Τουρισμός | Με οδηγό το Instagram, το TikTok και την ...αστρολογία ταξιδεύουν οι Γερμανοί
25 Sep 2024, 10:38 | ΑΓΟΡΕΣ
TornosNews.gr
Σχεδόν 7 στους 10 Γερμανούς (69,3%) εμπνέονται για τα ταξίδια τους από πλατφόρμες όπως το Instagram και το TikTok.
Το συμπέρασμα αυτό προκύπτει από έρευνα της TUI.
Η έρευνα διαπίστωσε επίσης ότι το 21,2% των ερωτηθέντων προτιμούν να χρησιμοποιούν το YouTube για ταξιδιωτικές ιδέες.
Οδηγός και η αστρολογία!
Περίπου το ένα τέταρτο των Γερμανών εξετάζουν την αστρολογία όταν σχεδιάζουν ταξίδια. Μια έρευνα διαπίστωσε ότι το 29 τοις εκατό των ατόμων ηλικίας 18 έως 44 ετών συμβουλεύονται τα ζώδιά τους πριν ταξιδέψουν.
Άλλα συμπεράσματα της έρευνας:
- Το 71,1 τοις εκατό των Γερμανών προτιμούν να ταξιδεύουν με την οικογένειά τους. Για το 16,3 τοις εκατό των ερωτηθέντων, η φιλικότητα προς την οικογένεια στο περιβάλλον ταξιδιού και διαμονής είναι ένας σημαντικός παράγοντας στις ταξιδιωτικές τους επιλογές. Το 17,8 τοις εκατό, εξάλλου, πραγματοποιούν διακοπές μαζί με τους παππούδες και τις γιαγιάδες τους.
- Τα μεμονωμένα ταξίδια επίσης αυξάνονται, με το 17,2 τοις εκατό των Γερμανών να ταξιδεύουν μόνοι. Οι περισσότεροι μεμονωμένοι ταξιδιώτες προτιμούν να επισκέπτονται την Ευρώπη (42%), να εξερευνούν τη Γερμανία (19,5%) ή να ταξιδεύουν στην Ασία (10,5%). Επιπλέον, περίπου το ένα τρίτο των ερωτηθέντων δίνουν προτεραιότητα στην ασφάλεια όταν ταξιδεύουν μόνοι.
Η Βαλτική Θάλασσα είναι η πιο δημοφιλής για τα ταξίδια εσωτερικού
Περίπου το ένα τέταρτο των Γερμανών ταξιδιωτών σχεδιάζει διακοπές στη Γερμανία. Η πιο έντονη επιθυμία για διακοπές εντός της χώρας είναι μεταξύ όσων ζουν στην περιοχή από το Βραδεμβούργο, τη Σαξονία-Άνχαλτ και τη Θουριγγία. Οι πιο δημοφιλείς εγχώριοι προορισμοί είναι η Βαλτική Θάλασσα (40,1 τοις εκατό), η Βόρεια Θάλασσα (35,2 τοις εκατό) και η λίμνη της Κωνσταντίας (21,8 τοις εκατό).
Οι ΗΠΑ είναι από τις πρώτες επιλογές στα ταξίδια αναψυχής, αυξάνοντας τη δημοτικότητά τους στη Γερμανία.
Έντονη ζήτηση και το 2025
Η TUI αναμένει ισχυρή ζήτηση και για το 2025. Η επιθυμία των Γερμανών να ταξιδέψουν παραμένει έντονη.
Τον Αύγουστο, η TUI δημοσίευσε τα στοιχεία για το τρίτο τρίμηνο. Όπως δείχνουν τα στοιχεία, σημαντική ανάπτυξη γνώρισε ο ξενοδοχειακός τομέας του ομίλου με τα brand όπως η Riu, η TUI Blue και η Robinson, ενώ η ζήτηση και για κρουαζιέρες παρέμεινε υψηλή.
Διαβάστε επίσης
TUI | Εκτίμηση για αύξηση 25% στα κέρδη το 2024
διαβάστε ακόμα
- Τουρισμός | Το διαδίκτυο και οι ταξιδιωτικοί πράκτορες εμπνέουν τους Βρετανούς για τις διακοπές τους 12/11 | 10:50
- Γερμανία: 75 χρόνια «οργανωμένος» γυμνισμός 10/11 | 16:46
- Squaremouth: Τρεις προβλέψεις για το πώς θα ταξιδέψουν οι Αμερικανοί το 2025 07/11 | 21:08
- Τουρισμός | 3 στους 10 Βρετανούς έκλεισαν ήδη τις διακοπές τους για το 2025 06/11 | 12:12
- Οι ευρωπαϊκές δαπάνες για επαγγελματικά ταξίδια θα φτάσουν τα 391 δισ. δολάρια το 2024 07/11 | 10:22
- Το νέο Δ.Σ. της Ένωσης Ξενοδόχων Μαγνησίας 05/11 | 11:07
- Τουρισμός | Oι Βρετανοί επέλεξαν Τουρκία το 2024 - πρώτη αγορά με 3,7 εκατ. αφίξεις στο 9μηνο (+17%) 04/11 | 14:51
- Βρετανία | Αυξήσεις 6,7% στον κατώτατο μισθό και 2% στις ασφαλιστικές εισφορές - ανησυχία στους εργοδότες 30/10 | 12:35
- Τουρισμός | Οι 5 τάσεις των Αμερικανών στα ταξίδια του 2025 25/10 | 10:20
- Τουρισμός | 9 στους 10 Βρετανούς σκέφτηκαν αλλαγή προορισμού λόγω καύσωνα, υπερτουρισμού και ακρίβειας 17/10 | 22:04
δημοφιλέστερα
- 1 Τουρισμός | ΑΒΤΑ: Εκστρατεία για την προστασία της φύσης και της βιοποικιλότητας, με δράσεις από τους πράκτορες 11.11.2024 | ΧΡΗΣΤΙΚΑ
- 2 Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής | Αυξημένες προκρατήσεις για το 2025 στη βρετανική αγορά 11.11.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 3 Ελλάδα - ΕΟΤ | «Χρυσοί» νικητές στα αμερικανικά τουριστικά βραβεία Travvy Awards 2024 11.11.2024 | ΕΟΤ
- 4 Ψηφιακή εφαρμογή για τα μονοπάτια του Μύθου και της Φύσης στη Ρόδο 12.11.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 5 Άδειες για χρήση νερού από γεωτρήσεις σε ξενοδοχεία της Μυκόνου 12.11.2024 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
- 6 Άδειες για πισίνες σε ξενοδοχεία στην Κεφαλονιά και στην Ανατολική Μάνη 12.11.2024 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 7 Τουρισμός | Το διαδίκτυο και οι ταξιδιωτικοί πράκτορες εμπνέουν τους Βρετανούς για τις διακοπές τους 12.11.2024 | ΑΓΟΡΕΣ
- 8 LoveHER | Τουριστική προβολή του Ηρακλείου: Επίσημη προβολή του σποτ, εμπνευσμένο από τα γράμματα HER της λέξης HERAKLION 19.07.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 9 FedHATTA/ΗΑΤΤΑ: Η Ελλάδα στο επίκεντρο των εξελίξεων στην παγκόσμια αγορά οργανωμένων ταξιδιών 11.11.2024 | FEDHATTA
- 10 Ο Δήμος Μήλου στο Δίκτυο για Βιώσιμες Κυκλάδες 11.11.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ