Aegean: Nέο ψηφιακό περιβάλλον για τα Miles+Bonus μέλη
23 Feb 2021, 15:42 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
TornosNews.gr
Με ένα νέο παιχνίδι, που δίνει σε όλους τη δυνατότητα να ανακαλύψουν μοναδικά δώρα, η AEGEAN, παρουσιάζει στα Miles+Bonus μέλη της το νέο ψηφιακό περιβάλλον που διαμόρφωσε αποκλειστικά για εκείνους, στο πλαίσιο της αναβάθμισης των υπηρεσιών της, προετοιμάζοντας το έδαφος για την επιστροφή στο αεροπορικό ταξίδι.
Με βασικό γνώμονα τη διαρκή αναβάθμιση της εμπειρίας του επιβάτη και καθώς προετοιμάζεται για τη δυναμική επανεκκίνηση των ταξιδιών μετά την πανδημία, η AEGEAN, ανανέωσε το περιβάλλον του λογαριασμού του προγράμματος επιβράβευσης επιβατών Miles+Bonus στο www.aegeanair.com και στο AEGEAN app, προσφέροντας περισσότερη ευκολία και ευελιξία στα μέλη του.
Το νέο ψηφιακό περιβάλλον διαθέτει δυναμική, εύχρηστη και σύγχρονη εικόνα και λειτουργικότητα με ευδιάκριτες κατηγορίες υπηρεσιών, συγκεντρώνοντας όλες τις επιλογές συγκέντρωσης και εξαργύρωσης μιλίων που μπορούν να πραγματοποιηθούν μέσα από τον Miles+Bonus λογαριασμό, σε μία σελίδα. Παράλληλα, είναι πολύ φιλικό για το χρήστη, τόσο σε επίπεδο εμφάνισης όσο και πλοήγησης, ενώ παρέχει προσωποποιημένο περιεχόμενο, δίνοντας τη δυνατότητα στο χρήστη να χειριστεί το λογαριασμό του και να κάνει συναλλαγές με μεγάλη ευκολία.
Τα Miles+Bonus μέλη της AEGEAN, μπορούν να ανακαλύψουν το δώρο τους, αρκεί να συνδεθούν στον αναβαθμισμένο λογαριασμό τους στο www.aegeanair.com και στο AEGEAN app, επιλέγοντας τη σχετική ενότητα και από το νέο ψηφιακό περιβάλλον να:
§ Ελέγξουν όλες τις πληροφορίες για τον λογαριασμό τους (μίλια, λεπτομέρειες διαχείρισης βαθμίδας, συναλλαγές, κουπόνια), σε μία μόνο σελίδα
§ Εξαργυρώσουν μίλια για αεροπορικές υπηρεσίες (κράτηση εισιτηρίων ή αναβάθμιση θέσης)
§ Κάνουν χρήση της πρωτοποριακής υπηρεσίας Miles+discount, που δίνει για πρώτη φορά, τη δυνατότητα έκπτωσης έως 60 € μέσω της εξαργύρωσης μιλίων για το εισιτήριο της επιλογής τους
§ Ενημερωθούν για τις προσωποποιημένες εναλλακτικές εξαργύρωσης, τόσο των πτητικών υπηρεσιών όσο και των συνεργατών του προγράμματος
§ Αγοράσουν ή να μεταφέρουν μίλια σε αγαπημένα τους πρόσωπα, αλλά και να καταχωρήσουν μίλια από παλαιότερες πτήσεις
§ Μετατρέψουν - γρήγορα και απλά - τους Bonus πόντους σε μίλια εξαργύρωσης, για τους κατόχους AEGEAN Bonus Visa μέσω της νέας ψηφιακής διαδικασίας
Η AEGEAN κοντά στα Miles+Bonus μέλη της την περίοδο της πανδημίας
Υπενθυμίζεται ότι τους τελευταίους μήνες, η AEGEAN, για να ανταποκριθεί στις ανάγκες των Miles+Bonus επιβατών της και κατά την περίοδο της πανδημίας πραγματοποίησε μια σειρά από ενέργειες που εξασφαλίζουν μεγαλύτερη ευελιξία, περισσότερες εναλλακτικές και διατήρηση των προνομίων τους, έως ότου μπορέσουν να ταξιδέψουν ξανά.
Ήδη από το Μάρτιο του 2020, η AEGEAN επέκτεινε τη διάρκεια της βαθμίδας των Silver και Gold μελών του προγράμματος, παρέχοντας ταυτόχρονα στα μέλη του Miles+Bonus μέχρι και 3.000 μίλια δώρο για αλλαγές εισιτηρίων, ενώ από τον Οκτώβριο του 2020 και έπειτα, προχώρησε σε προσαρμογή των κανόνων για τη διατήρηση και την αναβάθμιση της βαθμίδας των μελών της, με κύριο γνώμονα τη στήριξη των επιβατών της, όσο οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί δεν τους επιτρέπουν να ταξιδέψουν.
Παράλληλα, σταθερή επιδίωξη της εταιρείας, είναι να βοηθήσει τα μέλη του προγράμματος Miles+Bonus να καλύψουν, όταν οι συνθήκες το επιτρέπουν, το χαμένο έδαφος στη συγκέντρωση μιλίων από την περίοδο εφαρμογής των μέτρων περιορισμού, αλλά και να αυξήσει τις παροχές του προγράμματος, επιστρέφοντάς τους αξία. Διπλά μίλια εξαργύρωσης για τις καλοκαιρινές κρατήσεις, διπλά μίλια εξαργύρωσης για τις κρατήσεις οικογενειακών εισιτηρίων, παροχές μιλίων σε επιλεγμένους συνεργάτες του προγράμματος αλλά και η πρωτοποριακή υπηρεσία Miles+Discount, που έδωσε τη δυνατότητα στα μέλη του Miles+Bonus να αποκτήσουν έως και 60€ έκπτωση στο αεροπορικό εισιτήριό της επιλογής τους, αποτέλεσαν μερικές μόνο από τις στοχευμένες ενέργειες της εταιρείας για να στηρίξει τα μέλη της, την περίοδο της πανδημίας.
διαβάστε ακόμα
- Πιο ρυπογόνες από ποτέ οι low cost αεροπορικές εταιρίες 19/04 | 15:28
- Ryanair: Μεγάλη προσφορά για 500.000 θέσεις από 12,99 ευρώ 19/04 | 16:04
- Lufthansa | Ακύρωση των πτήσεων προς Τεχεράνη και Βηρυτό μέχρι τις 30 Απριλίου 18/04 | 11:45
- SAS & Aegean: Συνεργασία κοινού κωδικού για συνδέσεις της Αθήνας με Σκανδιναβικές χώρες 18/04 | 10:12
- Η AEGEAN επενδύει σε 4 νέα Airbus A321neo 17/04 | 14:36
- SKY express: Αύξηση 15% της επιβατικής κίνησης το α' τρίμηνο του 2024 18/04 | 12:19
- Η EasyJet ακύρωσε τις πτήσεις προς Τελ Αβίβ μέχρι τα τέλη Οκτωβρίου 17/04 | 11:35
- airBaltic: Η Κέρκυρα κορυφαίος προορισμός από τη Ρίγα αυτό το καλοκαίρι 17/04 | 11:19
- Αερομεταφορές: 19 νέες συνδέσεις με Ελλάδα από το Ην. Βασίλειο το καλοκαίρι του 2024 16/04 | 11:39
- Ποιες αεροπορικές εταιρίες ακύρωσαν πτήσεις λόγω της έντασης στη Μ. Ανατολή 15/04 | 12:45
δημοφιλέστερα
- 1 Expedia: Δύο νέα προγράμματα αειφόρου τουρισμού για τους προορισμούς 19.04.2024 | ΧΡΗΣΤΙΚΑ
- 2 ΚΥΑ: Αυτές είναι οι 198 «Απάτητες παραλίες» - Δεν παραχωρούνται, δεν μπαίνουν ξαπλώστρες 19.04.2024 | ΧΡΗΣΤΙΚΑ
- 3 ΕΣΠΑ: 6.669 αιτήσεις για ίδρυση νέων Μικρομεσαίων Τουριστικών Επιχειρήσεων 19.04.2024 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 4 Ελληνικός τουρισμός: +24,5% οι ταξιδιωτικές εισπράξεις το α’ δίμηνο του 2024 19.04.2024 | ΜΕΛΕΤΕΣ / ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ
- 5 Ryanair: Μεγάλη προσφορά για 500.000 θέσεις από 12,99 ευρώ 19.04.2024 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 6 «MyCoast»: Νέα ψηφιακή εφαρμογή καταγγελιών για τις παραλίες 19.04.2024 | ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ
- 7 Πιο ρυπογόνες από ποτέ οι low cost αεροπορικές εταιρίες 19.04.2024 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 8 X. Design Week × Marketing Greece: Ένα τριήμερο event από και για τον τουρισμό 19.04.2024 | ΣΕΤΕ
- 9 Ένωση Ξενοδόχων Ιωαννίνων: Πρώτη στην ικανοποίηση επισκεπτών η Ήπειρος 19.04.2024 | ΠΟΞ
- 10 Η Σκιάθος αλλάζει πρόσωπο στον τουρισμό στοχεύοντας στη βιωσιμότητα μέσω διεθνών συνεργασιών 19.04.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ