Τουρισμός | Έρευνα ASTA: Κορυφαία επιλογή τα ταξίδια για τους Αμερικανούς - Το μότο μετά την πανδημία:"Ζεις μόνο μια φορά"

26 Oct 2022, 11:31 | ΑΓΟΡΕΣ

TornosNews.gr

Τουρισμός | Έρευνα ASTA: Κορυφαία επιλογή τα ταξίδια για τους Αμερικανούς - Το μότο μετά την πανδημία:"Ζεις μόνο μια φορά"

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις

Τα ταξίδια βρίσκονται στην κορυφή της λίστας επιθυμιών των Αμερικανών καταναλωτών έναντι όλων των άλλων επιθυμητών προϊόντων και υπηρεσιών, σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας που διενήργησε η American Society of Travel Advisors (ASTA).

Ειδικότερα, σχεδόν 8 στους 10 (77%) Αμερικανοί δήλωσαν ότι θα επέλεγαν μια εμπειρία διακοπών από έναν νέο υπολογιστή, τηλεόραση, ακουστικά εικονικής πραγματικότητας ή κονσόλα παιχνιδιών.

Η μελέτη διαπίστωσε ότι πολλοί Αμερικανοί όχι μόνο δίνουν προτεραιότητα στα ταξίδια, αλλά σχεδιάζουν ήδη το ταξίδι τους και είναι πρόθυμοι να ξοδέψουν περισσότερα για να το πραγματοποιήσουν. Το 40% των ερωτηθέντων είπε ότι «τίποτα» δεν θα τους εμποδίσει να κάνουν διακοπές, ενώ το ένα τέταρτο των Αμερικανών ταξιδιωτών σχεδιάζει να κάνει «ονειρεμένες διακοπές» τους επόμενους έξι μήνες.

Αν και η συντριπτική πλειονότητα των ταξιδιωτών αισθάνεται τον αντίκτυπο του πληθωρισμού στα καταναλωτικά αγαθά, το 40% αναφέρει στην έρευνα της ASTA ότι θα ξοδέψει περισσότερα για ταξίδια από ό,τι φέτος, ενώ το 75% λέει ότι σχεδιάζει να ξοδέψει τα ίδια ή περισσότερα για ταξίδια το 2023.

Αξιοσημείωτο επίσης ότι σχεδόν οι μισοί (48%) από τους ερωτηθέντες στην έρευνα πιστεύουν ότι τα ταξίδια είναι η καλύτερη επένδυση σε σύγκριση με άλλες κατηγορίες προαιρετικών δαπανών αυτήν τη στιγμή - ακόμη περισσότερο και από την αγορά νέου αυτοκινήτου για το 21%.

Για το 70% των Αμερικανών τα ταξίδια είναι μια ανταμοιβή στον εαυτό τους για όσα αντιμετώπισαν τα τελευταία δύο χρόνια. Μάλιστα για τα δύο τρίτα (65%) των Αμερικανών αναφέρουν το μότο «Ζεις μόνο μια φορά» εκπληρώνεται με τα ταξίδια μετά την πανδημία.

Η επερχόμενη περίοδος των διακοπών αναμένεται να είναι πολυάσχολη, όπως δείχνει η έρευνα, με το 64% των ταξιδιωτών να πηγαίνουν εκτός πόλης για την Ημέρα των Ευχαριστιών, το 66% να έχει ταξιδιωτικά σχέδια τον Δεκέμβριο και το 38% να έχει προγραμματίσει ταξίδια για την παραμονή της Πρωτοχρονιάς.

«Αυτή η έρευνα δείχνει ότι οι Αμερικανοί όχι μόνο θέλουν να ταξιδέψουν, αλλά αισθάνονται ότι πρέπει να ταξιδέψουν», δήλωσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ASTA, Zane Kerby. Ο ίδιος υπογράμμισε ότι η αξία ενός ταξιδιωτικού συμβούλου ASTA δεν ήταν ποτέ πιο ξεκάθαρη από ό,τι τώρα.

Αυτό επιβεβαιώνεται και από την έρευνα, που δείχνει ότι το 48% των καταναλωτών αισθάνεται ότι ένας ταξιδιωτικός σύμβουλος θα τους έκανε να αισθάνονται ποιο ήρεμοι και άνετοι στις ταξιδιωτικές τους επιλογές (έναντι 45% τον Μάιο), πρόσθεσε ο Zane Kerby, υπογραμμίζοντας ότι οι επαγγελματίες ταξιδιωτικοί σύμβουλοι μπορούν να δώσουν αξία σε κάθε δολάριο του ταξιδιού, κάτι στο οποίο δίνουν προτεραιότητα οι Αμερικανοί περισσότερο από ποτέ.

Facebook Twitter Linkedin

διαβάστε ακόμα

δημοφιλέστερα