Από την Alitalia στην ΙΤΑ - Τι δικαιούνται οι κάτοχοι εισιτηρίων

12 Oct 2021, 12:25 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ

TornosNews.gr

Από την Alitalia στην ΙΤΑ - Τι δικαιούνται οι κάτοχοι εισιτηρίων

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις

Όπως ανακοινώθηκε επισήμως στην Ιταλία (https://www.alitalia.com/en_en/fly-alitalia/news-and-activities/news/schedule-changes-and-refunds-for-flights-from-15-october.html), μετά τη διαδικασία πώλησης του πτητικού έργου της αεροπορικής εταιρείας "Alitalia - Società Aerea Italiana Spa" στη δημόσια εταιρεία Italia Trasporto Aereo SpA, το Ιταλικό Δημόσιο εξουσιοδότησε την Alitalia να σταματήσει τις πωλήσεις εισιτηρίων. Η διακοπή των πτητικών δραστηριοτήτων ξεκινά από τις 15 Οκτωβρίου 2021, που αποτελεί την αρχική ημερομηνία των νέων πτήσεων του νέου φορέα.

Οι κάτοχοι εισιτηρίων Alitalia (055) των οποίων η πτήση είναι προγραμματισμένη:

·         μετά τις 24 Αυγούστου 2021   

·         με ημερομηνία ταξιδιού από 15 Οκτωβρίου 2021  

·         από/προς οποιονδήποτε προορισμό/προέλευση παγκοσμίως  

και έχει ακυρωθεί, υπάρχουν οι εξής εναλλακτικές δυνατότητες:

·   αλλαγή κράτησης (επανακράτηση ή τροποποίηση του δρομολογίου για να φτάσετε στον αρχικό προορισμό ή να επιστρέψετε στο σημείο προέλευσης του ταξιδιού), χωρίς ενοποίηση ναύλου, σε πτήση που μπορεί να χρησιμοποιήσει ο επιβάτης,  έως τις 14 Οκτωβρίου 2021  ( τελική ημερομηνία επιστροφής) ·                           

·    αλλαγή προορισμού με πιθανή ενσωμάτωση ναύλου, για να ταξιδέψετε έως τις 14 Οκτωβρίου 2021 (τελική ημερομηνία επιστροφής). Δεν υπάρχει επιστροφή χρημάτων για διαφορές στον ναύλο. 

Η αλλαγή προορισμού θα είναι δυνατή μόνο για εισιτήρια στην ΙΤΑΛΙΑ, για προορισμούς που βρίσκονται  στην ΙΤΑΛΙΑ και για εισιτήρια που είναι  ΔΙΕΘΝΗ, για προορισμούς που είναι ΔΙΕΘΝΕΙΣ.

Για να προσαρμόσουν ή να αλλάξουν την κράτηση, οι επιβάτες μπορούν να καλούν τους τοπικούς αριθμούς που διατίθενται στον ιστότοπο της Alitalia (www.alitalia.com) ή εναλλακτικά να επικοινωνήσουν με το ταξιδιωτικό γραφείο που εξέδωσε το εισιτήριο . 

Εάν δεν μπορούν ή δεν ενδιαφέρονται για αλλαγή εισιτηρίων, οι επιβάτες μπορούν να ζητήσουν την πλήρη επιστροφή χρημάτων, χωρίς πρόστιμο, στην τιμή στην οποία αγοράστηκε το εισιτήριο ή στην υπολειπόμενη αξία του εισιτηρίου για το ταξίδι που δεν έχει ακόμη πραγματοποιηθεί. 

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να απευθυνθείτε στην Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας της ΓΣΕΕ:

On line φόρμα υποβολής ερωτήματος: https://eeke.gr/epikinonia/kataggelies/
e-mail: info@eeke.gr
fb: www.facebook.com/enosikatanaloton/
Τel :210-8817730
Web: www.eeke.gr

Facebook Twitter Linkedin

δημοφιλέστερα