Αυτές ήταν οι καλύτερες και οι χειρότερες αεροπορικές εταιρίες στην επιστροφή χρημάτων κατά την πανδημία

13 Jan 2021, 12:47 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ

TornosNews.gr

Αυτές ήταν οι καλύτερες και οι χειρότερες αεροπορικές εταιρίες στην επιστροφή χρημάτων κατά την πανδημία

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις

Οι αεροπορικές εταιρίες Ryanair και Virgin Atlantic αξιολογήθηκαν ανάμεσα στις 6 χειρότερες στο Ην. Βασίλειο όσον αφορά την ικανοποίηση πελατών από τις επιστροφές χρημάτων.

Σε έρευνα που πραγματοποίησε η οργάνωση προστασίας καταναλωτών της Βρετανίας, Which?, οι δύο αεροπορικές εταιρίες συγκέντρωσαν βαθμολογία μόλις 13% από τους πελάτες τους, για τις επιστροφές χρημάτων τους κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

Περί το ένα τρίτο των ερωτηθέντων που ταξίδευαν με τις δύο εταιρίες και η πτήση τους ακυρώθηκε (Ryanair 32%, Virgin 31%), ισχυρίστηκαν οτι περίμεναν πάνω από 3 μήνες για την επιστροφή των χρημάτων τους.

Στον αντίποδα, η Jet2 σημείωσε ικανοποίηση 76%, με 8 στους 10 επιβάτες (83%) να αναφέρουν οτι έλαβαν επιστροφή χρημάτων μέσα σε 28 ημέρες, και κανείς δεν χρειάστηκε να περιμένει πάνω από 3 μήνες.

Η TUI είχε τη δεύτερη καλύτερη βαθμολογία (57%) ενώ ακολούθησαν οι British Airways (50%) και EasyJet (45%).

Facebook Twitter Linkedin

δημοφιλέστερα