Τουρισμός: Το 67% των Κινέζων προτιμούν διακοπές με επίκεντρο τη γαστρονομία

22 May 2019, 12:44 | ΑΓΟΡΕΣ

TornosNews.gr

Τουρισμός: Το 67% των Κινέζων προτιμούν διακοπές με επίκεντρο τη γαστρονομία

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις

Η ποικιλία γαστρονομικών εμπειριών που προσφέρουν οι διαφορετικοί πολιτισμοί της Δυτικής Ευρώπης αποτελεί σημαντικό παράγοντα προσέλκυσης Κινέζων τουριστών, σύμφωνα με έρευνα της GlobalData.

Όπως αποκαλύπτει η έρευνα Destination Market Insights που εστιάζει στη Δυτική Ευρώπη, το 67% των Κινέζων τουριστών αναζητούν διακοπές με επίκεντρο τη γαστρονομία.

Προορισμοί όπως η Ιταλία και η Αυστρία αναμένεται να καταγράψουν ισχυρή αύξηση των κινέζων επισκεπτών τους την ερχόμενη τετραετία και η διαφοροποίηση του γαστρονομικού προϊόντος τους θα πρέπει να αποτελέσει τουριστική στρατηγική που και οι δύο χώρες θα πρέπει να ακολουθήσουν, τονίζει η έρευνα.

Οι Κινέζοι τουρίστες στην Αυστρία αναμένεται να αυξηθούν ετησίως κατά 8,5% έως το 2023, και κατά 7,8% στην Ιταλία.

Επίσης, η γαστρονομία μπορεί να βοηθήσει στη διάχυση των κινέζων τουριστών σε περισσότερες περιοχές, συμβάλλοντας στην αποφυγή του υπερ-τουρισμού σε μεγάλα αστικά κέντρα όπως το Σάλστμπουργκ και η Ρώμη. 

Η Δυτική Ευρώπη προσελκύει διαφορετικούς τύπους τουριστών που ενδιαφέρονται για τη γαστρονομία, χάρη στο μεγάλο εύρος γαστρονομικής κληρονομιάς των χωρών της.

Συνήθως οι επισκέπτες αυτοί ταξιδεύουν στη δυτική Ευρώπη για να δοκιμάσουν μοναδικές κουζίνες που φημίζονται για πιάτα με διεθνή αναγνώριση. Το ιταλικό φαγητό είναι εξαιρετικό παράδειγμα, καθώς οι Κινέζοι τουρίστες επιθυμούν να δοκιμάσουν αυθεντικές γεύσεις πίτσας και μακαρονάδας.

Όπως επισημαίνει ο αναλυτής της GlobalData, Ralph Hollister, η βασική πρόκληση για το γαστρονομικό τουρισμό είναι ότι τα εστιατόρια είναι εκείνα που απολαμβάνουν περισσότερο τα οικονομικά οφέλη του. Για το λόγο αυτό, υπογραμμίζει, οι οργανισμοί διαχείρισης προορισμών χρειάζεται να ενθαρρύνουν όλες τις εταιρίες που πραγματοποιούν ξεναγήσεις με γαστρονομικό ενδιαφέρον να κατευθύνουν τους πελάτες τους σε παρόχους αυθεντικού φαγητού. Η ενίσχυση αυτής της στρατηγικής στον γαστρονομικό τουρισμό θα συμβάλλει στη διάχυση των πλεονεκτημάτων αυτού του είδους τουρισμού στην τοπική οικονομία.

Facebook Twitter Linkedin

διαβάστε ακόμα

δημοφιλέστερα