Τουρισμός | Ελλάδα και Τουρκία οι μεγάλοι νικητές στη γερμανική αγορά το 2022 με αύξηση 22% και 33% έναντι του 2019

13 Oct 2022, 09:50 | ΑΓΟΡΕΣ

TornosNews.gr

Τουρισμός | Ελλάδα και Τουρκία οι μεγάλοι νικητές στη γερμανική αγορά το 2022 με αύξηση 22% και 33% έναντι του 2019

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις

Η Ελλάδα με αύξηση πωλήσεων στα πακέτα διακοπών κατά 22% έναντι του 2019 και η Τουρκία με αύξηση 23% ήταν οι μεγάλοι νικητές στη γερμανική αγορά το 2022, σύμφωνα με τα στοιχεία της ένωσης τουρ οπερέιτορ και ταξιδιωτικών γραφείων Γερμανίας, DRV.

Ακολούθησε η Αίγυπτος με αύξηση 8% έναντι πάντα του 2019 στις πωλήσεις οργανωμένων διακοπών στη Γερμανία

Αντίθετα με την Ανατολική Μεσόγειο, η Δυτική Μεσόγειος είχε μια μικρή πτώση στις πωλήσεις έναντι του 2019, με εξαίρεση τις Βαλεαρίδες Νήσους και τα Κανάρια Νησιά που είχαν αύξηση περίπου 3%.

Τα στοιχεία προέρχονται από τον πάροχο υπηρεσιών δεδομένων Travel Data + Analytics (TDA)

Οι καλοκαιρινές εκπτώσεις για οργανωμένα ταξίδια διακοπών, που πραγματοποιήθηκαν σε ταξιδιωτικά γραφεία, στις διαδικτυακές πύλες των tour operators και στα on line ταξιδιωτικά γραφεία, ήταν 5% κάτω από τις τιμές του 2019.

Οι Γερμανοί, πάντως, ξόδεψαν περισσότερα χρήματα για τις διακοπές τους αυτό το καλοκαίρι από ό,τι το 2019. Οι δαπάνες ανά άτομο και διανυκτέρευση αυξήθηκαν κατά μέσο όρο κατά 15%.

Σύμφωνα με το DRV, οι κρατήσεις για κρουαζιέρες αυξήθηκαν επίσης το καλοκαίρι. Ωστόσο, δεν έχουν φτάσει ακόμη στα προ πανδημίας επίπεδα.

Οι χώρες της Καραϊβικής και του Ινδικού Ωκεανού ξεχώρισαν στους προορισμούς μεγάλων αποστάσεων των Γερμανών. Ιδιαίτερη αναφορά αξίζουν η Δομινικανή Δημοκρατία, η οποία μάλιστα κατάφερε να σημειώσει αύξηση 41% σε σύγκριση με το καλοκαίρι του 2019, και οι Μαλδίβες (37%).

Σχολιάζοντας το τουριστικό έτος 2021/2022 ο Πρόεδρος του DRV, Norbert Fiebig, δήλωσε: «Η σημαντική αύξηση της ζήτησης τους τελευταίους μήνες δείχνει ότι η ταξιδιωτική βιομηχανία βρίσκεται στον δρόμο της ανάκαμψης, αλλά απέχει πολύ από την κορυφή.... Μέχρι και τον Αύγουστο είναι εμφανής μια πτώση των πωλήσεων της τάξης του 14% σε σύγκριση με το 2018/2019. Ο λόγος γι αυτό είναι η πτώση των ταξιδιών τον περασμένο χειμώνα, λόγω των πολλών ταξιδιωτικών περιορισμών για τον κορωνοϊό εκείνη την εποχή".

Facebook Twitter Linkedin

διαβάστε ακόμα

δημοφιλέστερα