Τουρισμός | Οι προσφορές "κατευθύνουν" τους Βρετανούς στον προορισμό - παραλία θέλει το 51%
12 Mar 2025, 13:07 | ΑΓΟΡΕΣ
TornosNews.gr
Οι ειδικές προσφορές και οι τιμές στα ταξίδια αποτελούν την κορυφαία «έμπνευση» των Βρετανών όταν αναζητούν τον προορισμό των διακοπών τους. Στο συμπέρασμα αυτό καταλήγει έρευνα της διαφημιστικής πλατφόρμας Teads.
Σύμφωνα με την έρευνα:
- Το 80% των ερωτηθέντων ανέφεραν ότι οι τιμές και οι προσφορές σε σχετικές ταξιδιωτικές διαφημίσεις τους ενέπνευσαν περισσότερο για την επιλογή του προορισμού
- Το 65% ανέφερε ως πηγή έμπνευσης τις εικόνες που είδαν σε προωθητικές ενέργειες των προορισμών
- Το 28% ανέδειξαν τα πολιτιστικά events ως την πηγή έμπνευσης του ταξιδιού τους.
Η έρευνα του Teads Travel Compass αποκάλυψε επίσης ότι το κόστος ήταν εξίσου σημαντικός παράγοντας για τις επιλογές διαμονής και πτήσης για τους ερωτηθέντες (αναφέρθηκε από το 60% και το 54% των ερωτηθέντων αντίστοιχα).
Σημειώνεται ότι το 20% των ερωτηθέντων επισκέφτηκαν ταξιδιωτικά πρακτορεία για την κράτηση, το 33% επέλεξε για την κράτηση πτήσεων και διαμονής τους ιστοτόπους των αεροπορικών εταιρειών, το 45% έκανε όλες τις ρυθμίσεις χρησιμοποιώντας ταξιδιωτικά aggregators και το 49% αγόρασε καταλύματα και μεταφορές ξεχωριστά χρησιμοποιώντας διαφορετικούς ιστότοπους.
Πότε γίνονται οι κρατήσεις
Η έρευνα διαπίστωσε επίσης ότι το ένα τρίτο των καταναλωτών στο Ηνωμένο Βασίλειο αναζητούν τον προορισμό τους οπουδήποτε από λίγες ημέρες έως έναν μήνα πριν από την κράτηση.
Δύο στους 10 ταξιδιώτες του Ηνωμένου Βασιλείου, πάντως, διερευνούν τις επιλογές διακοπών τουλάχιστον έξι μήνες νωρίτερα από την ημερομηνία του ταξιδιού και τρεις στους 10 από έναν έως τρεις μήνες πριν από την αναχώρηση.
Τέλος, η έρευνα αποκάλυψε ότι οι διακοπές στην παραλία είναι η πιο δημοφιλής επιλογή διακοπών (51%) για τους Βρετανούς. Ακολουθούν: οι διακοπές στην πόλη (46%), η επίσκεψη στην οικογένεια και τους φίλους (34%), οι περιηγήσεις στα αξιοθέατα (34%) και οι αποδράσεις στην εξοχή/επαρχία (31%).
διαβάστε ακόμα
-
O Ελληνοαμερικανός Ντιν Σπανός φέρνει το NFL στην Ελλάδα – Οι ευκαιρίες προβολής στις ΗΠΑ 26/04 | 07:00
-
Ο Πολωνός τουρ οπερέιτορ Itaka λανσάρει την αεροπορική επωνυμία Air 001 25/04 | 10:50
-
Ελληνικός Τουρισμός: “Απογείωση” των πτήσεων από τη Γερμανία το 2025 – Ποιοι προορισμοί κερδίζουν μερίδιο 09/04 | 08:10
-
Φρένο στα ακριβά ταξίδια των Αμερικανών: Ο φόβος ύφεσης αλλάζει τις συνήθειες 23/04 | 06:10
-
Ελληνικός τουρισμός 2025: Με 28,2 εκατ. αεροπορικές θέσεις ανοίγει η θερινή σεζόν 04/04 | 14:06
-
Γιατί η Ελλάδα θέλει Αυστραλούς τουρίστες και τι κινήσεις κάνει για να τους προσελκύσει 04/04 | 04:33
-
Τουρισμός | Η νοσταλγία καθοδηγεί τις ταξιδιωτικές επιλογές των Βρετανών 22/04 | 14:26
-
Ελληνικός τουρισμός: Ισχυρό ρεύμα από τη Βρετανία το Πάσχα – Ποιοι προορισμοί επωφελούνται 18/04 | 08:41
-
Αμερικανικός Τουρισμός | + 38% το κόστος ταξιδιού στην Ευρώπη το 2025 - Στροφή σε πιο προσιτούς προορισμούς 16/04 | 11:17
-
YOTEL: Οι Βρετανοί επιλέγουν τις πόλεις για το Πάσχα 14/04 | 20:43
δημοφιλέστερα
- 1 Ξενοδόχοι εναντίον Booking.com: Η ευρωπαϊκή εξέγερση ξεκίνησε 28.04.2025 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
- 2 Ρόδος: Αυτά είναι τα πεντάστερα ξενοδοχεία με τα μεγαλύτερα έσοδα – Ποια «γεμίζουν» πρώτα 29.04.2025 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
- 3 Ο Θρακιώτικος Γάμος κατακτά τον Κυβερνοχώρο 30.04.2025 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 4 Ο όμιλος Μήτση επενδύει στη Ρόδο: Από το Γκολφ Αφάντου έως την αναγέννηση του Grand Hotel 30.04.2025 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 5 Η Κρήτη υποδέχεται το Reveil 12 – Φεστιβάλ Ήχων και Οικολογίας 30.04.2025 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 6 Mavi Gok Airlines | Νέα τουρκική αεροπορική εταιρεία στη γραμμή Γκάτγουικ - Αττάλεια 30.04.2025 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 7 6 νέες ξενοδοχειακές επενδύσεις σε Θεσσαλονίκη, Χαλκιδική, Αλεξανδρούπολη, Θάσο, Αράχωβα και Καλάβρυτα 30.04.2025 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 8 Νέες προσθήκες πτήσεων στην Ελλάδα το 2025 από 4 αεροπορικές εταιρίες 30.04.2025 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 9 AEGEAN 2025: Αύξηση επιβατών και επέκταση στόλου με το βλέμμα στη διεθνή αγορά 29.04.2025 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 10 Έρχεται η πιλοτική ανάπτυξη 4 πρότυπων τουριστικών προορισμών 30.04.2025 | ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ