Έρευνα Wyndham: Οι Γερμανοί διψούν για διακοπές, όμως αλλάζουν ταξιδιωτικές συνήθειες λόγω πληθωρισμού

25 Nov 2022, 16:06 | ΑΓΟΡΕΣ

Χριστίνα Λαΐνοπούλου

Έρευνα Wyndham: Οι Γερμανοί διψούν για διακοπές, όμως αλλάζουν ταξιδιωτικές συνήθειες λόγω πληθωρισμού

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις

Παρά τις πιέσεις του πληθωρισμού, η επiθυμία των Γερμανών να ταξιδέψουν είναι μεγαλύτερη από ποτέ.

Σύμφωνα με νέα έρευνα του διενήργησε το πρόγραμμα loyalty της Wyndham, Wyndham Rewards, τον Σεπτέμβριο σε 6.000 ταξιδιώτες από την Ευρώπη, τη Μ. Ανατολή, την Ευρασία και την Αφρική, ανάμεσα στους οποίους ήταν και 1.000 Γερμανοί, η επιθυμία των Γερμανών για διακοπές και ταξίδια είναι μεγάλη, όμως τα αυξημένα κόστη αποτελούν μια πρόκληση για αυτούς.

Ενώ στην πλειονότητά τους (61%) ανυπομονούν να κάνουν και πάλι διακοπές, το 55% των Γερμανών πιστεύουν ότι θα δαπανήσουν περισσότερα στα ταξίδια τους το 2023 λόγω του πληθωρισμού.

Το 36% θεωρεί τα υψηλότερα ταξιδιωτικά κόστη ανεπαρκή λόγο για να αλλάξουν τα ταξιδιωτικά τους σχέδια, το 29% επιθυμεί να συνεχίσει να ταξιδεύει όμως με μικρότερο προϋπολογισμό και το 33% θεωρεί ότι η αύξηση του κόστους ζωής επηρεάζει τα ταξιδιωτικά τους σχέδια.

Για να αντισταθμίσει τις αυξημένες τιμές, το 24% σχεδιάζει να κάνει διακοπές με μικρότερη συχνότητα, όμως μεγαλύτερης διάρκειας, αντί να κάνει πολλά ταξίδια μικρής διάρκειας, ως έναν τρόπο εξοικονόμησης κόστους στα ταξίδια.

Άλλη στρατηγική που προτιμούν είναι η παράταση των ιδιωτικών διακοπών τους μέσω του μοντέλου workation, που συνδυάζει εργασία με αναψυχή στα ταξίδια. Σχεδόν το 15% δήλωσε οτι εξετάζει την πιθανότητα για τέτοια ταξίδια μέσα στο 2023.

Όσον αφορά το είδος διακοπών, η έρευνα έδειξε ότι τα ταξίδια αναψυχής – στην παραλία ή στο βουνό - διάρκειας μιας εβδομάδας ή περισσότερο (48%) καθώς και τα ταξίδια πόλης (31%) είναι ιδιαίτερα δημοφιλή για το 2023. Σχεδόν το 36% δήλωσε ότι θέλει να ταξιδέψει σε νέους προορισμούς και το 15% ότι θέλει να κάνει διακοπές με αυτοκίνητο ή με τρένο και όχι αεροπορικώς.

Στους παράγοντες που επηρεάζουν την επιλογή ξενοδοχείου, το ένα πέμπτο δήλωσε ότι επηρεάζεται από προσφορές που προσφέρονται στο πλαίσιο προγραμμάτων loyalty, ενώ ακόμη πιο σημαντικοί είναι ευέλικτοι όροι ακύρωσης των ξενοδοχείων.

Facebook Twitter Linkedin

διαβάστε ακόμα

δημοφιλέστερα