Αυτές είναι οι χειρότερες αεροπορικές εταιρίες στην Ευρώπη το 2024
10 Jul 2024, 10:38 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
Χριστίνα Λαΐνοπούλου
Δύο μεγάλες αεροπορικές εταιρίες της Ευρώπης συγκέντρωσαν τη χαμηλότερη αξιολόγηση στον δείκτη Flightright Index 2024, που κατατάσσει τους μεγαλύτερους αερομεταφορείς ανάλογα με τις επιδόσεις τους στις κατηγορίες αξιοπιστίας, συμπεριφοράς πληρωμών και άποψης καταναλωτών.
Σύμφωνα με τον δείκτη, η British Airways και η Lufthansa συγκέντρωσαν τη χαμηλότερη βαθμολογία της κατάταξης (2.09 και 2.10 αστέρια, αντίστοιχα), και αναδείχθηκαν ως οι χειρότερες αεροπορικές εταιρίες της Ευρώπης.
Στον αντίποδα, ως οι καλύτεροι αερομεταφορείς της Ευρώπης αναδείχθηκαν η Transavia (3.49 αστέρια) και η Austrian Airlines (3.25 αστέρια), με την Transavia να οφείλει την πρωτιά της κυρίως στις καλές επιδόσεις στην κατηγορία αξιοπιστίας και συμπεριφοράς πληρωμών. Η Austrian «αρίστευσε» στην ικανοποίηση πελατών.
Σε επίπεδο αξιοπιστίας, όπου αξιολογήθηκαν στοιχεία καθυστερήσεων και ακυρώσεων κάθε αερομεταφορέα, τέσσερις αερομεταφορείς έλαβαν μόλις 2 αστέρια και είχαν τις χειρότερες επιδόσεις, και εκτός από την Air Dolomiti οι υπόλοιπες είναι μεγάλες ευρωπαϊκές αεροπορικές εταιρίες: Lufthansa, British Airways και KLM. Αντίθετα, 4.5 αστέρια στην κατηγορία αξιοπιστίας έλαβαν οι Transavia France, Iberia και Turkish Airlines
Στην κατηγορία συμπεριφοράς πληρωμών, δηλαδή στο πόσο γρήγορα οι μεμονωμένες αεροπορικές εταιρείες καταβάλλουν αποζημίωση λόγω καθυστερήσεων και ακυρώσεων πτήσεων, η Turkish Airlines έλαβε τη χειρότερη βαθμολογία με 1 αστέρι. Ακολούθησαν πολλές άλλες αεροπορικές εταιρείες, όπως η Lufthansa και η British Airways με 2 αστέρια. Η Transavia France, η Austrian Airlines, η Air France και η γερμανική αεροπορική εταιρεία Discover Airlines είχαν την καλύτερη απόδοση, με 4 αστέρια.
Παράλληλα, η Flightright πραγματοποίησε έρευνα για να αποκαλύψει πόσο ικανοποιημένοι είναι χιλιάδες πελάτες της από την εξυπηρέτηση διαφορετικών αεροπορικών εταιρειών και πόσο γρήγορα και αξιόπιστα αντιμετωπίστηκαν οι ανησυχίες τους. Η έρευνα περιλάμβανε συνολικά 7 ερωτήσεις σχετικά με την προσβασιμότητα της εξυπηρέτησης πελατών των αεροπορικών εταιρειών, την πολιτική πληροφόρησης και την υποστήριξη των επιβατών σε προβλήματα πτήσης. Ήταν εντυπωσιακό ότι καμία από τις 20 αεροπορικές εταιρείες δεν πέτυχε έστω 3 αστέρια. Η Austrian Airlines είχε τις καλύτερες επιδόσεις με 2,74 αστέρια, ακολουθούμενη από την Condor με 2,63 αστέρια. Τα χειρότερα αποτελέσματα πέτυχαν η Wizz Air (1,79 αστέρια) και η Vueling (1,82 αστέρια).
διαβάστε ακόμα
-
Η οικονομική επιβάρυνση των επιχειρήσεων από το χάος στο Heathrow 27/03 | 12:36
-
Βέλγιο: Καθηλωμένες οι εξερχόμενες πτήσεις στις 31 Μαρτίου λόγω απεργίας 26/03 | 12:13
-
ΕΕ | Εξετάζονται αλλαγές στα δικαιώματα των επιβατών στις πτήσεις 25/03 | 06:13
-
Νέοι κανόνες αποσκευών και επιβίβασης από τη Ryanair 24/03 | 17:56
-
Universal Air: Νέα σύνδεση Μάλτα – Σαντορίνη το καλοκαίρι του 2025 25/03 | 07:37
-
Aegean: Νέες χειμερινές συνδέσεις με Σαρμ Ελ Σέιχ και Λούξορ 25/03 | 07:50
-
«Air France, μια ιστορία κομψότητας» - Έκθεση, διάρκειας δύο ετών, στην Τολούζη 24/03 | 13:34
-
Κατακόρυφη αύξηση των επιβατών στο Διεθνές Αεροδρόμιο του Σαράγεβο το δίμηνο του 2025 26/03 | 06:57
-
Lufthansa: Πολυτελής εμπειρία στη νέα First Class 23/03 | 08:00
-
Επαναλειτουργεί το αεροδρόμιο Heathrow – Συνεχίζονται οι καθυστερήσεις πτήσεων 22/03 | 11:50
δημοφιλέστερα
- 1 The Greater Athens Region: Νέα στρατηγική για τον τουρισμό της Αττικής - αντιδράσεις από τον Δήμο Αθηναίων 28.03.2025 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 2 Ψηφιακή έκθεση για την εξέλιξη του ελληνικού τουρισμού 27.03.2025 | ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ
- 3 Θεσσαλονίκη: Πράσινο φως για το Επιχειρηματικό Πάρκο THESS – INTEC στην Περαία 28.03.2025 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 4 Πώς τα Αστερούσια Όρη θα γίνουν τουριστικός προορισμός τουλάχιστον 8 μήνες τον χρόνο 28.03.2025 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 5 Ξεμπλοκάρει η προκήρυξη του διαγωνισμού για τη μίσθωση του πρ. ξενοδοχείου Καλυψώ 28.03.2025 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 6 Καρπενήσι | Διαγωνισμός για τη μίσθωση ακινήτου ως παραδοσιακό καφενείο ή ψησταριά 28.03.2025 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 7 Λ. Τσιλίδης στο TN: Τιμές τουρ οπερέιτορ από τα ελληνικά ταξιδιωτικά γραφεία για το Πάσχα 28.03.2025 | FEDHATTA
- 8 Ξενοδοχεία: Η εταιρία λύσεων τεχνολογίας mikos επεκτείνεται στην Ελλάδα – Πώς ανεβάζει τα έσοδα 28.03.2025 | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
- 9 Φορολόγηση του τουρισμού: Οι προκλήσεις που ίσως υπερβαίνουν τα οφέλη 28.03.2025 | ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
- 10 Η Ρόδος στο επίκεντρο της παγκόσμιας κρουαζιέρας - Συμμετοχή στο Seatrade Cruise Global στο Μαϊάμι 27.03.2025 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ