Τι λένε οι τουρίστες για τα δωμάτια των ξενοδοχείων κατά τη διάρκεια της πανδημίας
30 Nov 2020, 10:25 | ΑΠΟΨΗ
Σοφία Κοντογιάννη
Η πανδημία του κορωνοϊού επέβαλε αυστηρά υγειονομικά πρωτόκολλα στην βιομηχανία της φιλοξενίας.
Τα ξενοδοχεία σε όλο τον κόσμο ανταποκρίθηκαν θετικά στις επισημάνσεις και συστάσεις των υγειονομικών αρχών και εφάρμοσαν αποτελεσματικά τους νέους κανόνες υγιεινής, απολύμανσης και καθαριότητας στα δωμάτια και στους κοινόχρηστους χώρους τους. Πώς όμως εισέπραξαν οι πελάτες των ξενοδοχείων τις νέες υγειονομικές συνθήκες που παρατήρησαν στο lobby, στα εστιατόρια και κυρίως στα δωμάτιά τους;
Στα σχετικά φόρουμ συζήτησης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, όπου οι τουρίστες ανταλλάσσουν απόψεις για τις ταξιδιωτικές τους εμπειρίες, είναι εμφανές ότι στην πλειοψηφία τους οι πελάτες των ξενοδοχείων ήταν πολύ ευχαριστημένοι από τα αποτελέσματα της εφαρμογής των νέων πρωτοκόλλων καθαριότητας. Ιδιαίτερα σε προορισμούς εκτός Ευρώπης, όπου κάποια καταλύματα δεν φημίζονταν για τις ποιοτικές παροχές τους, οι τουρίστες επεσήμαναν ευχάριστες αλλαγές οι οποίες αποτελούν σημαντική βελτίωση και για την μετά κορωνοϊού εποχή.
Ειδικότερα, στις συζητήσεις μεταξύ των τουριστών, επισημαίνονται τα εξής:
-Κατά γενική ομολογία, τα ξενοδοχεία δεν ήταν ποτέ πιο καθαρά
-Η καθαριότητα στα δωμάτια είναι άριστη, πολύ πιο εμπεριστατωμένη από πριν
-Δεν υπάρχουν πια λεκέδες από άλατα, υγρασία ή οτιδήποτε άλλο σε σιδερώστρες, κρεμάστρες, βραστήρες, ψυγεία, τζάμια παραθύρων και στα είδη υγιεινής
-Στα λουτρά και στις τουαλέτες, δεν υπάρχουν πια οι παραμικρές ενδείξεις ή ίχνη από οποιαδήποτε προηγούμενη παραμονή πελάτη
-Το χαρτί υγείας αντικαθίσταται με εντελώς καινούρια ρολά
-Δεν υπάρχει ίχνος σκόνης στα έπιπλα, στα μικροέπιπλα, στα παντζούρια ή στο κεφαλάρι των κρεβατιών
-Οι κωδικοί QR που έχουν αντικαταστήσει τα μενού και τις χρήσιμες πληροφορίες, είναι πιο εύκολοι στη χρήση και σίγουρα προτιμότεροι από τα πολυχρησιμοποιημένα έντυπα
-Τα αλατοπίπερα, το βούτυρο, η μαρμελάδα και τα συναφή είδη μίας χρήσης όπου ευλόγως είναι καθαρά και ασφαλή όσον αφορά στην συσκευασία και στο περιεχόμενό τους, είναι κάτι που οι τουρίστες περιμένουν να το δουν να εδραιώνεται και στο μέλλον, στη μετά κορωνοϊού εποχή
Εν κατακλείδι, οι περισσότεροι ταξιδιώτες που έμειναν σε ξενοδοχεία κατά τη διάρκεια της πανδημίας, είτε για λόγους εργασίας είτε για διακοπές, έμειναν πολύ ευχαριστημένοι από τα νέα πρωτόκολλα και αισθάνονταν πολύ ασφαλείς εντός των κοινόχρηστων χώρων και των δωματίων των ξενοδοχείων τους.
διαβάστε ακόμα
- Π. Αντωνίου | "Εξοικονομώ", ¨"Θωρακίζω" ή "Κατεδαφίζω κατ' οίκον"; 27/03 | 13:22
- Περικλής Αντωνίου | Η αγαστή συνεργασία μεταξύ Περιφέρειας και Δήμου προϋπόθεση για την Ανάπτυξη 21/03 | 09:51
- Αειφορία: τσεκ! Βιωσιμότητα: τσεκ! Στατιστικά στοιχεία: τσουκ! 27/02 | 06:42
- Impossible Mission και Ικανότητα Φέρουσα (II) 20/02 | 07:30
- Φέρουσα ικανότητα: Mission Ιmpossible (Ι) 13/02 | 07:30
- Ο υπερτουρισμός και η ανάγκη για περισσότερη βιταμίνη C 06/02 | 07:05
- Το μοντέλο της εποχικότητας και γιατί αυτό ΔΕΝ αλλάζει 30/01 | 07:33
- Εποχικότητα, επέκταση περιόδου και στη μέση αοριστολογία 23/01 | 08:24
- Η βιωσιμότητα της ΜΙΚΡΗΣ ΞΕΝΟΔΟΧΙΑΣ στους λιγότερο αναπτυγμένους Προορισμούς και Περιφέρειες | Π.Αντωνίου 23/01 | 08:39
- Τουριστικός προορισμός: προτεινόμενος λειτουργικός ορισμός ως βάση για τη βιώσιμη ανάπτυξη 15/01 | 16:54
δημοφιλέστερα
- 1 Αρχαία Ολυμπία | Εορτασμός των 2800 χρόνων από την τέλεση των πρώτων Ολυμπιακών Αγώνων 27.03.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 2 Ξενοδοχείο Akkadian | Το Νέο Gay Only Hotel στη Μύκονο 28.03.2024 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
- 3 Σημαντική πηγή εσόδων το εισερχόμενο οδικό τουριστικό ρεύμα από τη Βουλγαρία 28.03.2024 | ΑΓΟΡΕΣ
- 4 Ξενοδοχεία | Ανοίγει την 1η Απριλίου το La Divina στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας 27.03.2024 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 5 Lidl Voyages: Οι Γάλλοι δεν επιλέγουν πια διακοπές βάσει προορισμού αλλά βάσει τιμής – Γιατί η Ελλάδα είναι δημοφιλής 27.03.2024 | TOUR OPERATORS
- 6 Ελληνικός Τουρισμός | Απογειώθηκαν οι τιμές στα ξενοδοχεία πολυτελείας το β' εξάμηνο του 2023 28.03.2024 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 7 Βρετανικός τουρισμός: Έντονη τάση για διακοπές εκτός σεζόν – Διπλάσιο ενδιαφέρον για Κω αυτό το καλοκαίρι 27.03.2024 | ΑΓΟΡΕΣ
- 8 C & W | +23% η αξία των ξενοδοχειακών επενδύσεων στην Ελλάδα το 2023 27.03.2024 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 9 Η πτώση του πληθωρισμού και των επιτοκίων θα τονώσει τα ταξίδια - έντονη ζήτηση για Ρόδο και Σκιάθο 27.03.2024 | ΠΡΟΣΩΠΑ
- 10 Οι Αμερικανοί πάλι οι μεγαλύτεροι επενδυτές στη Γαλλία 28.03.2024 | ΚΟΣΜΟΣ