Έρευνα Accenture | Αύξηση του ενδιαφέροντος για την εικονική διαβίωση
29 Apr 2022, 08:51 | ΜΕΛΕΤΕΣ / ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ
Σοφία Κοντογιάννη
Η αυξανόμενη χρήση καθηλωτικών τεχνολογιών, όπως η επαυξημένη και η εικονική πραγματικότητα, θα ωθήσει τις εταιρείες που συνδιαλέγονται με καταναλωτές, όπως αυτές του λιανικού εμπορίου, των καταναλωτικών αγαθών και των ταξιδιών, να αυξήσουν τις επενδύσεις τους σε νέες δυνατότητες και εμπειρίες για να συνδυάσουν φυσικούς και εικονικούς κόσμους, ειδάλλως κινδυνεύουν να μείνουν στάσιμες, διαπιστώνουν τα ευρήματα μιας πρόσφατης παγκόσμιας έρευνας από την Accenture.
Ειδικότερα, η έρευνα η οποία διεξήχθη σε περισσότερους από 11.000 καταναλωτές από 16 χώρες, διαπίστωσε ότι το προηγούμενο έτος, σχεδόν τα 2/3 (64%) των καταναλωτών αγόρασε ένα εικονικό αγαθό ή συμμετείχε σε μια εικονική εμπειρία ή υπηρεσία, ενώ ο αριθμός αυτός αναμένεται να αυξηθεί, καθώς το 83% των καταναλωτών δείχνει ενδιαφέρον να κάνει αγορές μέσω του metaverse.
Επιπλέον, το 42% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι όταν ψώνιζε για ένα φυσικό προϊόν, επισκέφθηκε διάφορες εταιρείες λιανικής πώλησης στον εικονικό κόσμο για να λάβει συμβουλές, να πραγματοποιήσει μια πληρωμή ή να περιηγηθεί σε μια σειρά προϊόντων, ενώ το 56% των ερωτηθέντων σχεδιάζει να το πράξει τον επόμενο χρόνο. Μεταξύ των millennials, αυτά τα στοιχεία αυξάνονται σε 51% και 61% αντίστοιχα.
Σύμφωνα με το Accenture Technology Vision 2022, «Meet Me in the Metaverse: The Continuum of Technology and Experience Reshaping Business», περισσότεροι από τους μισούς (55%) των καταναλωτών συμφωνούν ότι το μεγαλύτερο μέρος της ζωής και των μέσων διαβίωσής τους μετακινείται σε ψηφιακούς χώρους. Σε απάντηση, η συντριπτική πλειοψηφία (90%) των στελεχών λιανικής ανέφερε ότι αναμένει πως οι κορυφαίοι οργανισμοί θα ωθήσουν τα όρια του εικονικού κόσμου για να τον κάνουν πιο πραγματικό, αυξάνοντας την ανάγκη για σταθερή και απρόσκοπτη πλοήγηση μεταξύ του ψηφιακού και του φυσικού κόσμου. Επιπλέον, το 72% των παγκόσμιων στελεχών δηλώνει ότι το metaverse θα έχει θετικό αντίκτυπο στις επιχειρήσεις του, με το 45% να πιστεύει ότι θα αποτελεί σημαντικό μετασχηματισμό.
Η έρευνα διαπίστωσε επίσης ότι οι μισοί (50%) των καταναλωτών δήλωσαν ότι αγοράζουν ή θα ενδιαφερόντουσαν να αγοράσουν μια ταξιδιωτική εμπειρία, όπως μια περιήγηση στα αξιοθέατα ή διαμονή σε ξενοδοχείο. Αυτό το ποσοστό αυξάνεται στο 55% για τους millennials, σε σύγκριση με το 29% των baby boomers. Για αναψυχή, το 54% των καταναλωτών δήλωσε ότι αγοράζει ή ενδιαφέρεται να αγοράσει εισιτήρια για μια συναυλία, μια παράσταση ή αθλητική εκδήλωση που λαμβάνει χώρα εικονικά.
Εκτός από τη δημιουργία νέων τρόπων για αγορές, ταξίδια και κοινωνικές συναναστροφές, τα εικονικά προϊόντα και τοποθεσίες υπογραμμίζουν μια πιθανή ευκαιρία για αύξηση εσόδων σε όλους τους κλάδους.
Σχετικά με την έρευνα
Η έρευνα της Accenture προσφέρει πληροφορίες για τις προοπτικές, το συναίσθημα και τις συμπεριφορές των καταναλωτών δύο χρόνια μετά την έναρξη της πανδημίας (Μάρτιος 2020). Η φετινή έρευνα αφορά όλες τις καταναλωτικές βιομηχανίες, αλλά επικεντρώνεται στα καταναλωτικά αγαθά, το λιανικό εμπόριο και τα ταξίδια. Η Accenture ερεύνησε ένα αντιπροσωπευτικό δείγμα 11.311 καταναλωτών από 16 χώρες: Βραζιλία, Καναδάς, Χιλή, Κίνα, Γαλλία, Γερμανία, Ινδία, Ινδονησία, Ιταλία, Σιγκαπούρη, Ισπανία, Σουηδία, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Ηνωμένο Βασίλειο, ΗΠΑ και Βιετνάμ. Η έρευνα διεξήχθη διαδικτυακά και απευθύνθηκε σε καταναλωτές που έκαναν αγορές για τους τελευταίους έξι μήνες. Οι ερωτηθέντες κατανεμήθηκαν ομοιόμορφα ανά φύλο και ηλικιακή ομάδα.
Για το Accenture Technology Vision 2022, η Accenture Research διεξήγαγε μια παγκόσμια έρευνα σε 24.000 καταναλωτές για να καταγράψει πληροφορίες σχετικά με τη χρήση, τις αλληλεπιδράσεις και τις πεποιθήσεις σχετικά με την τεχνολογία στην καθημερινή τους ζωή. Επιπλέον, η Accenture διεξήγαγε έρευνα σε 4.650 στελέχη και διευθυντές C-level σε 23 κλάδους για να κατανοήσει τις προοπτικές τους και τη χρήση των αναδυόμενων τεχνολογιών στους οργανισμούς τους.
διαβάστε ακόμα
-
Έρευνα GBTA | Δεν είναι μόνο ο κορωνοϊός που δυσκολεύει την ανάκαμψη των επαγγελματικών ταξιδιών 25/06 | 11:28
-
Έρευνα Virtuoso: Οι ταξιδιώτες πολυτελείας είναι πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερα για βιώσιμες εμπειρίες 24/06 | 08:17
-
Ελληνικός τουρισμός: + 19% οι ταξιδιωτικές εισπράξεις τον Απρίλιο, έναντι του 2019 | -13,4% στο α' 4μηνο 21/06 | 13:24
-
Πάνω από τα επίπεδα του 2019 η ζήτηση για βραχυχρόνιες μισθώσεις στην Ελλάδα αυτό το καλοκαίρι 27/05 | 14:55
-
ForwardKeys | Ανεβαίνει ο Ισπανικός τουρισμός για την Ελλάδα – Στο +23% των επιπέδων 2019 αυτό το καλοκαίρι 27/05 | 13:35
-
Πόλεμος ταλέντων: Το 1/3 των νέων αναζητά την επόμενη επαγγελματική «στέγη» 24/05 | 13:37
-
Ο τουρισμός πολυτελείας στην Ευρώπη μπορεί να ξεπεράσει σε αξία τα 500 δισ.ευρώ ετησίως 24/05 | 10:42
-
Ταξιδιωτικό Ισοζύγιο α' τριμήνου | Θεαματική αύξηση σε αφίξεις και έσοδα 24/05 | 11:35
-
Ελληνικός τουρισμός α' τρίμηνο 2022 | Στο 62,9% των επιπέδων του 2019 οι ταξιδιωτικές εισπράξεις 20/05 | 12:43
-
Εκτοξεύθηκε σε σχέση με το 2021 ο τζίρος των καταλυμάτων στην Ελλάδα το α’ τρίμηνο - Στη Ρόδο η μεγαλύτερη αύξηση 20/05 | 14:23
δημοφιλέστερα
- 1 Έρευνα GBTA | Δεν είναι μόνο ο κορωνοϊός που δυσκολεύει την ανάκαμψη των επαγγελματικών ταξιδιών 25.06.2022 | ΜΕΛΕΤΕΣ / ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ
- 2 Στις Σπέτσες η πρεμιέρα για την πολυαναμενόμενη ταινία "H Χαμένη Κόρη|, παρουσία της σκηνοθέτιδας Maggie Gyllenhaal 25.06.2022 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 3 Καταργείται η ρήτρα αναπροσαρμογής στους λογαριασμούς ηλεκτρικής ενέργειας- οι μειώσεις στα τιμολόγια 25.06.2022 | ΧΡΗΣΤΙΚΑ
- 4 Η Airbnb χρηματοδοτεί τη δημιουργία παράξενων καταλυμάτων 25.06.2022 | AIRBNB
- 5 Deloitte | Το ξενοδοχείο του μέλλοντος - Πώς διαμορφώνονται οι τάσεις στον σχεδιασμό των resorts στη Μεσόγειο 24.06.2022 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
- 6 Ανακοινώσεις για τα τουριστικά λεωφορεία υποσχέθηκε ο υφυπουργός Μεταφορών κ. Μ. Παπαδόπουλος 24.06.2022 | ΦΟΡΕΙΣ
- 7 Βασίλης Κικίλιας: «Σχεδιάζουμε χειμερινή θρησκευτική κρουαζιέρα από τον Πειραιά στα Ιεροσόλυμα» 25.06.2022 | ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ
- 8 Αποδόθηκε στο κοινό το αποκατεστημένο αρχαίο θέατρο της Δωδώνης 22.06.2022 | ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ
- 9 Ιταλίδα δημοσιογράφος ανακαλύπτει την ρομαντική και … άγνωστη Ρόδο! 20.06.2022 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 10 Eπιχορηγήσεις για 2 ξενοδοχειακές επενδύσεις σε Σκιάθο και Πήλιο 21.06.2022 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ