Marketing Greece: Σύμπραξη για την τουριστική προβολή των Χανίων
02 Dec 2019, 12:16 | ΣΕΤΕ
TornosNews.gr
Το πρόγραμμα δράσεων για την προβολή της ευρύτερης περιοχής των Χανίων παρουσίασε η «Σύμπραξη Τουρισμού για τα Χανιά», την Παρασκευή 29 Νοεμβρίου 2019, σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα «Μίκης Θεοδωράκης» στο Παλιό Λιμάνι Χανίων, την οποία τίμησαν με την παρουσία τους οι κ.κ. Υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης, Γενικός Γραμματέας ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης, Αντιπεριφερειάρχης Χανίων Νίκος Καλογερής, καθώς και πλήθος εκπροσώπων του τουριστικού τομέα.
Έπειτα από τρία χρόνια συνεχούς και επιτυχημένης συνεργασίας με την Ένωση Ξενοδόχων Χανίων η Marketing Greece προχώρησε στη δημιουργία της «Σύμπραξης Τουρισμού για τα Χανιά» με τις Fraport Greece, AEGEAN και Eurobank να ανταποκρίνονται θετικά στο κάλεσμα της εταιρείας, αναπτύσσοντας ένα νέο δυναμικό μοντέλο συνεργασίας.
Μέσα από στοχευμένες και συντονισμένες δράσεις, το πρόγραμμα προβολής της «Σύμπραξης Τουρισμού για τα Χανιά»,έχει ως στόχο την ανάδειξη των εμπειριών που υποστηρίζουν την επίσκεψη στην ευρύτερη περιοχή των Χανίων και εκτός καλοκαιρινής σεζόν, λειτουργώντας υποστηρικτικά στην διεύρυνση της τουριστικής περιόδου.
Ειδικότερα, το πρόγραμμα δράσεων της ευρύτερης περιοχής των Χανίων, περιλαμβάνει:
Δημιουργία Περιεχομένου: αναδεικνύοντας την πληθώρα των εμπειριών που προσφέρουν τα Χανιά δημιουργήθηκαν συνολικά τέσσερα Videos, με γυρίσματα που πραγματοποιηθήκαν στον προορισμό και πρωτότυπη μουσική επένδυση που γράφτηκε αποκλειστικά για τα video.
Προβολή εκδηλώσεων των Χανίων: στο ειδικά σχεδιασμένο eventcalendar που φιλοξενείται στο Discovergreece.com, καθ' όλη τη διάρκεια της χρονιάς αναδεικνύοντας την πόλη των Χανίων αλλά και λιγότερο γνωστών προορισμών και χωριών.
Ψηφιακή καμπάνια: Για μια εβδομάδα, στα τέλη Σεπτεμβρίου, ο cinematographer Μανώλης Αρμουτάκης ταξίδεψε στα Χανιά και μέσα από τα SocialMedia του Discovergreece.com «ταξίδεψε» το ταξιδιωτικό κοινό στον προορισμό και ανέδειξε τις βιωματικές εμπειρίες που προσφέρει ο προορισμός από την άνοιξη ως το φθινόπωρο. Παράλληλα, το δεύτερο «κύμα» ψηφιακής προβολής του προορισμού μέσα από το Discovergreece.com και το οικοσύστημα του, θα πραγματοποιηθεί το πρώτο τρίμηνο του 2020.
Ενέργειες δημοσιότητας: έναομαδικό ταξίδι με τέσσερις bloggersκαι οκτώ (8) individualmedia&bloggersταξίδια από οκτώ(8)στοχευμένες αγορέςανέδειξαν τον τρόπο ζωής, τη γαστρονομία, το φυσικό τοπίο αλλά και τις εμπειρίες που προσφέρει ο προορισμός
Ο υπουργός Τουρισμού κ. Χάρης Θεοχάρης, τόνισε μεταξύ άλλων: «Η επιτυχημένη συνεργασία της Marketing Greece με την Ένωση Ξενοδόχων Χανίων και η δημιουργία της «Σύμπραξης Τουρισμού για τα Χανιά» με τις Fraport Greece, AEGEAN και Eurobank, δείχνει τον δρόμο. Για να πάμε μπροστά ως χώρα, ως λαός και ως κλάδος χρειάζεται συνένωση των δυνάμεών και συμπόρευση. Και αυτό αποτελεί πυλώνα της στρατηγικής μας για τη βιώσιμη ανάπτυξη του εγχώριου τουριστικού προϊόντος».
Ενώ ο Γενικός Γραμμάτεας ΕΟΤ κ. Δημήτρης Φραγκάκης σημείωσε: «Χρειαζόμαστε τη συμβολή του ιδιωτικού τομέα και αγκαλιάζουμε την πρωτοβουλία της «Σύμπραξης Τουρισμού για τα Χανιά», η οποία ανταποκρίνεται στη συνολική στρατηγική του Υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ για την ανάδειξη των συγκριτικών πλεονεκτημάτων κάθε τόπου. Για εμάς είναι σημαντικό το γεγονός ότι αυτές οι προσπάθειες έχουν συγκεκριμένη στόχευση σε αυτά που αποτελούν τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα του ελληνικού τουρισμού».
«Τα Χανιά αποτελούν έναν ώριμο τουριστικά προορισμό που προσφέρεται για την ανάπτυξη εξειδικευμένης στρατηγικής προβολής, και εν προκειμένω για τη διεύρυνση της εποχικότητας. Μια στρατηγική που ενισχύει τα αποτελέσματα της μέσα από τη «Σύμπραξη Τουρισμού για τα Χανιά» όπου stakeholders του ελληνικού τουρισμού ενώνουν τις δυνάμεις τους μαζί μας και δημιουργούμε από κοινού ένα όραμα» δήλωσε σχετικά η καΙωάννα Δρέττα, CEO της MarketingGreece.
Ο κ. Μανώλης Γιαννούλης, Πρόεδρος Ένωσης Ξενοδόχων Ν. Χανίων τόνισε: «Είναι μεγάλη τιμή για την Ένωση Ξενοδόχων Ν. Χανίων να συμμετέχει στην δημιουργία αυτού του cluster, μέσω του οποίου μπορούμε να αναδείξουμε τις ομορφιές και τα πλεονεκτήματα του τόπου μας. Η MarketingGreece αποτελεί ένα ισχυρό κανάλι συνεργειών και αποδεικνύεται ότι ο τουρισμός είναι υπόθεση των πολλών και όχι των λίγων. Με την βοήθεια και τις γνώσεις των υπολοίπων εταίρων αυτής της συνεργασίας FraportGreece, AEGEAN, Eurobank και με την τεχνογνωσία της MarketingGreece, θα αναδείξουμε κατά τον καλύτερο τρόπο τα Χανιά και την Κρήτη γενικότερα, που όλοι μας γνωρίζουμε και αγαπάμε, ενώ παράλληλα αναδεικνύουμε τα πλεονεκτήματα της συνεργασίας και της σύμπραξης δυνάμεων».
«Η ολοκλήρωση της πρώτης φάσης της συντονισμένης δράσης με στόχο την προώθηση των Χανίων μας βρίσκει απόλυτα ικανοποιημένους και αισιόδοξους για το μέλλον παρόμοιων πρωτοβουλιών. Η άριστη συνεργασία μας με την Marketing Greece και τους υπόλοιπους εταίρους της Σύμπραξης Τουρισμού για τα Χανιά, σε συνδυασμό με τα επιτευχθέντα αποτελέσματα, αποδεικνύουν την αξία των συντονισμένων ενεργειών μεταξύ φορέων που μοιράζονται το ίδιο όραμα και κοινούς στόχους. Ως Fraport Greece θα συνεχίσουμε να επενδύουμε έμπρακτα και με συνέπεια στις συνέργειες προκειμένου να συμβάλουμε στην τουριστική ανάπτυξη των προορισμών που εξυπηρετούμε»δήλωσε oκ. Γιώργος Βήλος, Γενικός Διευθυντής Ανάπτυξης της FraportGreece.
Ενώ η κα Μαρίνα Σπυριδάκη, CorporateAffairsManager της AEGEANδήλωσε «Για την AEGEAN η «Σύμπραξη Τουρισμού για τα Χανιά» εκφράζει την έμπρακτη και διαχρονική στήριξη της εταιρείας στον προορισμό, στον ξενοδοχειακό κλάδο, στην τοπική κοινωνία και οικονομία. Η πρωτοβουλία αυτή, υποστηρίζει την προσπάθειά μας για αύξηση των διαθέσιμων θέσεων, της συχνότητας των δρομολογίων και των προορισμών, με αποτέλεσμα τη διεύρυνση της τουριστικής περιόδου και πολλαπλά οφέλη για όλους. Κάτι που μπορούμε να πετύχουμε μόνο όλοι μαζί».
Τέλος, ο επικεφαλής Διεύθυνσης Ξενοδοχείων & Τουρισμού της Eurobank, κ. Ευθύμιος Λαμπαδιάρης, τόνισε: «Η συμμετοχή της Eurobankστην πρωτοβουλία «Σύμπραξη Τουρισμού για τα Χανιά» αναδεικνύει ότι η ενίσχυση και ανάπτυξη του ελληνικού τουριστικού προϊόντος βρίσκονται σταθερά στις κορυφαίες προτεραιότητες της Τράπεζας. Η περαιτέρω ανάπτυξη του ελληνικού τουρισμού σε ένα εξαιρετικά ανταγωνιστικό διεθνές περιβάλλον, ένα δύσκολο εγχείρημα, απαιτεί συνεργατικό πνεύμα και συνένωση δυνάμεων. Σε συνεργασία με τους στρατηγικούς μας εταίρους, τον ΣΕΤΕ και την MarketingGreece, βρισκόμαστε εδώ, για να στηρίξουμε έμπρακτα τον τουρισμό στα Χανιά και στην Κρήτη, να ενημερώσουμε για τα σχέδια και τις πρωτοβουλίες μας αλλά, κυρίως, για να ακούσουμε και να συζητήσουμε με τους επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται στην περιοχή και γνωρίζουν σε βάθος τις ανάγκες του τόπου».
Δείτε ΕΔΩ την παρουσίαση του προγράμματος δράσεων προβολής Χανίων.
Δείτε παρακάτω τα videoτης Σύμπραξης:
Chania | Mountain Activities
Chania | Village Hopping
Chania | Sea Adventures
διαβάστε ακόμα
- Σύμπραξη Τουρισμού Κεφαλονιάς: Το νησί του Ιονίου ενώνει δυνάμεις 20/03 | 14:04
- Marketing Greece: Το ταξίδι του “Travel Reimagined | Tomorrow’s Content Today” για το 2023 ολοκληρώθηκε 14/03 | 12:26
- Athens Riviera | Η καλοκαιρινή εμπειρία με φόντο την Αθήνα 04/03 | 13:04
- ΙΝΣΕΤΕ: Οι εξελίξεις στην παγκόσμια οικονομία και στις αγορές του εισερχόμενου τουρισμού 29/01 | 11:06
- ΙΝΣΕΤΕ | Ο τουρισμός στις 13 Περιφέρειες - οι επιδόσεις, η ταυτότητα και τα χαρακτηριστικά 18/01 | 10:49
- INΣΕΤΕ: Η ακτινογραφία του ελληνικού τουρισμού, 2022 20/12 | 15:14
- Νέες δράσεις για την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας μέσω της συνεργασίας με την Marketing Greece 18/12 | 14:05
- Συνέδριο ΣΕΤΕ | Γ. Παράσχης | Το 2023, χρονιά ορόσημο για τον Ελληνικό τουρισμό – Σε πρώτο πλάνο η βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη 12/12 | 15:48
- Συνέδριο ΣΕΤΕ | Επαναπροσδιορίζοντας τον ρόλο του τουρισμού προς ένα βιώσιμο και ανταγωνιστικό μέλλον 30/11 | 13:01
- Το "Work From Greece" στους ελληνικούς προορισμούς 29/11 | 14:43
δημοφιλέστερα
- 1 Handelsblatt | Προς νέο ρεκόρ ο ελληνικός τουρισμός το 2024, αλλά ποιος θα στρώσει τα κρεβάτια; 28.03.2024 | ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
- 2 Braathens Regional Airlines: Οι πτήσεις τσάρτερ των Apollo, Spies και VING προς Ελλάδα το καλοκαίρι 28.03.2024 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 3 Διάκριση για το ξενοδοχείο Athina Palace Resort & Spa 28.03.2024 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
- 4 Τουρισμός | Παγκόσμιος ανταγωνισμός για την προσέλκυση ψηφιακών νομάδων - 66 χώρες παρέχουν Digital Nomad Visas 24.03.2024 | ΤΑΣΕΙΣ
- 5 Ιταλία: Έρευνες στην Booking.com για πρακτικές αθέμιτου ανταγωνισμού στις ξενοδοχειακές κρατήσεις 26.03.2024 | ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ
- 6 Ελληνικός Τουρισμός | Απογειώθηκαν οι τιμές στα ξενοδοχεία πολυτελείας το β' εξάμηνο του 2023 28.03.2024 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 7 Βέλγοι φοιτητές εκπαιδεύονται στον σχεδιασμό τουριστικών προϊόντων στη Θεσσαλονίκη 28.03.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 8 United Airlines | +25% οι πτήσεις από την Ελλάδα το 2024 - Επεκτείνονται οι εποχικές πτήσεις 28.03.2024 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 9 3.000 θέσεις εργασίας στην «Ημέρα Καριέρας στον Τουρισμό» της ΔΥΠΑ το Σάββατο στο ΣΕΦ 28.03.2024 | ΧΡΗΣΤΙΚΑ
- 10 Η Lufthansa καταλήγει σε συμφωνία με το προσωπικό εδάφους 28.03.2024 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ