Τα μεγάλα Μέσα Ενημέρωσης στη Κίνα για τουριστική προβολή

07 Nov 2019, 09:40 | ΑΓΟΡΕΣ

Σοφία Κοντογιάννη

Τα μεγάλα Μέσα Ενημέρωσης στη Κίνα για τουριστική προβολή

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις

H τουριστική προβολή σε κινεζικά Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης μπορεί να αποτελέσει μία αποτελεσματική μέθοδο προώθησης με δεδομένη την καταγεγραμμένη μεγάλη αναγνωσιμότητα των εντύπων και των ενημερωτικών διαδικτυακών ιστοσελίδων την τηλεθέαση των καναλιών και την ακροαματικότητα της ραδιοφωνίας.   

Ας δούμε όμως ορισμένα από τα μεγαλύτερα Μέσα της Κίνας:

  • People’s Daily: Έχει ημερήσια κυκλοφορία 3.000.000 φύλλων. Θεωρείται μία από τις εφημερίδες με την μεγαλύτερη επιρροή στην Κίνα.  
  • China Daily: Η μεγαλύτερη σε απήχηση αγγλόφωνη εφημερίδα στην Κίνα με παγκόσμια κυκλοφορία περίπου 400.000 φύλλα ημερησίως. 
  • Beijing Youth Daily: Η επίσημη εφημερίδα της επιτροπής της Κομμουνιστικής Νεολαίας στο Πεκίνο έχει κυκλοφορία περί των 600.000 φύλλων και η ιστοσελίδα της, Ynet.com, είναι από τις πλέον δημοφιλείς.
  • Beijing Today: Εκδίδεται υπό την αιγίδα της Υπηρεσίας Πληροφόρησης του Δήμου Πεκίνου και βρίσκεται υπό τη διεύθυνση του συγκροτήματος της Beijing Youth Daily. Κυκλοφορεί κάθε Παρασκευή σε 50.000 αντίτυπα. 
  • Global Times: Υπό την «ομπρέλα» του πανίσχυρου συγκροτήματος της People’s Daily, η Global Times διαθέτει και αγγλική έκδοση σημαντικής κυκλοφορίας.
  • China.org.cn: Η ιστοσελίδα της Υπηρεσίας Πληροφόρησης της Κυβέρνησης αποτελεί μία από τις πιο αξιόπιστες πηγές πληροφόρησης για το κινεζικό κοινό με 2,2 εκατομμύρια hits καθημερινά. 
  • Sohu.com/ Sina.com: Οι δύο σημαντικότερες ιστοσελίδες στην Κίνα με περισσότερους από 100 εκατ. εγγεγραμμένους χρήστες έκαστη, αποτελούν αναμφισβήτητα κορυφαίο εργαλείο διαδικτυακής ενημέρωσης στην Κίνα. 

Επίσης, Τα micro blog είναι εξαιρετικά δημοφιλή στην Κίνα, η οποία διαθέτει περισσότερους από 500 εκατομμύρια διαδικτυακούς χρήστες, εκ των οποίων 330 εκατομμύρια είναι καταγεγραμμένοι χρήστες micro blog ενώ καθημερινά πραγματοποιούνται τουλάχιστον 150 εκατομμύρια καταχωρήσεις (weibo.com). Υπάρχουν όμως και πολλά κοινωνικά δίκτυα όπως QQ, Wechat, youku  κλπ, αντίστοιχα του Δυτικού κόσμου τα οποία είναι είτε απαγορευμένα (FaceBook, Υoutube) είτε έχουν περιορισμένη χρήση (whatsup, viber, skype) στην Ηπειρωτική Κίνα.    Οι κυβερνητικές υπηρεσίες και τα κομματικά όργανα έχουν ιδρύσει περισσότερους από 50.000 λογαριασμούς micro blog.

  • CCTV: Η Κεντρική Κινεζική Τηλεόραση (CCTV) είναι ο εθνικός τηλεοπτικός φορέας και από τις σημαντικότερες πηγές πληροφόρησης. Διαθέτει 21 κανάλια για το κοινό, 19 συνδρομητικά και έξι διεθνή κανάλια στην κινεζική, αγγλική, γαλλική, ισπανική, ρωσική και αραβική γλώσσα. Το σήμα του είναι διαθέσιμο σε 140 χώρες και περιοχές.
  • Διεθνής Κινεζική Ραδιοφωνία (CRI): Εκπέμπει προγράμματα σε 61 γλώσσες και διαθέτει αντίστοιχες ηλεκτρονικές σελίδες, μία εκ των οποίων είναι και η ελληνική, που είναι προσβάσιμη στη διεύθυνση http://greek.cri.cn/. 
  • Beijing Television (BTV): Κρατικό τηλεοπτικό δίκτυο, το δεύτερο σε τηλεθέαση στην Κίνα με 25 εκατομμύρια τηλεθεατές. 

 

 

Facebook Twitter Linkedin

δημοφιλέστερα