Τουρισμός | Ποιες χώρες επιλέγουν οι Γερμανοί για τις φθινοπωρινές διακοπές
20 Sep 2024, 10:26 | ΑΓΟΡΕΣ
TornosNews.gr
Χώρες της Ασίας, των Βαλκανίων, της Μέσης Ανατολής, αλλά και κάποιοι παραδοσιακοί μεσογειακοί προορισμοί καταγράφουν την υψηλότερη ζήτηση για τις διακοπές των Γερμανών το Φθινόπωρο (Σεπτέμβριο έως Νοέμβριο) του 2024, σύμφωνα με τις αναζητήσεις που εξέτασε η ισπανική εταιρεία ερευνών Mabrian.
Ο δείκτης μεριδίου αναζητήσεων (Share of Searches Index) παρακολούθησε τις αναζητήσεις πτήσεων στη Γερμανία, που πραγματοποιήθηκαν τουλάχιστον τρεις μήνες νωρίτερα, για ταξίδια μεταξύ Σεπτεμβρίου και Νοεμβρίου 2024, εστιάζοντας σε προορισμούς με κορυφαίες επιδόσεις για τη γερμανική ταξιδιωτική αγορά.
«Σε αντίθεση με τις επιβεβαιωμένες κρατήσεις, αυτή η αναλογία δείχνει το βαθμό ενδιαφέροντος της αγοράς για ορισμένους προορισμούς», λέει ο Carlos Cendra, διευθυντής Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας στη Mabrian. "Το αν οι κρατήσεις επιβεβαιωθούν εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, από τη διαθέσιμη συνδεσιμότητα, τις τιμές πτήσεων και διαμονής ή άλλα φαινόμενα που μπορεί να επηρεάσουν την προθυμία των ταξιδιωτών να αγοράσουν ή να ξοδέψουν."
Τα φθινοπωρινά ταξίδια πραγματοποιούνται με κριτήριο τις εμπειρίες που συνδυάζουν τον πολιτισμό, την υπέροχη ύπαιθρο και τα τοπία
Αρκετές ασιατικές χώρες κατατάσσονται στους 20 πιο δημοφιλείς προορισμούς των Γερμανών για το φθινόπωρο του 2024 , όπως η Ινδία (+41% αύξηση σε σύγκριση με το φθινόπωρο του 2023), το Βιετνάμ (+35% από έτος σε έτος) και η Σιγκαπούρη (+26%). Ακολουθούν η Ιαπωνία (+15% σε σύγκριση με το φθινόπωρο του 2023), η Ινδονησία (+11%) και η Ταϊλάνδη (+10%).
Παρόμοια με την Ασία, η αύξηση της ζήτησης των προορισμών της Μέσης Ανατολής για φθινοπωρινά ταξίδια από τους Γερμανούς μεταξύ τροφοδοτείται από την απευθείας αεροπορική σύνδεση. Η ζήτηση των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων και της Σαουδικής Αραβίας αυξήθηκε κατά 23% και 57% σε σύγκριση με το φθινόπωρο του 2023. Η Αίγυπτος επίσης σημειώνει αύξηση 41%. Όπως δείχνουν τα δεδομένα της Mabrian, η Αίγυπτος, και ιδιαίτερα η Σαουδική Αραβία, θεωρούνται από τους Γερμανούς ως οι βασικοί πολιτιστικοί προορισμοί, κατάλληλοι επίσης για ενεργά και υπαίθρια ταξίδια. ενώ τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα είναι ένας ενεργός τουριστικός προορισμός με ηλιόλουστες και παραλιακές περιοχές και ένας παγκοσμίου φήμης προορισμός για ψώνια.
Άλλοι μακρινοί προορισμοί, που παρουσιάζουν αυξημένη ζήτηση για αυτό το φθινόπωρο, είναι η Αυστραλία (+21% από έτος σε έτος, και εξωτικοί προορισμοί για ήλιο και παραλίες όπως οι Μαλδίβες (+23% διαχρονική αύξηση), Μαυρίκιος και Δομινικανή Δημοκρατία (αύξηση +85% και +25%, αντίστοιχα), καθώς και η Σρι Λάνκα (+9% σε σχέση με το φθινόπωρο του 2023).
Η ζήτηση για ταξίδια σε σκανδιναβικές χώρες από τους Γερμανούς παρουσιάζει μικτές τάσεις: η Δανία και η Φινλανδία έχουν μείωση, ενώ η Σουηδία και η Νορβηγία σημειώνουν αύξηση +12% και +18%, λόγω των υπαίθριων και φυσικών αξιοθέατων, ιδιαίτερα ελκυστικών για την αγορά του Μονάχου, με σημαντική αύξηση της ζήτησης.
Στη χερσόνησο των Βαλκανίων, η Κροατία (+45%), η Σερβία (+25%) και η Αλβανία (+73%), γίνονται δημοφιλείς φθινοπωρινοί προορισμοί για τους Γερμανούς, καθώς και ο Καύκασος και η Κεντρική Ασία, με τη Γεωργία να έχει +9% περισσότερη ζήτηση από ό,τι το φθινόπωρο του 2023, παράλληλα με το αυξανόμενο ενδιαφέρον για το Ουζμπεκιστάν, το Αζερμπαϊτζάν και το Καζακστάν.
διαβάστε ακόμα
- Τουρισμός | Το διαδίκτυο και οι ταξιδιωτικοί πράκτορες εμπνέουν τους Βρετανούς για τις διακοπές τους 12/11 | 10:50
- Γερμανία: 75 χρόνια «οργανωμένος» γυμνισμός 10/11 | 16:46
- Squaremouth: Τρεις προβλέψεις για το πώς θα ταξιδέψουν οι Αμερικανοί το 2025 07/11 | 21:08
- Τουρισμός | 3 στους 10 Βρετανούς έκλεισαν ήδη τις διακοπές τους για το 2025 06/11 | 12:12
- Οι ευρωπαϊκές δαπάνες για επαγγελματικά ταξίδια θα φτάσουν τα 391 δισ. δολάρια το 2024 07/11 | 10:22
- Το νέο Δ.Σ. της Ένωσης Ξενοδόχων Μαγνησίας 05/11 | 11:07
- Τουρισμός | Oι Βρετανοί επέλεξαν Τουρκία το 2024 - πρώτη αγορά με 3,7 εκατ. αφίξεις στο 9μηνο (+17%) 04/11 | 14:51
- Βρετανία | Αυξήσεις 6,7% στον κατώτατο μισθό και 2% στις ασφαλιστικές εισφορές - ανησυχία στους εργοδότες 30/10 | 12:35
- Τουρισμός | Οι 5 τάσεις των Αμερικανών στα ταξίδια του 2025 25/10 | 10:20
- Τουρισμός | 9 στους 10 Βρετανούς σκέφτηκαν αλλαγή προορισμού λόγω καύσωνα, υπερτουρισμού και ακρίβειας 17/10 | 22:04
δημοφιλέστερα
- 1 Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής | Αυξημένες προκρατήσεις για το 2025 στη βρετανική αγορά 11.11.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 2 Τουρισμός | ΑΒΤΑ: Εκστρατεία για την προστασία της φύσης και της βιοποικιλότητας, με δράσεις από τους πράκτορες 11.11.2024 | ΧΡΗΣΤΙΚΑ
- 3 Ελλάδα - ΕΟΤ | «Χρυσοί» νικητές στα αμερικανικά τουριστικά βραβεία Travvy Awards 2024 11.11.2024 | ΕΟΤ
- 4 Ψηφιακή εφαρμογή για τα μονοπάτια του Μύθου και της Φύσης στη Ρόδο 12.11.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 5 Άδειες για πισίνες σε ξενοδοχεία στην Κεφαλονιά και στην Ανατολική Μάνη 12.11.2024 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 6 LoveHER | Τουριστική προβολή του Ηρακλείου: Επίσημη προβολή του σποτ, εμπνευσμένο από τα γράμματα HER της λέξης HERAKLION 19.07.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 7 Άδειες για χρήση νερού από γεωτρήσεις σε ξενοδοχεία της Μυκόνου 12.11.2024 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
- 8 FedHATTA/ΗΑΤΤΑ: Η Ελλάδα στο επίκεντρο των εξελίξεων στην παγκόσμια αγορά οργανωμένων ταξιδιών 11.11.2024 | FEDHATTA
- 9 Ο Δήμος Μήλου στο Δίκτυο για Βιώσιμες Κυκλάδες 11.11.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 10 TUI: Τάση για solo ταξίδια σε all in ξενοδοχεία – Τι δείχνουν οι κρατήσεις 11.11.2024 | ΤΑΣΕΙΣ