Ενημέρωση για τα δικαιώματα των επιβατών στις ακτοπλοϊκές μεταφορές

10 Jul 2018, 11:55 | ΑΚΤΟΠΛΟΪΑ

TornosNews.gr

Ενημέρωση για τα δικαιώματα των επιβατών στις ακτοπλοϊκές μεταφορές

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις

Oλοκληρώθηκε η δράση ενημέρωσης των επιβατών στις ακτοπλοϊκές μεταφορές για τα δικαιώματά τους που διοργάνωσε, για τρίτη συνεχή χρονιά το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας και η Ανεξάρτητη Αρχή «Συνήγορος του Καταναλωτή», στο λιμάνι του Πειραιά, στις 10 Ιουλίου 2018, με την υποστήριξη του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, του Αρχηγείου του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής και με τη συνδρομή του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς.

Στελέχη του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας και του «Συνηγόρου του Καταναλωτή» ενημέρωσαν τους επιβάτες για τα δικαιώματά τους στις ακτοπλοϊκές μεταφορές, για τον τρόπο με τον οποίο μπορούν να τα διεκδικούν, καθώς και για τις διαδικασίες φιλικής επίλυσης, παρέχοντάς τους πληροφοριακό υλικό στην ελληνική και την αγγλική γλώσσα. Οι επιβάτες, είχαν την ευκαιρία να πληροφορηθούν για το πως μπορούν να λάβουν βοήθεια και υποστήριξη σε περίπτωση που αντιμετωπίσουν προβλήματα κατά την καλοκαιρινή περίοδο με προμηθευτές όπως ακτοπλοϊκές εταιρείες, ταξιδιωτικά πρακτορεία, εταιρείες ενοικίασης οχημάτων, τουριστικών καταλυμάτων και ξενοδοχείων, καθώς και καταστήματα λιανικού εμπορίου ιδίως κατά την περίοδο των εκπτώσεων.

Επίσης οι επιβάτες ενημερώθηκαν για την Ψηφιακή Εφαρμογή ‘ECC-Net: Travel‘ app που δημιούργησε το Δίκτυο Ευρωπαϊκών Κέντρων Καταναλωτή και παρέχει στους ταξιδιώτες πληροφορίες και ενημέρωση, σε 24 επίσημες γλώσσες της Ευρωπαϊκής ‘Ενωσης καθώς επίσης και στα Νορβηγικά και Ισλανδικά, για τα δικαιώματά τους σχετικά με τα πιθανά προβλήματα που μπορεί να προκύψουν κατά τη διάρκεια των διακοπών τους.

Κατά τη διάρκεια της δράσης, στα γραφεία του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας και της Ανεξάρτητης Αρχής «Συνήγορος του Καταναλωτή» (Λεωφ. Αλεξάνδρας 144, Αθήνα) οι καταναλωτές ενημερώθηκαν από το επιστημονικό προσωπικό σχετικά με την αποτελεσματικότερη προστασία των δικαιωμάτων τους όταν ταξιδεύουν, καθώς και για τη δυνατότητα εξωδικαστικής επίλυσης εγχώριων καταναλωτικών διαφορών ή διαφορών με προμηθευτές εντός Ευρωπαϊκής Ένωσης, συμπεριλαμβανομένων της Ισλανδίας και της Νορβηγίας.

Facebook Twitter Linkedin

διαβάστε ακόμα

δημοφιλέστερα