Αμερικανικός τουρισμός | social media, pop κουλτούρα και τεχνητή νοημοσύνη επηρεάζουν τα ταξίδια

10 Apr 2025, 10:43 | ΑΓΟΡΕΣ

TornosNews.gr

Αμερικανικός τουρισμός | social media, pop κουλτούρα και τεχνητή νοημοσύνη επηρεάζουν τα ταξίδια

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις
Vavoulas.com
  • Οι νέες συνήθειες των ταξιδιωτών στις ΗΠΑ όπως καταγράφονται από έρευνα της Data Axle

Καθώς πλησιάζει η πιο πολυάσχολη τουριστική περίοδος του έτους, οι καταναλωτές στις ΗΠΑ αλλάζουν τον τρόπο με τον οποίο σχεδιάζουν και βιώνουν τα ταξίδια τους. Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Data Axle σε δείγμα 1.000 Αμερικανών ταξιδιωτών, η νέα τάση συνδυάζει έμπνευση με πρακτικότητα, με έντονη παρουσία των social media, της τεχνητής νοημοσύνης και των προσωποποιημένων προτάσεων.

Τα εγχώρια ταξίδια στην κορυφή, αλλά με αυξανόμενο ενδιαφέρον για το εξωτερικό

Το 54% των συμμετεχόντων επιλέγει ταξίδια εντός ΗΠΑ, προτιμώντας παραλίες, εθνικά πάρκα και road trips. Ωστόσο, η διεθνής τουριστική κίνηση ανακάμπτει, με το 25% να σχεδιάζει ταξίδια στο εξωτερικό για το καλοκαίρι. Κοινός παρονομαστής η άνεση και η ευελιξία, αντί για πολυτέλεια και υπερβολές.

Οι γενιές ταξιδεύουν… διαφορετικά

Η έρευνα αποκαλύπτει σαφείς διαφορές ανά γενιά:

Baby Boomers: Αποφεύγουν διεθνή ταξίδια (72%) και κρουαζιέρες (78%), δείχνοντας προτίμηση στη σταθερότητα.

Gen X: Επιλέγουν κυρίως εγχώριους προορισμούς, με αυξημένο ενδιαφέρον για καλοκαιρινές αποδράσεις στο εξωτερικό.

Millennials: Ταξιδεύουν συχνά με παιδιά (46%) και αναζητούν συνδυασμό εμπειριών για την οικογένεια και πολυτελών απολαύσεων.

Gen Z: Δείχνει τη μεγαλύτερη διάθεση για διεθνή ταξίδια και περιπέτειες, ενώ επηρεάζεται περισσότερο από τα social media (66%).

Η δύναμη της εξατομίκευσης και του ψηφιακού περιβάλλοντος

Η εξατομίκευση καθορίζει πλέον την πιστότητα των ταξιδιωτών. Το 61% των συμμετεχόντων προτιμά προτάσεις που υπερβαίνουν το βασικό πρόγραμμα ταξιδιού, ενώ σχεδόν οι μισοί Millennials (45%) και Gen Z (49%) έχουν αλλάξει πάροχο λόγω κακής ψηφιακής εμπειρίας ή έλλειψης προσωποποίησης.

Τα social media, η pop κουλτούρα και η τεχνητή νοημοσύνη επηρεάζουν σε πρωτοφανή βαθμό τις ταξιδιωτικές αποφάσεις, με το 15% των Millennials να χρησιμοποιεί ήδη εργαλεία όπως το ChatGPT για σχεδιασμό διακοπών.

Όπως σημειώνει ο Andrew Frawley, CEO της Data Axle: «Το ταξίδι πλέον δεν αφορά μόνο τον προορισμό, αλλά το πώς βιώνεται κάθε βήμα της διαδρομής».

Facebook Twitter Linkedin
Amaronda

Buka

Messina

διαβάστε ακόμα

δημοφιλέστερα