Οι διαδικτυακές και ταξιδιωτικές δαπάνες των Βρετανών για το 2019
03 Aug 2020, 10:36 | ΑΓΟΡΕΣ
Σοφία Κοντογιάννη
Περί τα 50 δισ. ευρώ δαπάνησαν οι Βρετανοί καταναλωτές για διαδικτυακές αγορές που αφορούν σε ταξίδια και καταλύματα το 2019.
Ειδικότερα, ένα μεγάλο κομμάτι των ταξιδιωτικών αγορών των κατοίκων της Μεγάλης Βρετανίας πραγματοποιείται μέσω ταξιδιωτικών και ξενοδοχειακών πλατφορμών, καταλαμβάνοντας ποσοστό 43% για τα ταξίδια και 44% για τα τουριστικά καταλύματα αντίστοιχα. Σημειώνεται ότι η μέση ετήσια δαπάνη των Βρετανών για γενικές αγορές μέσω του διαδικτύου, ανέρχεται σε περίπου 3.300 ευρώ, με τα ταξίδια και τα καταλύματα να βρίσκονται μεταξύ των τριών πρώτων θέσεων της λίστας. Αναλυτικά, οι γενικότερες αγορές των Βρετανών μέσω του διαδικτύου αφορούν σε είδη μόδας και αθλητισμού κατά 60%, είδη οικιακής χρήσης κατά 49%, εισιτήρια για εκδηλώσεις κατά 43%, ενώ ο ψηφιακός τύπος και η σίτιση συγκεντρώνουν ποσοστό από 43% η κάθε κατηγορία. Αξίζει να σημειωθεί ότι τη μεγαλύτερη αύξηση στις διαδικτυακές αγορές, παρουσίασαν το προηγούμενο έτος τα τρόφιμα και η προσωπική φροντίδα με αύξηση 8,9%, τα οικιακά είδη με αύξηση 7,5% και τέλος η μόδα και η ομορφιά με αύξηση 7%.
Όσον αφορά στην offline καταναλωτική συμπεριφορά, έχει παρατηρηθεί ότι για να αισθάνονται ασφαλείς, οι καταναλωτές των online αγορών θέλουν να έχουν και τη δυνατότητα παραλαβής των αγαθών τους και σε φυσικά καταστήματα ή σημεία παραλαβής. Συνεπώς, οι εταιρείες που προσφέρουν επιλογή φυσικής παραλαβής στη Μ. Βρετανία ανέρχονται σε ποσοστό 64%, ενώ οι εταιρείες που δέχονται επιστροφή προϊόντων που αγοράστηκαν διαδικτυακά, ανέρχονται σε ποσοστό 58,5%.
Τέλος, δεν είναι λίγες οι εταιρείες που πλέον χρησιμοποιούν τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης ή εικονικής πραγματικότητας για να εξομοιώσουν την εμπειρία του διαδικτυακού καταναλωτή με το πώς θα ήταν εάν μετέβαινε ο ίδιος φυσικά στα καταστήματά τους.
διαβάστε ακόμα
- RND: Τουρκική «απόβαση» στα ελληνικά νησιά του Αιγαίου 23/04 | 12:19
- Ηνωμένο Βασίλειο: Μικρή υποχώρηση του πληθωρισμού 22/04 | 07:17
- Τουρισμός 2024 | 4 ελληνικά νησιά στο top10 των φτηνότερων προορισμών για τους Βρετανούς το καλοκαίρι 18/04 | 10:30
- Handelsblatt | Η Ελλάδα ως πόλος έλξης για ξένους συνταξιούχους 18/04 | 12:03
- Τουρισμός | H Aθήνα top10 παγκόσμιος προορισμός για τους Αμερικανούς το 2024 03/04 | 11:29
- Γερμανία: Υποχωρεί ο πληθωρισμός, αλλά... 17/04 | 14:22
- Τουρισμός | ForwardKeys: Προς ολική ανάκαμψη τα εξερχόμενα ταξίδια των Κινέζων - Ευρώπη θέλει το 27% 17/04 | 11:52
- Τουρισμός: Χιλιάδες Τούρκοι τουρίστες στα 10 ελληνικά νησιά 17/04 | 10:22
- Στο 80% του 2019 οι εξερχόμενος τουρισμός από την Κίνα το 2024 | Οι νεαρές Κινέζες καθοδηγούν την αγορά 15/04 | 13:03
- Γερμανικός Τύπος | Το ελληνικό καλοκαίρι μακριά από τον μαζικό τουρισμό 04/04 | 11:19
δημοφιλέστερα
- 1 ΕΞΑΑΑ | Oι επιδόσεις των ξενοδοχείων της Αθήνας το α' τρίμηνο - 2,5 δισ. ευρώ τα ετήσια έσοδα στην Αττική 24.04.2024 | ΦΟΡΕΙΣ
- 2 EasyJet: 22 νέες αεροπορικές συνδέσεις με Ελλάδα το καλοκαίρι του 2024 24.04.2024 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 3 Τουρισμός ευεξίας | Οι 5 νέες τάσεις, που καθορίζουν τον σύγχρονο ταξιδιώτη ευεξίας 24.04.2024 | ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
- 4 Κατεδάφιση ετοιμόρροπου ξενοδοχείου στη Νάξο και μπαρ σε ξενοδοχείο στο Πόρτο Χέλι - Απόφαση για το Ξενία Κοζάνης 25.04.2024 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
- 5 Project VORIA | Πώς θα είναι το συγκρότημα πολλαπλών χρήσεων με το καζίνο στο Μαρούσι 24.04.2024 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 6 The Athenaeum | Ανοίγει στις αρχές Μαΐου νέο πολυτελές ξενοδοχείο στο κέντρο τη Αθήνας 24.04.2024 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 7 Πρόσκληση ενδιαφέροντος για τις Πράσινες Πολιτιστικές Διαδρομές στα Νότια Προάστια 25.04.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 8 Ο ΕΟΤ ενισχύει οικονομικά την κινηματογραφική ταινία "Υπάρχω" για τη ζωή του Στέλιου Καζαντζίδη 25.04.2024 | ΕΟΤ
- 9 Έρευνα Marriott Bonvoy: Πώς ταξιδεύουν οι σύγχρονοι Ασιάτες – Κυνηγοί του value και της μέγιστης εμπειρίας 24.04.2024 | ΤΑΣΕΙΣ
- 10 Λογοτεχνική ‘Άνοιξη-Νίκος Μάρκου 2024 στη Σκόπελο 25.04.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ