Celestyal Cruises: Ανανεωμένη εταιρική ταυτότητα με έμπνευση από την ελληνική «Αγάπη για τη Ζωή»
12 Nov 2020, 16:17 | ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ
TornosNews.gr
Η Celestyal Cruises παρουσίασε τη νέα της εταιρική ταυτότητα σε όλες τις αγορές που δραστηριοποιείται, εμπνευσμένη από το θρυλικό πνεύμα της Ελλάδας και την ελληνική «αγάπη για τη ζωή». Σύμβουλος της εταιρείας στη διαδικασία ανάπτυξης της νέα εταιρικής ταυτότητας ήταν ο Peter Economides της Felix BNI, ένας εξειδικευμένος σύμβουλος με εκτενή εμπειρία παγκοσμίως, ο οποίος έχει συνεργαστεί με brands όπως η Apple, η American Express, η Coca-Cola και η Αρχή Τουριστικού Μάρκετινγκ Σεϋχελλών.
Το νέο λογότυπο αποτελεί μια μοντέρνα αποτύπωση των εντυπωσιακών παραδοσιακών ανεμόμυλων, που χαρακτηρίζουν τα ελληνικά νησιά. To νέο σλόγκαν - «Ζήσε τη ζωή, ζήσε το ταξίδι»/ “Experience life, experience the journey” εμπνέεται άμεσα από το διάσημο ποίημα του Κ.Π. Καβάφη, «Ιθάκη». Η νέα ταυτότητα, επίσης, βασίζεται σε τρεις ελληνικές λέξεις – «φιλοξενία», «κέφι» και «φιλότιμο». Αν τις μεταφράσουμε ελεύθερα, αυτές οι λέξεις ενσωματώνουν την ουσία της ελληνικής φιλοξενίας και το πνεύμα της ευτυχίας, της χαράς, του πάθους, της έννοιας του να μοιράζεσαι και της ανακάλυψης, που κάνουν τα ταξίδια τόσο ξεχωριστά.
Ο νέος σχεδιασμός της ταυτότητας από την Positivity στο Άμστερνταμ, εμφανίζεται με επαναπροσδιορισμένα εταιρικά χρώματα που θα κάνουν το ντεμπούτο τους στη νέα ναυαρχίδα της Celestyal Cruises, το Celestyal Experience. Η νέα ταυτότητα θα αντικατοπτρίζεται μέσω της ενισχυμένης εμπειρίας των επισκεπτών εν πλω, η οποία θα περιλαμβάνει κουζίνα εμπνευσμένη από τη Μεσογειακή Διατροφή, ειδικές επιλογές από τα παγκοσμίως αναγνωρισμένα Ελληνικά κρασιά, ένα νησιωτικό beach club και μια σειρά από περιποιήσεις χαλάρωσης και ευεξίας.
«Αυτή είναι μια από τις πιο συναρπαστικές στιγμές στην ιστορία της εταιρείας μας, καθώς κοιτάζουμε το μέλλον με την προσθήκη του Celestyal Experience στο στόλο μας. Αυτή ήταν, επίσης, η τέλεια στιγμή για να επανεξετάσουμε την εταιρική μας ταυτότητα και να την επανασχεδιάσουμε, ώστε να αντικατοπτρίζει τη νέα μας κατεύθυνση και αυτό που ο σημερινός ταξιδιώτης αναζητά από την ταξιδιωτική του εμπειρία. Καθώς προσπαθούμε να διευρύνουμε την πελατειακή μας βάση, επιθυμούμε να προσελκύσουμε νεότερες ηλικιακές ομάδες, συμπεριλαμβάνοντας κυρίως τους millennials. Πιστεύουμε ότι η νέα εταιρική ταυτότητα αναδεικνύει τα βασικά γνωρίσματα της πραγματικής έννοιας του να ζεις τη ζωή μέσω των ταξιδιών, κάτι που έχει απήχηση ιδιαίτερα στους νέους, αλλά και σε άλλες ηλικιακές ομάδες του κοινού μας. Είμαστε εξαιρετικά ευχαριστημένοι με το έργο που έκανε ο Peter για να ανανεώσει την ταυτότητά μας, ώστε να αντικατοπτρίζει πραγματικά το ελληνικό μας πνεύμα και την αγάπη της ζωής.» δήλωσε ο Leslie Peden, Γενικός Εμπορικός Διευθυντής, Celestyal Cruises.
«Θέλαμε να συλλάβουμε το ελληνικό DNA μέσω της ελληνικής αγάπης για τη ζωή και να το εκφράσουμε με μια εκσυγχρονισμένη ερμηνεία του σχεδιασμού της ταυτότητας του brand. Πιστεύουμε ότι αυτό αποτελεί ιδανικό εφαλτήριο για τη Celestyal Cruises να μιλήσει απευθείας στο νεανικό κοινό, δίνοντας έμφαση στην εμπειρία της ζωής μέσα από ένα ταξίδι που η εταιρεία είναι απόλυτα σε θέση να προσφέρει», δήλωσε ο Peter Economides, Ιδιοκτήτης και Ιδρυτής της Felix BNI.
Η Celestyal Cruises είναι βραβευμένη και αναγνωρισμένη, ως η νούμερο ένα επιλογή κρουαζιέρας στα ελληνικά νησιά και την Ανατολική Μεσόγειο, χάρη στην τοπική εμπειρία και τη φιλοξενία που παρέχει στους ταξιδιώτες της. Η εταιρεία διαχειρίζεται τρία κρουαζιερόπλοια, που το καθένα αποτελεί ιδανικό περιβάλλον για ζεστή και προσωπική εξυπηρέτηση. Επίκεντρο της φιλοσοφίας της εταιρείας είναι η μοναδική ελληνική κληρονομιά που συνδυάζει την εξαιρετική φιλοξενία με την πραγματική διείσδυση στον πολιτισμό των περιοχών που επισκέπτεται η εταιρεία, προσφέροντας αυθεντικές εμπειρίες τόσο εν πλω όσο και στην ξηρά.
διαβάστε ακόμα
- Κρουαζιέρα | Οι θέσεις της CLIA για τη Θαλάσσια Συνδεσιμότητα στη Σύνοδο των Υπουργών Μεταφορών της G7 18/04 | 11:22
- Η Aida ακυρώνει τις φθινοπωρινές κρουαζιέρες μέσω της Ερυθράς Θάλασσας - Η Κέρκυρα κερδίζει δύο κρουαζιέρες 17/04 | 11:18
- MSC Group | Περισσότερες κρουαζιέρες στην Ελλάδα το 2024 - επέκταση και σε χειμερινά δρομολόγια 27/03 | 11:23
- Έρευνα CLIA: Τι κάνει την κρουαζιέρα ελκυστική στους Αμερικανούς ταξιδιώτες 12/04 | 11:30
- Seabourn | Θεματικές κρουαζιέρες στη Μεσόγειο το 2025 με εμπειρίες τένις και γευσιγνωσία σε αμπελώνα 11/04 | 10:14
- Κρουαζιέρα | CLIA: 31,7 εκατ. επιβάτες το 2023, 7% περισσότεροι από το 2019 11/04 | 10:27
- CLIA: Στο 107% των επιπέδων 2019 οι επιβάτες κρουαζιέρας το 2023, 35,7 εκατ. οι επιβάτες το 2024 12/04 | 11:52
- «Nothing Comes Close» | «Τίποτα δεν συγκρίνεται» με τις αναβαθμισμένες εμπειρίες κρουαζιέρας της Celebrity Cruises 09/04 | 13:25
- Το Celestyal Discovery πραγματοποιεί το παρθενικό του ταξίδι, υπό τη νέα εταιρική ταυτότητα 03/04 | 13:37
- Costa Cruises | Εαρινές εκπτώσεις σε κρουαζιέρες της στη Μεσόγειο το 2024 (και με ελληνικά λιμάνια) 14/03 | 10:39
δημοφιλέστερα
- 1 Handelsblatt | Η Ελλάδα ως πόλος έλξης για ξένους συνταξιούχους 18.04.2024 | ΑΓΟΡΕΣ
- 2 Συνάντηση Αρναουτάκη με 19 πρέσβεις | Η Κρήτη συνδυάζει την αρχαιολογική και πολιτιστική ιστορία με τις νέες υποδομές 18.04.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 3 Η Costa Navarino συμμετέχει στους εορτασμούς της Ολυμπιακής χρονιάς 18.04.2024 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
- 4 SKY express: Αύξηση 15% της επιβατικής κίνησης το α' τρίμηνο του 2024 18.04.2024 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 5 Το σχέδιο ανάπτυξης της Marriott στην Ευρώπη: 100 νέα ξενοδοχεία μέχρι το 2026 18.04.2024 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 6 Το Σχολείο Τουρισμού OnTour ξεκινά ταξίδια σε νέους προορισμούς 18.04.2024 | ΣΕΤΕ
- 7 Oι Έλληνες στρέφονται στο χώρο της Αυτοβελτίωσης και Ψυχικής Υγείας 18.04.2024 | ΜΕΛΕΤΕΣ / ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ
- 8 Η ΕΞΑΑΑ προσχωρεί στη «Συμμαχία για τη Μείωση της Σπατάλης Τροφίμων» 18.04.2024 | ΦΟΡΕΙΣ
- 9 Olimar Reisen | Το Πήλιο νέος προορισμός στην Ελλάδα το 2024 18.04.2024 | TOUR OPERATORS
- 10 Συνάντηση Όλ. Κεφαλογιάννη με μέλη του Ελληνικού Συμβουλίου του Οργανισμού Sustainable Markets Initiative 18.04.2024 | ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ