01/03 | 21:21
- Το 76% των Αμερικανών σχεδιάζουν ένα ταξίδι τους επόμενους 12 μήνες - το 64% το εξάμηνο 04/04 | 10:44
- «Ο υπερτουρισμός είναι η μεγαλύτερη απειλή για τον βιώσιμο τουρισμό» 15/04 | 11:37
- Η Αθήνα δεν αντέχει άλλο τσιμέντο | Ανοιχτή επιστολή προς τον υπουργό Περιβάλλοντος 17/04 | 16:48
- Διψήφια αύξηση στην επιβατική κίνηση τον Φεβρουάριο | "εκτροχιασμός" αν μπουν νέοι φόροι 05/04 | 11:55
- UN Tourism | Ελκυστικός προορισμός για τουριστικές επενδύσεις η Αλβανία 10/04 | 10:33
- Ελληνικής καταγωγής ο νέος Γενικός Διευθυντής του 1 Hotel Toronto 15/04 | 13:34
- H ΕΤΑΔ θα εξελιχθεί σε έναν σύγχρονο φορέα Real Estate - 6.000 ακίνητα σε αποτίμηση 15/04 | 17:25
- Δεν θα πληρώσει ξανά ο ξενοδοχειακός κλάδος την ανεξέλεγκτη λειτουργία των Airbnb 12/04 | 19:34
- Ελληνικός τουρισμός | Πρέπει να υπολογίζονται οι δείκτες βιωσιμότητας στις αποφάσεις μας 13/04 | 12:39
δημοφιλέστερα
- 1 Santo Collection | 30 εμπειρίες στα ξενοδοχεία, τις βίλες και στον προορισμό της Σαντορίνης 19.04.2024 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
- 2 Τουρισμός 2024 | 4 ελληνικά νησιά στο top10 των φτηνότερων προορισμών για τους Βρετανούς το καλοκαίρι 18.04.2024 | ΑΓΟΡΕΣ
- 3 Οι 6 φιναλίστ του Master Chef για γυρίσματα στη Λέσβο 19.04.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 4 Oι Έλληνες στρέφονται στο χώρο της Αυτοβελτίωσης και Ψυχικής Υγείας 18.04.2024 | ΜΕΛΕΤΕΣ / ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ
- 5 Ισπανία: Έξυπνο νέο επενδυτικό ταμείο για την απορρόφηση κονδυλίων του Σχεδίου Ανάκαμψης 19.04.2024 | ΚΟΣΜΟΣ
- 6 Ταξίδι εξοικείωσης σε Αθήνα και Κρήτη με ρεπορτάζ για αναγνώστες με κινητικά προβλήματα 19.04.2024 | ΕΟΤ
- 7 Συνάντηση Όλ. Κεφαλογιάννη με μέλη του Ελληνικού Συμβουλίου του Οργανισμού Sustainable Markets Initiative 18.04.2024 | ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ
- 8 WTTC - Microsoft | Τουρισμός: Επείγουσα ανάγκη η υιοθέτηση της τεχνητής νοημοσύνης από τις επιχειρήσεις 19.04.2024 | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
- 9 Handelsblatt | Η Ελλάδα ως πόλος έλξης για ξένους συνταξιούχους 18.04.2024 | ΑΓΟΡΕΣ
- 10 Γυρίσματα στην Πάρο για νέα αγγλική τηλεοπτική σειρά 19.04.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ