Έρευνα της Panadvert καταδεικνύει τα πιο δημοφιλή Brands της Μυκόνου
24 May 2023, 11:59 | ΜΕΛΕΤΕΣ / ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ
TornosNews.gr
Έρευνα σχετικά με τα κορυφαία brand στον κλάδο του τουρισμού (ξενοδοχεία και club/εστιατόρια) στη Μύκονο διεξήγαγε πρόσφατα, η ομάδα Performance and Data Analysis της εταιρείας Panadvert.
Όπως αναφέρει η εταιρία, ανέλυσε δεδομένα για τα τελευταία τέσσερα χρόνια από περίπου 7 εκατομμύρια αναζητήσεις στη Google, καθώς και στη Bing, από αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, mentions, καθώς και δεδομένα Sentiment Analysis (συχνότητα των αναφορών του brand στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης) προκειμένου να μετρήσει το μέγεθος της δημοτικότητας του brand της κάθε επιχείρησης. Με αυτά τα δεδομένα, δημιούργησε ένα λογαριθμικό δείχτη Σχετικής Δύναμης (PRSI) ο οποίος αντανακλά την δημοτικότητα και αναγνωρισιμότητα του κάθε brand.
Ποια είναι τα ισχυρότερα brands στη Μύκονο?
Σύμφωνα με τον προαναφερθέντα Δείκτη, είναι προφανές ότι ένα ισχυρό brand στη Μύκονο δεν περιορίζεται μόνο σε ξενοδοχεία, καθώς αρκετά εστιατόρια και club έχουν επίσης δημοτικότητα με την πάροδο του χρόνου. Συνδυάζοντας τα ξενοδοχεία και τα εστιατόρια/club, η τελική κατάταξη των πιο δημοφιλών brand έχει ως εξής:
1. Cavo Tagoo Mykonos
2. Scorpios Mykonos
3. Mykonos Blu – Grecotel Boutique Resort
4. Nammos Mykonos
5. Mykonos Grand Hotel & Resort
6. Santa Marina – A Luxury Collection Resort – Mykonos
7. Tropicana Club)
8. Bill & Coo Suites and Lounge -The Leading Hotels of the World
9. Branco Mykonos
10. Cavo Paradiso
11. Super Paradise Beach Club
Τα κορυφαία ξενοδοχειακά brand στη Μύκονο
Δεδομένου ότι η συντριπτική πλειοψηφία του πελατολογίου της Panadvert αποτελείται από ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, εμφανίζει στην έρευνα μια διαφορετική κατάταξη με τα καταλύματα μόνο:
Ξενοδοχείο |
Βαθμολογία PRSI |
Cavo Tagoo Mykonos |
985 |
Mykonos Blu - Grecotel Boutique Resort |
249 |
Mykonos Grand Hotel & Resort |
167 |
Santa Marina - A Luxury Collection Resort - Mykonos |
138 |
Bill & Coo Suites and Lounge -The Leading Hotels of the World |
121 |
Branco Mykonos |
121 |
Το Cavo Tagoo Mykonos βρίσκεται στην κορυφή της λίστας με σχεδόν τριπλάσια δύναμη, σύμφωνα με τον PRSi, σε σύγκριση με το δεύτερο σε κατάταξη brand, το Mykonos Blu. Το Cavo Tagoo έχει αναπτύξει ισχυρή παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, διαθέτοντας λογαριασμό στο Instagram με 2 εκατομμύρια followers. Αυτό αποτελεί απόδειξη της δύναμης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ως εργαλείο για την οικοδόμηση ενός brand. Παράλληλα και, το Bill & Coo Suites and Lounge ή το Branco Mykonos έχουν αξιοποιήσει τη δύναμη του ψηφιακού μάρκετινγκ για να ανέβουν στην ιεραρχία.
Οι Movers
Εντυπωσιακό σε αυτή την μελέτη είναι ότι η δύναμη του brand awareness μπορεί να αυξομειώνεται με την πάροδο του χρόνου, με ορισμένα brands να κερδίζουν ή να χάνουν τη δημοτικότητά τους. Επίσης στην έρευνα καταδεικνύεται η σημαντικότητα της δαπάνης σε digital marketing, οπως επίσης και της παλαιότητας ενός ξενοδοχείου ή ενός εστιατορίου ή το αν ανήκει σε κάποια γνωστή αλυσίδα που και αυτό του προσδίδει άλλο ένα πλεονέκτημα, χωρίς όμως αυτό να είναι πανάκειο εφόσον παρουσιάζονται και παραδείγματα από ξενοδοχεία διεθνών αλυσίδων, που χωρίς σοβαρές ενέργειες Marketing δεν καταφέρνουν να ανέβουν ψηλά στη λίστα.
Όπως μας τόνισε ο κ. Γιάννης Γιαννάτος, CEO της Panadvert, “Ο δείκτης που δημιουργήσαμε χρησιμεύει ως ένα πολύτιμο σημείο αναφοράς για τις τουριστικές επιχειρήσεις προκειμένου να προσδιορίσουν τη θέση τους στην αγορά σε σύγκριση με τους ανταγωνιστές τους και να διερευνήσουν στρατηγικές για την ενίσχυση του brand τους. Οι ενέργειες και δαπάνες για ψηφιακό μάρκετινγκ έχουν σημαντικό αντίκτυπο στη δύναμη του brand ενός ξενοδοχείου. Οι brand awareness καμπάνιες μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, των βίντεο στο YouTube, display advertising και άλλων μέσων μπορούν να συμβάλουν στην αύξηση της προβολής και της δημοτικότητας ενός ξενοδοχείου”.
Απαραίτητη πλέον η ισχυρή επωνυμία
H έρευνα υποδεικνύει ότι η επιτυχία σε μια ανταγωνιστική αγορά απαιτεί ένα συνδυασμό στρατηγικού σχεδιασμού, τεχνογνωσίας μάρκετινγκ για ισχυρό brand awareness. Με απαραίτητο στοιχείο στις επιχειρήσεις του τουρισμού, να παραμένουν ενήμερες σχετικά με τις μεταβαλλόμενες τάσεις και τις προτιμήσεις των καταναλωτών, ενώ παράλληλα να εστιάζουν στην παροχή ποιοτικών υπηρεσιών και στη δημιουργία μιας φήμης που θα αντέξει στο χρόνο.
Αυτό θα τους δώσει αφενός πλεονέκτημα για καλύτερη τιμολογιακή πολιτική αλλά και ασφάλεια σε περιόδους που ο τουρισμός δεν θα πηγαίνει τόσο καλά.
Διαβάστε την πλήρη έρευνα στο blog της Panadvert στο παρακάτω link https://bit.ly/43iDO8w
διαβάστε ακόμα
-
Οι top 10 προορισμοί του εξωτερικού που αναζήτησαν οι Έλληνες για το καλοκαίρι 25/09 | 09:43
-
Ελληνικός τουρισμός 2023 | Ποιες αγορές πρωτοστάτησαν το 7μηνο - εντυπωσιακές οι επιδόσεις των Αμερικανών 22/09 | 11:22
-
Τουρισμός πολυτελείας | Virtuso: Ισχυρή ανάπτυξη και το 2024- Πού ταξιδεύουν οι πλούσιοι, τι θέλουν, πόσα ξοδεύουν 17/08 | 20:35
-
Ελληνικός τουρισμός 2023 | Στα 10,3 δισ. ευρώ οι εισπράξεις το 7μηνο, +13,2% έναντι του 2019 20/09 | 12:02
-
ForwardKeys | Ελληνικός τουρισμός 2023: Καλύτερες επιδόσεις το καλοκαίρι από το 2019 και το 2022 18/09 | 12:38
-
ΕΕ | Ρεκόρ διανυκτερεύσεων στα τουριστικά καταλύματα το α΄εξάμηνο του 2023 18/09 | 11:18
-
ΙΝΣΕΤΕ | Η διαδικτυακή φήμη της Ελλάδας και της Αθήνας το γ΄τρίμηνο - τα δυνατά και αδύνατα σημεία μας 15/09 | 17:25
-
Focus Bari | Έρευνα: Το 97% των Ελλήνων χρησιμοποιεί internet 07/09 | 16:55
-
Ο τουρισμός της παραλίας θα συνεχίσει να ζει και να βασιλεύει | Η ρωσική επιστημονική άποψη για την κλιματική αλλαγή 29/08 | 11:40
-
ΕΛΣΤΑΤ | Ο τζίρος καταλυμάτων και εστίασης το β' τρίμηνο - στη Μύκονο η μικρότερη αύξηση 24/08 | 12:27
δημοφιλέστερα
- 1 Independent: Τρία Ελληνικά ξενοδοχεία στα 20 καλύτερα της Ευρώπης για το 2023 27.09.2023 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
- 2 Τουρισμός | Εθνική Τράπεζα: Στα 21 δισ. ευρώ οι ταξιδιωτικές εισπράξεις το 2023, +5% έναντι του 2019 οι αφίξεις 04.08.2023 | ΜΕΛΕΤΕΣ / ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ
- 3 Γερμανικός τουρισμός 2024: Το 90% θα ταξιδέψει τουλάχιστον το ίδιο με φέτος – Ισχυροποιείται η τάση για διεθνή ταξίδια 27.09.2023 | ΑΓΟΡΕΣ
- 4 Ε.Ξ. Μαγνησίας | Η βιωσιμότητα καθίσταται το πρόβλημα του παρόντος και του μέλλοντος 27.09.2023 | ΦΟΡΕΙΣ
- 5 Χιλιάδες Βρετανοί χάνουν τις πτήσεις τους μέχρι την Κυριακή - Ακυρώσεις 160 πτήσεων στο Γκάτουικ λόγω έξαρσης COVID 27.09.2023 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 6 Τεχνητή νοημοσύνη: 2 στους 3 ταξιδιώτες θέλουν να τη δοκιμάσουν – Πιο ικανοποιημένοι από τις διακοπές όσοι τη χρησιμοποιούν 27.09.2023 | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
- 7 Balkan Holidays | Τα κατεχόμενα στην Κύπρο νέος προορισμός στην Αγγλία 27.09.2023 | TOUR OPERATORS
- 8 Η Emirates και η SriLankan προχωρούν σε συνεργασία διασύνδεσης 27.09.2023 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 9 Θεσμοθετείται το Περιφερειακό Συμβούλιο Τουρισμού - Συνάντηση της ηγεσίας του τουρισμού με τον κ.Χαρδαλιά 27.09.2023 | ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ
- 10 Συνάντηση Ράπτη- Πατουλίδου | H στρατηγική τουριστικής προβολής της Θεσσαλονίκης στο επίκεντρο 27.09.2023 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ