H ανάγκη στρατηγικής επικοινωνίας της Ελλάδας στο εξωτερικό

24 Feb 2021, 18:21 | ΣΕΤΕ

TornosNews.gr

H ανάγκη στρατηγικής επικοινωνίας της Ελλάδας στο εξωτερικό

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις

Η KnowCrunch με καλεσμένη την Ιωάννα Δρέττα, CEO της Marketing Greece, πραγματοποίησε μία εποικοδομητική συζήτηση στο “The Boardroom”, μία σειρά από Live Facebook Events, προκειμένου να συζητηθούν θέματα στρατηγικής προβολής της Ελλάδας στο εξωτερικό.

Στη συζήτηση αναλύθηκε ο ρόλος και το πλαίσιο δράσης της Marketing Greece, οι δυσκολίες, οι προκλήσεις και ο τελικός στόχος ανάδειξης του ελληνικού brand. Προβλήθηκαν, επίσης, τομείς στους οποίους η χώρα έχει πλεονέκτημα και μπορούν να αναδειχτούν.

Παράλληλα, κατά τη διάρκεια της συζήτησης αναδείχθηκαν οι ευκαιρίες της Ελλάδας να προβάλλει προϊόντα όπως:

-Ο τουρισμός ψυχαγωγίας

-Ο θρησκευτικός τουρισμός -Η προώθηση παραγωγής ταινιών

-Η θέσπιση ελληνικής Visa

-Οι ευκαιρίες με τους digital nomads

-Η προσέλκυση αλλοδαπών συνταξιούχων

-Η προώθηση της αγοράς γης ή σπιτιού

-Η προώθηση της ελληνικής ιστορίας και μυθολογίας

-Οι ευκαιρίες του ιατρικού τουρισμού -Η προώθηση της ελληνικής κουζίνας και γαστρονομίας

-Η προβολή των ελληνικών δεξιοτήτων εργασίας και των ταλέντων

-Η προώθηση των ελληνικών πετρελαιοπροϊόντων εξαγωγής

-Η προσέλκυση ξένων επενδυτών και αγοραστών ενέργειας

-Η προβολή των Ελληνικών startups & καινοτομιών

H κ. Δρέττα δήλωσε: «Η Ελλάδα είναι το 5o μεγαλύτερο τουριστικό brand και πρέπει να επικοινωνεί ως τέτοιο. Το repositioning του ελληνικού τουρισμού, είναι η τεράστια ευκαιρία της χώρας μας που προέκυψε μέσα από την πανδημία. Αυτό σημαίνει πως πρέπει να επανατοποθετήσουμε το προϊόν μας, να καταλάβουμε καλύτερα τι θέλει ο δυνητικός τουρίστας και να επαναπροσδιορίσουμε αυτό που προσφέρουμε και επικοινωνούμε».

Ο Αποστόλης Αϊβαλής, Syllabus manager της KnowCrunch δήλωσε ότι «είναι μεγάλη μας χαρά και τιμή που ανοίχτηκε αυτή η συζήτηση με τη Marketing Greece, ώστε να εντοπίσουμε όλα όσα γίνονται και μπορούν να γίνουν στη στρατηγική επικοινωνία της Ελλάδας. Χαιρόμαστε που ο κόσμος έδειξε μεγάλο ενδιαφέρον και συμμετοχή σε ένα τόσο σημαντικό ζήτημα και δεσμευόμαστε για περισσότερες συζητήσεις στο μέλλον».

Facebook Twitter Linkedin

δημοφιλέστερα