Ινδία, η νέα μεγάλη αγορά εξερχόμενου τουρισμού

24 Mar 2025, 08:53 | ΑΓΟΡΕΣ

TornosNews.gr

Ινδία, η νέα μεγάλη αγορά εξερχόμενου τουρισμού

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις
Vavoulas.com
  • 14% αύξηση στις δαπάνες για ταξίδια αναψυχής των Ινδών

Η Ινδία εδραιώνεται ως μία από τις πιο δυναμικές αγορές εξερχόμενου τουρισμού παγκοσμίως, με τους ταξιδιώτες της να ξοδεύουν όλο και περισσότερα σε διεθνείς προορισμούς. Σύμφωνα με νέα έρευνα της MMGY Travel Intelligence, οι ενήλικες με διαβατήριο στην Ινδία σκοπεύουν να δαπανήσουν κατά μέσο όρο 4.755 δολάρια για ταξίδια αναψυχής τους επόμενους 12 μήνες, καταγράφοντας αύξηση 14% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.

Τα στοιχεία αυτά περιλαμβάνονται στη μελέτη Portrait of Indian International Travellers™, η οποία αποκαλύπτει σημαντικές πληροφορίες για τις ταξιδιωτικές συνήθειες, τα κίνητρα και τις προτιμήσεις των Ινδών ταξιδιωτών που εξερευνούν το εξωτερικό.

Νέα γενιά ταξιδιωτών με επίκεντρο την εμπειρία

Η έρευνα αποκαλύπτει ένα σίγουρο και προσανατολισμένο στην εμπειρία κοινό, το οποίο δίνει προτεραιότητα στην ασφάλεια, τη βιωσιμότητα και τα πολλαπλών προορισμών ταξίδια.

"Κατανοώντας αυτή τη μετατόπιση στις ταξιδιωτικές προτεραιότητες, μπορούμε να ξεκλειδώσουμε το επόμενο κύμα παγκόσμιας τουριστικής ανάπτυξης", δήλωσε η Caroline Moultrie, πρόεδρος της MMGY Global για την περιοχή ΕΜΕΑ.

Millennials και Gen Z πρωτοστατούν στον εξερχόμενο τουρισμό

Η έρευνα βασίστηκε σε πάνω από 3.000 Ινδούς ενήλικες με διαβατήριο, που συμμετείχαν σε έρευνα μεταξύ Δεκεμβρίου 2024 και Ιανουαρίου 2025.

  • Millennials: Ταξίδεψαν διεθνώς κατά μέσο όρο 3,5 φορές τα τελευταία τρία χρόνια, καθιστώντας τους την πιο δραστήρια ταξιδιωτική γενιά.
  • Gen Z: Προβλέπουν τη μεγαλύτερη αύξηση στις ταξιδιωτικές δαπάνες τους, με αύξηση 14,2% στους προϋπολογισμούς τους.

Ασφάλεια και γαστρονομικές προτιμήσεις στην κορυφή των κριτηρίων

Το 93% των Ινδών ταξιδιωτών δηλώνει ότι η αντίληψη της ασφάλειας ενός προορισμού αποτελεί τον πιο κρίσιμο παράγοντα στην επιλογή ταξιδιού.

Το 83% προτιμά προορισμούς που προσφέρουν βέγκαν ή χαλάλ επιλογές, αν και πολλοί επιθυμούν να δοκιμάσουν τοπικές γεύσεις μέσω street food επιλογών.

Ο ρόλος των social media στις ταξιδιωτικές επιλογές

Η επιρροή των social media είναι καταλυτική, με το 90% των ταξιδιωτών να δηλώνει ότι επηρεάζεται από αυτά όταν επιλέγει διεθνείς προορισμούς.

Instagram και YouTube αναδεικνύονται ως οι πιο σημαντικές πλατφόρμες για την έμπνευση ταξιδιών.

Βιώσιμα ταξίδια: Οι Ινδοί είναι πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερο

  • 74% των Ινδών ταξιδιωτών έχουν επίγνωση των βιώσιμων πρακτικών ταξιδιού.
  • 62% δηλώνουν διατεθειμένοι να πληρώσουν περισσότερα για οικολογικές εμπειρίες, όπως προγράμματα αντιστάθμισης άνθρακα ή καταλύματα με πιστοποιημένη πράσινη διαχείριση.

Δημοφιλέστεροι προορισμοί: ΗΠΑ, Ευρώπη και Ασία

  • ΗΠΑ & Ευρώπη: Το 83% των Ινδών ταξιδιωτών σκοπεύει να επισκεφθεί αυτούς τους προορισμούς μέσα στους επόμενους 12 μήνες.
  • Ασία: Ακολουθεί με 80% ενδιαφέρον για ταξίδια εντός της ηπείρου.

Η δυναμική του ινδικού ταξιδιωτικού κοινού

Η έρευνα παρέχει πολύτιμα δεδομένα για την ταξιδιωτική βιομηχανία, αναλύοντας τον ρόλο των τουριστικών πρακτόρων, των οργανωμένων περιηγήσεων, καθώς και τις προτιμήσεις σε αεροπορικές εταιρείες και καταλύματα.

"Οι Ινδοί ταξιδιώτες αναζητούν όλο και περισσότερο εξατομικευμένες, άνετες και αυθεντικές ταξιδιωτικές εμπειρίες", ανέφερε ο Simon Moriarty, Αντιπρόεδρος Συνδρομητικών Ερευνών της MMGY Travel Intelligence.

"Πρόκειται για μία εξαιρετικά σημαντική αγορά, της οποίας η αξία και επιρροή θα συνεχίσουν να αυξάνονται. Η αγοραστική δύναμη και η επιθυμία για εξερεύνηση των Ινδών ταξιδιωτών δεν πρέπει να υποτιμηθούν."

  • Η MMGY Global είναι από τις κορυφαίες εταιρείες μάρκετινγκ παγκοσμίως στον τομέα του ταξιδιού, της φιλοξενίας και του lifestyle. Με παρουσία σε όλο τον κόσμο, προσφέρει ολοκληρωμένες υπηρεσίες επικοινωνίας και συνεργάζεται με κορυφαία brands του τουρισμού.

Facebook Twitter Linkedin
Vavoulas.com

διαβάστε ακόμα

δημοφιλέστερα