Έξι αγορές βασικοί στόχοι για το 2021 που έφεραν το 50% των τουριστικών εσόδων το 2019
14 Sep 2020, 10:37 | ΑΠΟΨΗ
Σοφία Κοντογιάννη
Έξι αγορές θα πρέπει να είναι οι βασικοί στόχοι για τον ελληνικό τουρισμό το 2021 προκειμένου να ανακτηθεί σημαντικό μέρος των τουριστικών εσόδων του 2019, αν βέβαια το επιτρέψουν και οι εξελίξεις του υγειονομικού ζητήματος.
Πρόκειται για την Γερμανία, τη Βρετανία, τις ΗΠΑ, τη Γαλλία, την Ιταλία και την Ολλανδία. Χωρίς να σημαίνει ότι δεν πρέπει να γίνουν επιλεκτικές ενέργειες προώθησης στις υπόλοιπες αγορές, η προσπάθεια θα πρέπει να εστιαστεί σε αυτές τις έξι αγορές που έφεραν ως τουριστικό εισόδημα στη χώρα το 2019 πάνω από το 50% των συνολικών τουριστικών εσόδων. Συνολικά, οι τουρίστες αυτών των χωρών δαπάνησαν πέρυσι στη χώρα 9,3 δισ. ευρώ από τα 18,2 δισ. ευρώ που εισέπραξε συνολικά η χώρα από τον τουρισμό το 2019 και ειδικότερα, 3 δισ. ευρώ από την Γερμανία, 2,6 δισ. ευρώ από την Βρετανία, 1,2 δισ. ευρώ από τις ΗΠΑ, 1,1 δισ. ευρώ από την Γαλλία, 1 δισ. ευρώ από την Ιταλία και 533 εκατ. ευρώ από την Ολλανδία.
Για το 2019, οι περισσότερες εισπράξεις προέρχονταν από τις 28 χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, καθώς συγκέντρωσαν 12,3 δισ. ευρώ, εκ των οποίων τα 7,7 δισ. ευρώ από χώρες της Ευρωζώνης έναντι 4,5 δισ. ευρώ από χώρες εκτός της ζώνης του ευρώ. Οι εισπράξεις από τις λοιπές χώρες διαμορφώθηκαν στις 5,4 δισ. ευρώ.
Σημειώνεται ότι και σε επίπεδο αφίξεων η γερμανική αγορά και η αγορά της Βρετανίας καταλάμβαναν αθροιστικά το 2019 το 24% της συνολικής εισερχόμενης τουριστικής κίνησης και διαδραματίζουν κυρίαρχο ρόλο στην ελληνική τουριστική σκηνή. Ακολουθούν η ιταλική και η γαλλική αγορά που αθροιστικά προσέγγιζαν το 10% των αφίξεων.
διαβάστε ακόμα
- Π. Αντωνίου | "Εξοικονομώ", ¨"Θωρακίζω" ή "Κατεδαφίζω κατ' οίκον"; 27/03 | 13:22
- Περικλής Αντωνίου | Η αγαστή συνεργασία μεταξύ Περιφέρειας και Δήμου προϋπόθεση για την Ανάπτυξη 21/03 | 09:51
- Αειφορία: τσεκ! Βιωσιμότητα: τσεκ! Στατιστικά στοιχεία: τσουκ! 27/02 | 06:42
- Impossible Mission και Ικανότητα Φέρουσα (II) 20/02 | 07:30
- Φέρουσα ικανότητα: Mission Ιmpossible (Ι) 13/02 | 07:30
- Ο υπερτουρισμός και η ανάγκη για περισσότερη βιταμίνη C 06/02 | 07:05
- Το μοντέλο της εποχικότητας και γιατί αυτό ΔΕΝ αλλάζει 30/01 | 07:33
- Εποχικότητα, επέκταση περιόδου και στη μέση αοριστολογία 23/01 | 08:24
- Η βιωσιμότητα της ΜΙΚΡΗΣ ΞΕΝΟΔΟΧΙΑΣ στους λιγότερο αναπτυγμένους Προορισμούς και Περιφέρειες | Π.Αντωνίου 23/01 | 08:39
- Τουριστικός προορισμός: προτεινόμενος λειτουργικός ορισμός ως βάση για τη βιώσιμη ανάπτυξη 15/01 | 16:54
δημοφιλέστερα
- 1 Handelsblatt | Προς νέο ρεκόρ ο ελληνικός τουρισμός το 2024, αλλά ποιος θα στρώσει τα κρεβάτια; 28.03.2024 | ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
- 2 Διάκριση για το ξενοδοχείο Athina Palace Resort & Spa 28.03.2024 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
- 3 Βέλγοι φοιτητές εκπαιδεύονται στον σχεδιασμό τουριστικών προϊόντων στη Θεσσαλονίκη 28.03.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 4 United Airlines | +25% οι πτήσεις από την Ελλάδα το 2024 - Επεκτείνονται οι εποχικές πτήσεις 28.03.2024 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 5 Ελληνικός Τουρισμός | Απογειώθηκαν οι τιμές στα ξενοδοχεία πολυτελείας το β' εξάμηνο του 2023 28.03.2024 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 6 Όλγα Κεφαλογιάννη | Η Ρόδος μπορεί να εξελιχθεί σε παγκόσμιο πρότυπο βιώσιμου προορισμού 28.03.2024 | ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ
- 7 Braathens Regional Airlines: Οι πτήσεις τσάρτερ των Apollo, Spies και VING προς Ελλάδα το καλοκαίρι 28.03.2024 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 8 Διαγωνισμός 140.000 ευρώ για διαμονή και ημιδιατροφή σε ξενοδοχεία 29.03.2024 | ΧΡΗΣΤΙΚΑ
- 9 3.000 θέσεις εργασίας στην «Ημέρα Καριέρας στον Τουρισμό» της ΔΥΠΑ το Σάββατο στο ΣΕΦ 28.03.2024 | ΧΡΗΣΤΙΚΑ
- 10 Σε ποιους κλάδους δραστηριοποιούνται οι 450 εταιρείες ελληνικών συμφερόντων στα Εμιράτα 29.03.2024 | ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ