To προφίλ του Αυστραλιανού τουρίστα - αναξιοποίητη αγορά από την Ελλάδα, λέει η Square Lime
20 Jan 2025, 14:03 | ΑΓΟΡΕΣ
TornosNews.gr
Τις τάσεις, που επικρατούν στην τουριστική αγορά της Αυστραλίας, αναδεικνύει η εταιρεία ξενοδοχειακού μάνατζμεντ Square Lime, που ήταν η μοναδική ελληνική εταιρεία που μετείχε στην έκθεση Luxperience 2024 στο Σίδνεϊ.
Η γενική διαπίστωση είναι ότι η αυστραλιανή αγορά τουρισμού βρίσκεται σε φάση έντονης ανάκαμψης, με τα εξερχόμενα ταξίδια να πλησιάζουν πλέον τα προ πανδημίας επίπεδα. Παρότι ο πληθυσμός της χώρας έχει αυξηθεί κατά 7% από το 2019, η πραγματική τουριστική ανάπτυξη παραμένει σε μεγάλο βαθμό ανεκμετάλλευτη, επισημαίνει η Square Lime.
Σχετικά με τα ταξίδια στην Ελλάδα, τα περισσότερα αφορούν επισκέψεις σε συγγενείς και φίλους, κάτι που περιορίζει τη ζήτηση για ξενοδοχειακή διαμονή. Σε αυτό το πλαίσιο, η Square Lime υπογραμμίζει την ανάγκη εστίασης σε ταξιδιώτες που αναζητούν αυθεντικές εμπειρίες, προωθώντας την Ελλάδα ως έναν προορισμό ξεχωριστής αισθητικής και διαχρονικής φιλοξενίας.
Η νοοτροπία του Αυστραλού τουρίστα
Σημαντικό, αναφέρει η εταιρεία, είναι να κατανοηθεί η νοοτροπία του Αυστραλιανού επισκέπτη. Αυτό που διαφοροποιεί τους Αυστραλούς από άλλους ταξιδιώτες είναι η αντίληψή για τις αποστάσεις, καθώς στα μάτια τους δεν αποτελεί εμπόδιο, αλλά μέρος της ταξιδιωτικής εμπειρίας.
«Για τους Αυστραλούς, το ταξίδι ξεκινά πριν ακόμα απογειωθεί το αεροπλάνο», λέει η Κατίνα Παπαδομανωλάκη, Διευθύντρια Πωλήσεων της Square Lime, προσθέτοντας: «Είναι έμπειροι ταξιδιώτες, που δίνουν μεγαλύτερη αξία στην ποιότητα της εμπειρίας παρά στον χρόνο που απαιτείται για να φτάσουν στον προορισμό τους».
Τα ταξίδια από την Αυστραλία διαρκούν συχνά τρεις έως τέσσερις εβδομάδες, περιλαμβάνοντας πολλές χώρες. Αυτό καθιστά την Ελλάδα ιδανική επιλογή για τους Αυστραλούς ταξιδιώτες, καθώς εύκολα μπορούν να συνδυάσουν τη χώρα μας με επισκέψεις και σε άλλους ευρωπαϊκούς προορισμούς.
Εξατομικευμένες εμπειρίες
Η ποικιλομορφία των Αυστραλών απαιτεί προσεκτική στόχευση, σημειώνει στην ανάλυσή της η Square Lime. Από τη Gen Z έως τους Baby Boomers, οι ταξιδιώτες αυτοί απορρίπτουν τις τυποποιημένες λύσεις και προτιμούν εξατομικευμένες εμπειρίες.
Ενδιαφέρον έχει και η ανάλυση του καταναλωτικού προφίλ τους. Παρότι οι συναλλαγματικές ισοτιμίες ενδέχεται να επηρεάζουν τον διαθέσιμο οικονομικό προϋπολογισμό τους, οι Αυστραλοί είναι διατεθειμένοι να επενδύσουν σημαντικά ποσά για εμπειρίες που αξίζουν. Με μέσο όρο δαπάνης $3.700 ανά άτομο, δίνουν έμφαση στην αξία και αναγνωρίζουν εύκολα τις υπερτιμήσεις. Οι αναλυτές της Square Lime προκρίνουν εδώ μια στρατηγική που προσφέρει αυθεντικές εμπειρίες υψηλής ποιότητας, καθώς ευθυγραμμίζεται απόλυτα με τις απαιτήσεις αυτής της αγοράς. Αυτή η προσέγγιση έχει ήδη αποδείξει την αποτελεσματικότητά της στα καταλύματα που διαχειρίζεται η εταιρεία.
Οι τάσεις στο Αυστραλιανό luxury segment μετατοπίζονται σταθερά προς την αυθεντικότητα και τις προσωποποιημένες υπηρεσίες. Οι luxury ταξιδιώτες της χώρας σήμερα επιδιώκουν ουσιαστική πολιτιστική σύνδεση και εμπειρίες που δημιουργούν αυθεντικά συναισθήματα.
Στο σημείο αυτό προκύπτουν και σημαντικές ευκαιρίες για την ελληνική αγορά, όπως υπογραμμίζουν τα στελέχη της εταιρείας, καθώς η Ελλάδα ξεχωρίζει όχι μόνο για τα εμβληματικά τοπία και αξιοθέατά της, αλλά και για τη μοναδική κουλτούρα φιλοξενίας της. Σύμφωνα με την κυρία Παπαδομανωλάκη, «σε αντίθεση με την Αυστραλία, όπου η εμπειρία διαμονής είναι συχνά πιο διεκπεραιωτική, στην Ελλάδα η φιλοξενία είναι μια εμπειρία που ξεπερνά την εξυπηρέτηση· γίνεται μια ζεστή υποδοχή που κάνει κάθε ταξιδιώτη να νιώθει σαν μέλος της οικογένειας».
- Η Square Lime Hospitality Management είναι εξειδικευμένη στη διαχείριση αποκλειστικά boutique καταλυμάτων και βιλών. Το χαρτοφυλάκιο της περιλαμβάνει σήμερα περισσότερα από 40 boutique καταλύματα που βρίσκονται σε κορυφαίους προορισμούς σε όλη την Ελλάδα, όπως η Αττική, η Μάνη, η Ήπειρος, η Κρήτη και οι Κυκλάδες.
διαβάστε ακόμα
-
Pasha Travel: Στην Κρήτη τα πρώτα τσάρτερ στην Ελλάδα από το Αζερμπαϊτζάν – Τι δήλωσε στο Tornos News ο CEO 18/03 | 06:10
-
Τουρισμός | Οι προσφορές "κατευθύνουν" τους Βρετανούς στον προορισμό - παραλία θέλει το 51% 12/03 | 13:07
-
Οι σεισμοί στρέφουν τουρίστες ελληνικών νησιών στην Τουρκία- Δηλώσεις Τούρκων παραγόντων 17/03 | 11:22
-
Γερμανικός τουρισμός 2025 | Άνθηση γνωρίζουν οι οικογενειακές διακοπές - κριτήριο η τιμή 13/03 | 12:08
-
Τουρισμός | Το 44% των Βρετανών έχουν κλείσει ήδη τις διακοπές τους- Το Αλγκάρβε ο φθηνότερος προορισμός 16/03 | 06:30
-
A. Φιορεντίνος στο Tornos News: Ισχυρές κρατήσεις και νέα ρεκόρ από τη Γερμανική αγορά το 2025 10/03 | 06:10
-
Η Ελλάδα στην ΙΤΒ: Ανθεκτικότητα και υποδομές για το μέλλον 06/03 | 16:36
-
ITB Berlin 2025: Ακόρεστη η ζήτηση των Γερμανών για διακοπές – Θετικά μηνύματα για Ελλάδα 07/03 | 06:10
-
DW | Οι Γερμανοί ταξιδεύουν περισσότερο από ποτέ 06/03 | 11:08
-
Έρευνα | Ο υπερ- τουρισμός διώχνει τουρίστες από τους προορισμούς 06/03 | 12:01
δημοφιλέστερα
- 1 Στις 27 Μαρτίου τα πρώτα τσάρτερ της σεζόν στην Κρήτη | Ο Μανόλης Τσακαλάκης στο Tornos News 19.03.2025 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 2 Ξενοδοχεία | One&Only Kéa Island: Δεύτερη σεζόν με νέες πολυτελείς βίλες 19.03.2025 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
- 3 "Τουρισμός για Όλους" | Ποιοι κληρώθηκαν 19.03.2025 | ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ
- 4 Σημαντικά βραβεία για την easyJet από τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών 19.03.2025 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 5 Ανοικτή επιστολή στους τουρίστες: Παρακαλώ μην έρθετε διακοπές στη Μαγιόρκα 17.03.2025 | ΚΟΣΜΟΣ
- 6 Όλγα Κεφαλογιάννη: Η Σαντορίνη είναι ασφαλής προορισμός, έτοιμος να υποδεχθεί τους επισκέπτες 17.03.2025 | ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ
- 7 Διεθνείς δρομικές διοργανώσεις του Μαρτίου-Απριλίου υπό την αιγίδα του ΕΟΤ 19.03.2025 | ΕΟΤ
- 8 Περιφέρεια Κρήτης | Θετικές γνωμοδοτήσεις για το αεροδρόμιο στο Καστέλι και ξενοδοχεία 19.03.2025 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 9 Έντονο παραμένει το ενδιαφέρον των Γάλλων για διακοπές στην Κρήτη 19.03.2025 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 10 ΔΥΠΑ | 800 θέσεις εργασίας στα Χανιά από 25 επιχειρήσεις 19.03.2025 | ΧΡΗΣΤΙΚΑ