Στρατηγικό λάθος ο όρος υπερ-τουρισμός για δημοφιλείς προορισμούς- Γράφει ο κ.Νότης Μαρτάκης (*)
13 Nov 2019, 10:19 | ΑΠΟΨΗ
TornosNews.gr
Σε μια εποχή έντονων ανταγωνιστικών πιέσεων στον τουρισμό της Ελλάδας, η χρήση του δημοφιλούς όρου του «υπερτουρισμού» αποτελεί σημαντικό στρατηγικό λάθος. Πολύ περισσότερο που οι αναφορές περιλαμβάνουν δύο προορισμούς, όπως η Ρόδος και η Σαντορίνη, όπου, ενώ σημειώνεται σε συγκεκριμένες χρονικές στιγμές και σε συγκεκριμένα σημεία υπερφόρτωση, δεν αποτελεί δικαιολογία για να ισχυριστεί κανείς ότι τα δύο αυτά νησιά είναι πλέον κορεσμένα.
Σίγουρα χρειάζεται διαχείριση της εισερχόμενης κίνησης και σίγουρα αυτό μπορεί να επιτευχθεί με την ανάδειξη και άλλων σημείων των συγκεκριμένων νησιών που αξίζει να ανακαλύψει ο επισκέπτης. Άλλο είναι όμως αυτό και άλλο είναι να δίνουμε το λανθασμένο μήνυμα της υπερπληθώρας, που στην ουσία παρακινεί όσους επιθυμούν να επισκεφθούν αυτούς τους προορισμούς να μην το τολμήσουν.
Είναι σημαντικό για τον Τουρισμό στη χώρα μας να διαφυλάξουμε την υπεραξία κάθε επισκέψιμου τόπου. Και είναι χρέος μας να την ενισχύσουμε προς όφελος της επιχειρηματικότητας και των κατοίκων του. Αν τη μειώσουμε, είναι σαν να συμβάλουμε, άθελά μας, σε όσους καραδοκούν να κάνουν την αδυναμία ευκαιρία για εξαγορές και επενδύσεις. Θέλουμε τις επενδύσεις, αλλά τις θέλουμε στην πραγματική αξία κτήσης τους.
Τελικά, ας δούμε την πραγματική έννοια ενός χρέους που αλλάζει νόημα μόνο από ένα άρθρο: Οφείλουμε να πουλάμε Ελλάδα. Όχι να πουλάμε ΤΗΝ Ελλάδα.
διαβάστε ακόμα
- Π.Αντωνίου | Επίκαιρο το αίτημα της μείωσης του ΦΠΑ στα νησιά του Αιγαίου 11/04 | 16:49
- Το Forum Προώθησης Κρητικών Προϊόντων στα Κρητικά Ξενοδοχεία και στα Δίκτυα Διανομής 09/04 | 12:13
- Η τουριστική οικονομία λειτουργεί και θα λειτουργεί πάντα σε συνθήκες υπερπροσφοράς 08/04 | 11:16
- Π. Αντωνίου | "Εξοικονομώ", ¨"Θωρακίζω" ή "Κατεδαφίζω κατ' οίκον"; 27/03 | 13:22
- Περικλής Αντωνίου | Η αγαστή συνεργασία μεταξύ Περιφέρειας και Δήμου προϋπόθεση για την Ανάπτυξη 21/03 | 09:51
- Αειφορία: τσεκ! Βιωσιμότητα: τσεκ! Στατιστικά στοιχεία: τσουκ! 27/02 | 06:42
- Impossible Mission και Ικανότητα Φέρουσα (II) 20/02 | 07:30
- Φέρουσα ικανότητα: Mission Ιmpossible (Ι) 13/02 | 07:30
- Ο υπερτουρισμός και η ανάγκη για περισσότερη βιταμίνη C 06/02 | 07:05
- Το μοντέλο της εποχικότητας και γιατί αυτό ΔΕΝ αλλάζει 30/01 | 07:33
δημοφιλέστερα
- 1 Expedia: Δύο νέα προγράμματα αειφόρου τουρισμού για τους προορισμούς 19.04.2024 | ΧΡΗΣΤΙΚΑ
- 2 ΚΥΑ: Αυτές είναι οι 198 «Απάτητες παραλίες» - Δεν παραχωρούνται, δεν μπαίνουν ξαπλώστρες 19.04.2024 | ΧΡΗΣΤΙΚΑ
- 3 ΕΣΠΑ: 6.669 αιτήσεις για ίδρυση νέων Μικρομεσαίων Τουριστικών Επιχειρήσεων 19.04.2024 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 4 Ryanair: Μεγάλη προσφορά για 500.000 θέσεις από 12,99 ευρώ 19.04.2024 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 5 Ελληνικός τουρισμός: +24,5% οι ταξιδιωτικές εισπράξεις το α’ δίμηνο του 2024 19.04.2024 | ΜΕΛΕΤΕΣ / ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ
- 6 «MyCoast»: Νέα ψηφιακή εφαρμογή καταγγελιών για τις παραλίες 19.04.2024 | ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ
- 7 Πιο ρυπογόνες από ποτέ οι low cost αεροπορικές εταιρίες 19.04.2024 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 8 Ένωση Ξενοδόχων Ιωαννίνων: Πρώτη στην ικανοποίηση επισκεπτών η Ήπειρος 19.04.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 9 X. Design Week × Marketing Greece: Ένα τριήμερο event από και για τον τουρισμό 19.04.2024 | ΣΕΤΕ
- 10 WTTC - Microsoft | Τουρισμός: Επείγουσα ανάγκη η υιοθέτηση της τεχνητής νοημοσύνης από τις επιχειρήσεις 19.04.2024 | ΠΡΟΣΩΠΑ