Γαλλικό ενδιαφέρον για την Αττική | Νέα σύνδεση Μασσαλία–Αθήνα από την Transavia

20 Jun 2025, 07:43 | ΑΓΟΡΕΣ

TornosNews.gr

Γαλλικό ενδιαφέρον για την Αττική | Νέα σύνδεση Μασσαλία–Αθήνα από την Transavia

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις
Vavoulas.com

Σε εξέλιξη βρίσκεται αυτές τις ημέρες και έως τις 22 Ιουνίου, ταξίδι εξοικείωσης στην Αθήνα και την ευρύτερη περιοχή της Αττικής, που διοργανώνει η Υπηρεσία Ε.Ο.Τ. Εξωτερικού Γαλλίας σε συνεργασία με την αεροπορική εταιρεία Transavia. Πρόκειται για στοχευμένη δράση δημοσιότητας, με τη συμμετοχή σημαντικών εκπροσώπων του γαλλικού τύπου και στόχο την υποστήριξη της νέας απευθείας αεροπορικής σύνδεσης μεταξύ Μασσαλίας και Αθήνας, η οποία εντάσσεται στη στρατηγική ενίσχυσης της συνδεσιμότητας με τη γαλλική αγορά.

Η δημοσιογραφική αποστολή περιλαμβάνει τρεις δημοσιογράφους από γαλλικά μέσα ενημέρωσης:

  • τον κ. CLEMENT Luc, διευθυντή σύνταξης του περιοδικού Marie Claire Sud και του Marie Claire Maison Sud, που ανήκουν στο δημοφιλές οικοσύστημα του Marie Claire και απευθύνονται κυρίως σε γυναικείο κοινό υψηλού μορφωτικού και κοινωνικοοικονομικού επιπέδου. Το συνολικό τιράζ του περιοδικού υπερβαίνει τις 260.000 αντίτυπα, με περισσότερους από 185.000 έντυπους αναγνώστες, ενώ η ιστοσελίδα του (marieclaire.fr) δέχεται σχεδόν 10 εκατομμύρια επισκέψεις μηνιαίως.
  • τον κ. CASTELLITI Cyril, δημοσιογράφο της εφημερίδας La Provence Dimanche, κυριακάτικης έκδοσης του περιφερειακού αλλά ευρείας απήχησης μέσου La Provence, που απευθύνεται κυρίως σε κοινό άνω των 50 ετών, με μέσο και ανώτερο κοινωνικοοικονομικό υπόβαθρο. Η έντυπη κυκλοφορία αγγίζει τα 87.500 φύλλα, ενώ η ψηφιακή παρουσία του μέσου προσελκύει περισσότερους από 600.000 μοναδικούς επισκέπτες τον μήνα.
  • την κα PUSET Laura, ταξιδιωτική συντάκτρια και συντονίστρια ύλης του περιοδικού πολυτελείας COTE Magazine – Marseille-Provence, με θεματολογία γύρω από τη γαστρονομία, την πολυτελή φιλοξενία, τα ταξίδια υψηλής αισθητικής, την τέχνη ζωής και την τοπική οικονομία. Η έντυπη έκδοση διανέμεται σε 25.000 αντίτυπα, ενώ η ψηφιακή της μορφή προσελκύει περισσότερους από 110.000 επισκέπτες μηνιαίως, κυρίως άνω των 40 ετών, με υψηλό εισοδηματικό και επαγγελματικό προφίλ.

Τη δημοσιογραφική αποστολή συνοδεύει ο κ. DEGRAVE Matthieu, εκπρόσωπος της Transavia και υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων της εταιρείας, με ενεργό ρόλο στην υποστήριξη της προβολής της νέας σύνδεσης.

Η συγκεκριμένη ενέργεια εντάσσεται στο ευρύτερο πλάνο του ΕΟΤ για την ενίσχυση της απευθείας αεροπορικής συνδεσιμότητας και της τουριστικής ανάδειξης προορισμών της Ελλάδας μέσα από δυναμικές και στοχευμένες συνέργειες με διεθνείς αεροπορικές εταιρείες. Στο πλαίσιο του ταξιδιού εξοικείωσης, προβάλλονται επιλεγμένα σημεία ενδιαφέροντος της Αθήνας και της Αττικής, η πολιτιστική της κληρονομιά, οι σύγχρονες καλλιτεχνικές και γαστρονομικές τάσεις, καθώς και εμπειρίες που μπορούν να βιώσουν οι επισκέπτες τόσο στο κέντρο της πόλης όσο και στα νησιά του Αργοσαρωνικού.

 

Με έμφαση στο city break αλλά και στις δυνατότητες για μακροχρόνιες αποδράσεις, το ταξίδι αποσκοπεί στη δημιουργία αφιερωμάτων που θα λειτουργήσουν ως πολύτιμα εργαλεία προβολής της Αθήνας στο γαλλικό κοινό, αναδεικνύοντας την πόλη όχι μόνο ως προορισμό πολιτισμού, αλλά και ως σύγχρονο, αυθεντικό και βιώσιμο city escape.

 
 
 
 
 

Facebook Twitter Linkedin
Amaronda

Buka

Messina

διαβάστε ακόμα

δημοφιλέστερα