Τουρισμός | Τα οργανωμένα πακέτα παραμένουν δημοφιλή για τους Γερμανούς

10 Jun 2019, 11:18 | ΑΓΟΡΕΣ

TornosNews.gr

Τουρισμός | Τα οργανωμένα πακέτα παραμένουν δημοφιλή για τους Γερμανούς

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις

Τα οργανωμένα ταξίδια αλλά και μεγάλο εύρος διαφορετικών μορφών τουρισμού, όπως city break, πεζοπορία, ποδηλασία και κρουαζιέρα μέχρι διακοπές παραλίας, που αποτελούν τις πιο δημοφιλείς, βρίσκονται στο επίκεντρο του ταξιδιωτικού ενδιαφέροντος για τους Γερμανούς, σύμφωνα με δημοσίευμα στο tourism-review.com.

Περίπου 55 εκατ. ταξιδιώτες στη Γερμανία κάνουν 70 εκατ. ταξίδια διακοπών ετησίως.

Κατά μέσο όρο οι διακοπές τους έχουν διάρκεια 13 ημέρες, και οι προορισμοί που προτιμώνται είναι η Άπω Ανατολή, η Βόρεια Αφρική και η Ισπανία. Ωστόσο, η περιοχή Mecklenburg-Vorpommern στη Βαλτική το καλοκαίρι και το σκι στη Βαυαρία το χειμώνα παρουσιάζουν υψηλή ζήτηση. Σε γενικές γραμμές, οι Γερμανοί θεωρούν σημαντικότερο από οποιοδήποτε άλλο ζήτημα την ασφάλεια.

Ταυτόχρονα ιδιαίτερα σημαντικά για τους Γερμανούς είναι τα πακέτα διακοπών, ταξίδια all in αλλά και διακοπές, για τα οποία οι τουρίστες κάνουν κράτηση εκ των προτέρων, για ορισμένες υπηρεσίες τους, συνήθως στο διαδίκτυο.

Τα ταξίδια αυτά είχαν μερίδιο 43% στο σύνολο των ταξιδίων τους για το 2018 και οι νεαρότερες ηλικίες (14-29 ετών) τα προτιμούν ιδιαίτερα με μερίδιο 44%, περισσότερο από τις ηλικίες 30-49 ετών (40%).

Τα πακέτα διακοπών πρόσφατα σημείωσαν μείωση στις προτιμήσεις του ταξιδιωτικού κοινού και πλέον έχουν εξελιχθεί ώστε να προσαρμόζονται στις προτιμήσεις των ταξιδιωτών.

Τα πακέτα διακοπών είχαν μερίδιο 53% στη γερμανική αγορά το 2018, και το ενδιαφέρον των Γερμανών για αυτά προσανατολίζεται στην ασφάλεια που προσφέρουν. Μάλιστα, οι ειδικοί χαρακτηρίζουν το 2018 ως τη χρονιά των οργανωμένων ταξιδιών. 

Αυτό αποδίδεται στον ανταγωνισμό τιμής μεταξύ των μεγάλων τουρ οπερέιτορ, με τους μεγάλους οργανισμούς όπως η TUI και η Τhomas Cook να μην έχουν πλεον μεγάλα περιθώρια κέρδους από τα πακέτα διακοπών (δεν ξεπερνούν το 1-3%).

Οι οργανισμοί αυτοί μεταβάλλουν τη στρατηγική τους δίνοντας μεγαλύτερη έμφαση στα ιδιόκτητα ξενοδοχεία τους και την κρουαζιέρα καθώς και άλλες υπηρεσίες. 

Επίσης, τα αειφόρα ταξίδια γίνονται τάση, με τη γερμανική πλατφόρμα της Statista να καταγράφει οτι το 54% των Γερμανών ταξιδιωτών θα επιθυμούσαν τέτοιες διακοπές.

Διαβάστε επίσης

Τουρισμός: Όλες οι τάσεις στα ταξίδια των Γερμανών στο μέλλον

Facebook Twitter Linkedin

διαβάστε ακόμα

δημοφιλέστερα