Το 45% των Αμερικανών καταναλώνει τουλάχιστον τρία σνακ ημερησίως
14 Aug 2022, 08:30 | ΑΓΟΡΕΣ
Σοφία Κοντογιάννη
Η εταιρεία ανάλυσης δεδομένων αγοράς IRI, με έδρα το Σικάγο, διοργάνωσε διαδικτυακό σεμινάριο με τίτλο «Snack Sensations around the world», όπου παρουσιάστηκε η ομότιτλη έρευνα αγοράς από τη Sally Lyons Wyatt, επικεφαλής αναλύτρια αγοράς με ειδίκευση στις καταναλωτικές τάσεις.
Το Γραφείο Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων στο Σικάγο διαπιστώνει επανειλημμένως, ότι η κατανάλωση σνακ στις ΗΠΑ έχει ξεφύγει από το διατροφικό πλαίσιο, αναδεικνυόμενη πλέον ως lifestyle. Δε θα ήταν υπερβολή να ειπωθεί, πως τα σνακ τείνουν να αντικαταστήσουν τα βασικά γεύματα της ημέρας, όπως τα γνωρίζαμε ως τώρα. Παράλληλα, πρόκειται για μια αγορά με μεταλλασσόμενη τμηματοποίηση, όπου διαρκώς αναδεικνύονται νέες τάσεις, παραγκωνίζοντας τις υφιστάμενες.
Από την παρουσίαση, αξίζει να σημειωθούν τα παρακάτω σχετικά στοιχεία για την αμερικανική αγορά σνακ:
-Το 45% των Αμερικανών καταναλώνει τουλάχιστον τρία σνακ ημερησίως.
-Καταγράφεται ανοδική τάση σε όλα τα κανάλια πώλησης σνακ.
-Στις ΗΠΑ οι καταναλωτές αναζητούν την ποικιλία. Το 2021 σημειώθηκε αύξηση κατά 26% της προτίμησης για multi/variety packs.
-Η διάσταση της βιωσιμότητας εντάσσεται με διαφορετικούς τρόπους στην αγορά σνακ των ΗΠΑ. Για παράδειγμα, παρατηρείται προσπάθεια περιορισμού της σπατάλης τροφίμων με τη χρήση υλικών που διαφορετικά θα κατέληγαν στην χωματερή (π.χ. Rind, Upcysled, Doughp).
-Σύμφωνα με την επικρατούσα τάση στην αγορά των ΗΠΑ, το 51% των καταναλωτών επιθυμούν τα σνακ να είναι και ωφέλημα για την υγεία (π.χ. αντιοξειδωτική δράση). Το 29% καταναλώνει σνακ στο πλαίσιο της δίαιτας που ακολουθεί (π.χ. Keto, Halal).
-Όσον αφορά τα Plant Based σνακ, αφορούν ένα μικρότερο αριθμό καταναλωτών. Μόνο το 10% των Αμερικανών καταναλωτών αγοράζει πάντα ή συνήθως σνακ από υλικά φυτικής προέλευσης. Ωστόσο, η αγορά χρήζει παρακολούθησης, καθώς το 25% αυτού του τμήματος καταναλωτών είναι διατεθειμένο να ξοδέψει περισσότερα χρήματα για να αγοράσει φυτικά σνακ.
- Για το 51% των Αμερικανών ο λόγος για την κατανάλωση σνακ είναι η επιθυμία να προσθέσουν ενδιαφέρον στην καθημερινή τους διατροφή.
-Το 88% επιλέγει σνακ με κριτήριο τη γεύση. Στις ΗΠΑ δημοφιλείς γεύσεις είναι: φράουλα και ανάμεικτα μούρα, καυτερά.
-Η αγορά σνακ μεταβάλλεται δυναμικά. Το 2021 στις ΗΠΑ σημειώθηκε αύξηση κατά 10% της αξίας των πωλήσεων σοκολάτας. Ακόμα, παρατηρήθηκε αύξηση κατά 11% της αξίας πωλήσεων γιαουρτιού. Σύμφωνα με την ομιλήτρια, η αγορά γιαουρτιού χρήζει διερεύνησης, καθώς ενδεχομένως το γιαούρτι να ενταχθεί στην κατηγορία των σνακ.
-Αυξάνεται ο ρόλος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για την προώθηση των προϊόντων.
- Νέα προϊόντα αναδεικνύονται διαρκώς μέσω της καινοτομίας ως προς τα πρόσθετα διατροφικά οφέλη, τη συσκευασία και τη βιωσιμότητα.
-Η αμερικανική αγορά παρουσιάζει ανέκαθεν δυναμική τμηματοποίηση. Θα πρέπει να ληφθούν υπόψη οι νέες γεωπολιτικές εξελίξεις, όπως η άνοδος του πληθωρισμού και το προσφυγικό ρεύμα από την Ουκρανία. Επιπλέον, έχουν αυξηθεί τα μονομελή νοικοκυριά παγκοσμίως. Στις ΗΠΑ περισσότεροι από 16 εκατ. άνθρωποι μεταξύ 35 - 64 ετών ζουν μόνοι.
Τα στοιχεία προέρχονται από το Γραφείο Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων στο Σικάγο.
διαβάστε ακόμα
- Τουρισμός | To 20% των Αμερικανών σκέφτονται τις επόμενες διακοπές, ενώ βρίσκονται σε διακοπές! 25/04 | 14:10
- RND: Τουρκική «απόβαση» στα ελληνικά νησιά του Αιγαίου 23/04 | 12:19
- Ηνωμένο Βασίλειο: Μικρή υποχώρηση του πληθωρισμού 22/04 | 07:17
- Τουρισμός 2024 | 4 ελληνικά νησιά στο top10 των φτηνότερων προορισμών για τους Βρετανούς το καλοκαίρι 18/04 | 10:30
- Handelsblatt | Η Ελλάδα ως πόλος έλξης για ξένους συνταξιούχους 18/04 | 12:03
- Τουρισμός | H Aθήνα top10 παγκόσμιος προορισμός για τους Αμερικανούς το 2024 03/04 | 11:29
- Γερμανία: Υποχωρεί ο πληθωρισμός, αλλά... 17/04 | 14:22
- Τουρισμός | ForwardKeys: Προς ολική ανάκαμψη τα εξερχόμενα ταξίδια των Κινέζων - Ευρώπη θέλει το 27% 17/04 | 11:52
- Τουρισμός: Χιλιάδες Τούρκοι τουρίστες στα 10 ελληνικά νησιά 17/04 | 10:22
- Στο 80% του 2019 οι εξερχόμενος τουρισμός από την Κίνα το 2024 | Οι νεαρές Κινέζες καθοδηγούν την αγορά 15/04 | 13:03
δημοφιλέστερα
- 1 ΕΞΑΑΑ | Oι επιδόσεις των ξενοδοχείων της Αθήνας το α' τρίμηνο - 2,5 δισ. ευρώ τα ετήσια έσοδα στην Αττική 24.04.2024 | ΦΟΡΕΙΣ
- 2 Τουρισμός ευεξίας | Οι 5 νέες τάσεις, που καθορίζουν τον σύγχρονο ταξιδιώτη ευεξίας 24.04.2024 | ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
- 3 EasyJet: 22 νέες αεροπορικές συνδέσεις με Ελλάδα το καλοκαίρι του 2024 24.04.2024 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 4 Κατεδάφιση ετοιμόρροπου ξενοδοχείου στη Νάξο και μπαρ σε ξενοδοχείο στο Πόρτο Χέλι - Απόφαση για το Ξενία Κοζάνης 25.04.2024 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
- 5 Ραντεβού το φθινόπωρο για το νέο πλαίσιο στις βραχυχρόνιες μισθώσεις 25.04.2024 | ΠΡΟΣΩΠΑ
- 6 Project VORIA | Πώς θα είναι το συγκρότημα πολλαπλών χρήσεων με το καζίνο στο Μαρούσι 24.04.2024 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 7 Ο ΕΟΤ ενισχύει οικονομικά την κινηματογραφική ταινία "Υπάρχω" για τη ζωή του Στέλιου Καζαντζίδη 25.04.2024 | ΕΟΤ
- 8 The Athenaeum | Ανοίγει στις αρχές Μαΐου νέο πολυτελές ξενοδοχείο στο κέντρο τη Αθήνας 24.04.2024 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 9 Πρόσκληση ενδιαφέροντος για τις Πράσινες Πολιτιστικές Διαδρομές στα Νότια Προάστια 25.04.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 10 Λογοτεχνική ‘Άνοιξη-Νίκος Μάρκου 2024 στη Σκόπελο 25.04.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ