Expedia | 2 στους 3 τουρίστες θα επέλεγαν ταξίδια που υποστηρίζουν τις τοπικές κοινωνίες ακόμα κι αν κόστιζαν περισσότερο
24 Jul 2022, 19:35 | ΜΕΛΕΤΕΣ / ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ
Σοφία Κοντογιάννη
Μία ενδιαφέρουσα έρευνα πραγματοποίησε η διαφημιστική εταιρεία του Ομίλου Expedia, Expedia Group Media Solutions, από την οποία προκύπτει μεταξύ άλλων ότι σχεδόν δύο στους τρεις τουρίστες θα επέλεγαν ταξίδια που υποστηρίζουν τις τοπικές κοινωνίες ακόμα κι αν αυτά κόστιζαν περισσότερο.
Ειδικότερα, η έρευνα με τίτλο Inclusive Travel Insights: Understanding Traveler Values & Opportunities for Marketers, στηρίζεται στα πρόσφατα ευρήματα σχετικά με τα περιβαλλοντικά υπεύθυνα ταξίδια που αναφέρονται στην αντίστοιχη μελέτη Βιώσιμα Ταξίδια και διαπιστώνει ότι οι ταξιδιώτες αναζητούν πλέον έντονα διαφορετικούς τρόπους που θα τους οδηγήσουν σε σωστές επιλογές και ουσιαστικές, ευσυνείδητες ταξιδιωτικές εμπειρίες.
Σύμφωνα με την έρευνα, αν και ο τουριστικός τομέας έχει εξελιχθεί σοβαρά, η ανάγκη για συνεχή βελτίωση και μετασχηματισμό, παραμένει επιτακτική. Το συμπέρασμα αυτό υποστηρίζεται και από το γεγονός ότι, μόλις 54% των τουριστών δήλωσε πως στις αναζητήσεις του υπήρχαν ταξιδιωτικές επιλογές προσβάσιμες σε όλους, ενώ μόλις το 52% ανακάλυψε διακοπές που περιελάμβαναν κάθε προφίλ ταξιδιώτη, χωρίς αποκλεισμούς.
Η υπόσχεση των ταξιδιωτικών brands για αποδοχή, ποικιλομορφία και προσβασιμότητα, δείχνει να επηρεάζει τις καταναλωτικές αποφάσεις, αφού 7 στους 10 τουρίστες ανέφεραν ότι προτίθενται να καταβάλουν περισσότερα χρήματα για διακοπές που αφορούν ως επί το πλείστον κάθε τύπο ταξιδιώτη. Επιπροσθέτως, σύμφωνα με τον ‘Ομιλο, τα ευρήματα της έρευνας αποδεικνύουν ότι οι ταξιδιώτες του σήμερα είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί και διερευνούν εάν είναι αυθεντική η δέσμευση των εταιρειών για αποδοχή κάθε τύπου ταξιδιώτη χωρίς αποκλεισμούς, ποικιλομορφία και φυσικά προσβασιμότητα.
Ειδικότερα, οι ερωτηθέντες απάντησαν σχετικά με τη διαφορετικότητα και την προσβασιμότητα και τη διαφορετικότητα, ως εξής:
Ταξίδια και Διαφορετικότητα
-7 στους 10 τουρίστες θα επέλεγαν έναν προορισμό, ένα ξενοδοχείο ή έναν τρόπο μεταφοράς που να συμπεριλαμβάνει σε μεγάλο βαθμό όλους τους τύπους ταξιδιωτών, ακόμα κι αν αυτό σήμαινε μεγαλύτερο κόστος.
-Το 78% των ερωτηθέντων έχει ήδη επιλέξει ταξίδια μέσω προωθήσεων και διαφημίσεων, καθώς αισθάνθηκε ότι είναι συμβατά με το προσωπικό του προφίλ, ποσοστό που ειδικά για τους Millennials ανέρχεται στο 84%.
Διακοπές και Προσβασιμότητα
-Το 92% των ταξιδιωτών απάντησε ότι οι ταξιδιωτικοί πάροχοι πρέπει να ανταποκρίνονται στις ανάγκες προσβασιμότητας κάθε τύπου ταξιδιώτη.
-Κατά τη λήψη των ταξιδιωτικών τους αποφάσεων, φαίνεται ότι η προσβασιμότητα είναι πολύ σημαντική για τις παλαιότερες γενιές, σε ποσοστό 54% για τις γενιές Baby Boomers και Generation X, σε σύγκριση με το 49% του γενικού πληθυσμού.
Υποστήριξη της τοπικής κοινωνίας
-Το 64% των ταξιδιωτών επιθυμεί να μάθει περισσότερα για τις ταξιδιωτικές επιλογές που υποστηρίζουν τους τοπικούς πολιτισμούς και τις κοινότητες.
-Τα δύο τελευταία χρόνια, πάνω από 2 στους 5 τουρίστες έκαναν τις αγορές τους από τοπικές κοινότητες και μειονοτικές ομάδες, ενώ το 46% επισκέφτηκε τοπικούς πολιτιστικούς ή ιστορικούς χώρους.
-Σχεδόν τα 2 /3 των τουριστών θα επέλεγαν ταξίδια που υποστηρίζουν τους τοπικούς πολιτισμούς και τις τοπικές κοινότητες, ακόμα κι αν αυτά κόστιζαν περισσότερο.
διαβάστε ακόμα
-
Mabrian | Κερδίζει έδαφος ο βιωματικός τουρισμός - το top 10 των προορισμών στην Ευρώπη γι αυτήν την τάση 01/12 | 11:12
-
Ελληνικός τουρισμός '23 | ΕΤΕ: Απώλεια 1,2 δισ. ευρώ από το ρεκόρ των εισπράξεων- εκτιμήσεις για το 2024 23/11 | 19:25
-
Ελληνικός τουρισμός 2023 | 28 εκατ. τουρίστες, 18 δισ. ευρώ έσοδα στο 9μηνο Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου 21/11 | 17:09
-
Ελληνικός τουρισμός 2023 | +15,2% οι εισπράξεις, +17,3% οι αφίξεις στο 9μηνο 20/11 | 11:53
-
Τουρισμός | Διεθνή ταξίδια επιλέγει 1 στους 2 καταναλωτές από 12 χώρες - oι 4 τύποι ταξιδιωτών 03/10 | 10:34
-
WTM '23 | Mελέτη: Οι τουρίστες εγκαταλείπουν τις ξαπλώστρες για να αποκτήσουν νέες εμπειρίες 06/11 | 15:19
-
Τουρισμός | Έρευνα: Πώς η τεχνητή νοημοσύνη, η αειφορία και το slow travel επηρεάζουν την επιλογή διακοπών 23/10 | 12:02
-
Τουρισμός | Booking.com και Statista: Πώς βλέπει ο κλάδος των καταλυμάτων στην Ευρώπη το θέμα της βιωσιμότητας- ανέτοιμοι οι Έλληνες 02/10 | 10:23
-
ΙΝΣΕΤΕ | 1 στους 4 τουρίστες στην Ελλάδα επιλέγει διακοπές all inclusive 19/10 | 15:52
-
Τουρισμός | ForwardKeys: Η Ελλάδα ο μόνος ευρωπαϊκός προορισμός με καλύτερες επιδόσεις το 2023 από το 2019 03/11 | 15:12
δημοφιλέστερα
- 1 Ε.Ξ. Μεσσηνίας | Να αποσυρθούν οι διατάξεις για Airbnb και πρόσθετους φόρους στα ξενοδοχεία 30.11.2023 | ΦΟΡΕΙΣ
- 2 Πλειστηριασμός ξενοδοχείου στο Ναύπλιο 04.12.2023 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 3 Άγιος Νικόλαος - Ελούντα | Ο τουρισμός κινδυνεύει από τα Υπεράκτια Αιολικά Πάρκα 04.12.2023 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 4 Ισπανία | Πτώση του πληθωρισμού λόγω και της μείωσης των τιμών στα τουριστικά πακέτα 04.12.2023 | ΚΟΣΜΟΣ
- 5 Τουρισμός | Η Jet2holidays αναδεικνύει τα βιώσιμα ξενοδοχεία - Βολές κατά της εξάπλωσης της Airbnb 04.12.2023 | TOUR OPERATORS
- 6 ΕΟΤ Γερμανίας | Εκδήλωση τουριστικής προβολής στη Φρανκφούρτη 04.12.2023 | ΕΟΤ
- 7 Η Λευκάδα στους εορτασμούς του Έτους Πολιτισμού και Τουρισμού Ελλάδας-Ιαπωνίας 2024 02.12.2023 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 8 Σουηδία: 26% ακριβότερα τα τρόφιμα σε σχέση με τον Νοέμβριο του 2021 03.12.2023 | ΚΟΣΜΟΣ
- 9 Εγκατάσταση παγοδρομίου στην κεντρική πλατεία Ιστιαίας 04.12.2023 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 10 Η Αίγυπτος εγκαινιάζει την ηλεκτρονική πύλη χορήγησης «Golden License» 03.12.2023 | ΚΟΣΜΟΣ