COVID-19

Έρευνα: Οι Γερμανοί αναβάλλουν τις διακοπές για το καλοκαίρι του 2021

31 Jul 2020, 15:18 | ΑΓΟΡΕΣ

Χριστίνα Λαΐνοπούλου

Έρευνα: Οι Γερμανοί αναβάλλουν τις διακοπές για το καλοκαίρι του 2021

Facebook Twitter Linkedin

Ο όγκος κρατήσεων στη γερμανική ταξιδιωτική αγορά το Μάιο και τον Ιούνιο, στον οποίο συμπεριλαμβάνονται οι νέες κρατήσεις αλλά και οι αλλαγές κράτησης, αντιστοιχεί μόλις στο ένα τρίτο του επιπέδου της προηγούμενης χρονιάς, όπως αποκαλύπτει έρευνα της Travel Data + Analytics.

Σωρευτικά, η θερινή σεζόν παρουσίασε μείωση πωλήσεων της τάξης του 63,3% μέχρι και τα τέλη Ιουνίου.

Η ερχόμενη χειμερινή σεζόν 2020/21 βρίσκεται προς το παρόν στο 42,1%. Οι απώλειες στους εποχιακούς ισολογισμούς πιθανότατα θα συνεχίσουν να αυξάνονται καθώς πολλά ταξίδια διακοπών θα χρειαστεί να ακυρωθούν από τους τουρ οπερέιτορ λόγω των ταξιδιωτικών συστάσεων. 

Τα επίπεδα των νέων κρατήσεων δεν είναι ακόμα σε θέση να απορροφήσουν τις απώλειες από τις ακυρώσεις, αναφέρουν τα στοιχεία.

Βάσει των νέων κρατήσεων, στις οποίες περιλαμβάνονται και οι αλλαγές κρατήσεων, το 40% των πωλήσεων του Ιουνίου αφορά την περίοδο ταξιδίων Ιούλιος-Αύγουστος. Με το τέλος των ταξιδιωτικώ περιορισμών στις ευρωπαϊκές χώρες, οι προορισμοί της Μεσογείου καθώς και τα πακέτα διακοπών επανήλθαν στη ζήτηση, σύμφωνα με την TDA.

Η αναλογία των κρατήσεων διακοπών σε κοντινούς προορισμούς για ταξίδια με αυτοκίνητο, ιδιαίτερα εντός Γερμανίας, παραμένει συγκριτικά υψηλή, συγκεντρώνοντας σχεδόν το ένα τέταρτο των εσόδων από κρατήσεις. 

Επίσης καταγράφεται μεγάλο μερίδιο κρατήσεων για την καλοκαιρινή σεζόν του 2021, και οι Γερμανοί φαίνεται να αναβάλλουν τις καλοκαιρινές διακοπές που είχαν σχεδιάσει αρχικά για το 2020, για το καλοκαίρι του 2021.

Όσον αφορά τις κρατήσεις ταξιδίων για το φθινόπωρο (Σεπτέμβριος, Οκτώβριος) και την προσεχή χειμερινή σεζόν, οι Γερμανοί συνεχίζουν να εμφανίζονται διστακτικοί καθώς δεν έχουν εμπιστοσύνη σε μακροπρόθεσμους ταξιδιωτικούς σχεδιασμούς. Η έλλειψη ασφάλειας προγραμματισμού κατά τη διάρκεια της πανδημίας οδηγεί σε σημαντικές απώλειες πωλήσεων των τουρ οπερέιτορ, καταλήγει η έρευνα.

Facebook Twitter Linkedin

διαβάστε ακόμα

δημοφιλέστερα