Έρευνα της Amadeus: Πώς τα ξενοδοχεία θα αυξήσουν κατά 12% τα έσοδα ανά δωμάτιο

21 Mar 2025, 11:30 | ΜΕΛΕΤΕΣ / ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

TornosNews.gr

Έρευνα της Amadeus: Πώς τα ξενοδοχεία θα αυξήσουν κατά 12% τα έσοδα ανά δωμάτιο

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις
Vavoulas.com
  • Νέα έρευνα από την Amadeus, κορυφαία εταιρεία τεχνολογίας στον τουρισμό, αποκαλύπτει τις προτιμήσεις των ταξιδιωτών και τον ρόλο που παίζει η τεχνολογία στην πραγματοποίηση των ταξιδιωτικών τους ονείρων. Mάλιστα, όπως τονίζεται, οι ειδικές παροχές θα μπορούσαν να αυξήσουν τα μέσα ημερήσια έσοδα των ξενοδοχείων κατά 12%.

Οι ταξιδιώτες πληρώνουν περισσότερα για εξατομικευμένες παροχές

Η έρευνα δείχνει ότι το 63% των επισκεπτών ξενοδοχείων είναι διατεθειμένο να πληρώσει επιπλέον για ειδικές παροχές, όπως συγκεκριμένη θέα, όροφος, Xbox στο δωμάτιο ή προσθήκη τοπικών αξιοθέατων στο πακέτο διαμονής. Αυτά τα πρόσθετα χαρακτηριστικά μπορούν να αυξήσουν το μέσο ημερήσιο έσοδο (ADR) των ξενοδοχείων κατά 12%, οδηγώντας σε ετήσια αύξηση εσόδων πάνω από 5.300 δολάρια ανά δωμάτιο για μια μεσαίου μεγέθους ξενοδοχειακή αλυσίδα.

Νέοι τρόποι έμπνευσης και κράτησης ταξιδιών

Οι παραδοσιακές μέθοδοι ενημέρωσης αλλάζουν. Η επιρροή των social media και των travel influencers αυξάνεται σημαντικά τα τελευταία πέντε χρόνια, ενώ η σημασία των εφημερίδων, των ταξιδιωτικών πρακτόρων και των διαφημίσεων στην τηλεόραση παρουσιάζει διακυμάνσεις.

Η εξατομίκευση είναι κλειδί για τους ταξιδιώτες αναψυχής

Οι ταξιδιώτες αναζητούν προσωποποιημένες υπηρεσίες στα ξενοδοχεία τους:

  • 50% δηλώνει ότι μια εξατομικευμένη υποδοχή θα βελτίωνε σημαντικά την εμπειρία τους.
  • 52% είναι διατεθειμένο να μοιραστεί προσωπικά δεδομένα για να λάβει εξατομικευμένες προσφορές.
  • 48% προτιμά την παραδοσιακή ρεσεψιόν αντί για self-service check-in.

Οι επαγγελματίες ταξιδιώτες αναζητούν περισσότερη τεχνολογία

Οι επαγγελματίες ταξιδιώτες επικεντρώνονται στην αποτελεσματικότητα και την τεχνολογία:

  • 71% ενδιαφέρεται για online ή self-service check-in.
  • 22% θέλει τη δυνατότητα πληρωμών με κρυπτονομίσματα ή ψηφιακά πορτοφόλια, δείχνοντας αλλαγές στο τοπίο των πληρωμών.

Η έλλειψη ταξιδιωτικής ασφάλισης κοστίζει ακριβά

Οι ταξιδιώτες που συμμετείχαν στην έρευνα δήλωσαν ότι η απουσία ταξιδιωτικής ασφάλισης τους έχει στοιχίσει κατά μέσο όρο 1.210 δολάρια ανά άτομο. Για τους Κινέζους ταξιδιώτες, το ποσό αυτό είναι πάνω από 2.500 δολάρια.

VR και AI αλλάζουν την εμπειρία των ταξιδιών

  • 82% των επαγγελματιών ταξιδιωτών και 66% των ταξιδιωτών αναψυχής θέλουν να εξερευνήσουν έναν προορισμό μέσω εικονικής πραγματικότητας (VR) πριν ταξιδέψουν.
  • 50% δηλώνει ότι θα βασιζόταν στην τεχνητή νοημοσύνη (AI) για προτάσεις εστιατορίων στον προορισμό τους.
  • 18% θα χρησιμοποιούσε AI assistant για να γράψει κριτικές για ξενοδοχεία ή εστιατόρια.

Η Amadeus για το μέλλον του τουρισμού

Ο Francisco Pérez-Lozao Rüter, Πρόεδρος της Amadeus Hospitality, σχολίασε:

"Από τη στιγμή που ένας ταξιδιώτης αρχίζει να σκέφτεται το ταξίδι του μέχρι την επιστροφή του, στόχος μας είναι να προσφέρουμε εξαιρετικές εμπειρίες σε κάθε στάδιο. Με τη χρήση νέων τεχνολογιών, η τουριστική βιομηχανία έχει την ευκαιρία να δημιουργήσει εξατομικευμένα ταξίδια, αυξάνοντας τόσο την ικανοποίηση των ταξιδιωτών όσο και τα έσοδα των παρόχων υπηρεσιών."

Μεθοδολογία της έρευνας

Η έρευνα "Travel Dreams" βασίζεται σε στοιχεία από 6.000 ταξιδιώτες σε ΗΠΑ, Κίνα, Ινδία, Ηνωμένο Βασίλειο, Γαλλία και Γερμανία. Διεξήχθη από την Opinium Research σε συνεργασία με κορυφαίους φορείς του κλάδου, συμπεριλαμβανομένων ξενοδοχειακών αλυσίδων, εταιρειών μεταφορών και ασφαλιστικών οργανισμών.

Facebook Twitter Linkedin
Vavoulas.com

διαβάστε ακόμα

δημοφιλέστερα