Οι δράσεις της «Σύμπραξης Τουρισμού Καβάλας – Θάσου»
19 Nov 2019, 15:58 | ΣΕΤΕ
TornosNews.gr
Σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε σήμερα, Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2019, στο Καλογερικό της Θάσου, παρουσιάστηκε το σύνολο των δράσεων προβολής που υλοποιήθηκαν στο πλαίσιο της Σύμπραξης Τουρισμού Καβάλας – Θάσου το 2019.
Οι πέντε φορείς που δημιούργησαν την «Σύμπραξη Τουρισμού Καβάλας-Θάσου», ο Σύνδεσμος Ξενοδόχων Καβάλας, η Ένωση Ξενοδόχων Θάσου, το Επιμελητήριο Καβάλας, η Fraport Greece και η Marketing Greece, ένωσαν τις δυνάμεις τους, ανέδειξαν τη μοναδικότητα των προορισμών και απέδειξαν ότι η ανάπτυξη συνεργειών μπορεί να επιφέρει μεγαλύτερα αποτελέσματα.
Το πρόγραμμα αναπτύχθηκε σε 3 άξονες δράσης για τη στοχευμένη προβολή της Καβάλας και της Θάσου στο διεθνές ταξιδιωτικό κοινό:
- Δημιουργία Περιεχομένου: αναδεικνύοντας τις εμπειρίες και το χαρακτήρα των προορισμών δημιουργήθηκαν συνολικά πέντε (5) Videos, φωτογραφικό πορτφόλιο εξήντα (60) πρωτότυπων φωτογραφιών καθώς και δυο (2) ταξιδιωτικά αφιερώματα με την τεχνική του storytelling.
- Ψηφιακή καμπάνια: το περιεχόμενο που δημιουργήθηκε αποτέλεσε το υλικό της καμπάνιας των προορισμών, το οποίο προωθήθηκε μέσα από το Discovergreece.com και τα Social Media του. Επιπρόσθετα υλοποιήθηκε Instagram Takeover καμπάνια στο Discovergreece.com, για μία εβδομάδα, με τον δημοφιλή Instagrammer Spathumpa να μεταδίδει σε πραγματικό χρόνο τις εμπειρίες του στην Καβάλα και τη Θάσο.
- Ενέργειες δημοσιότητας: Πέντε (5) Γερμανοί δημοσιογράφοι από δημοφιλή μέσα της γερμανικής αγοράς και τρεις (3) bloggers από την Πολωνία, την Μεγάλη Βρετανία και την Γερμανία επισκέφθηκαν του προορισμούς και αποτύπωσαν τις εμπειρίες και την μοναδικότητα τους μέσα από 28 έντυπα και ηλεκτρονικά αφιερώματα, δημιουργώντας παράλληλα ένα δυναμικό ψηφιακό αποτύπωμα που μεταφράζεται σε περισσότερα από 270 social media posts και stories.
«Η Σύμπραξη Τουρισμού Καβάλας – Θάσου αναδεικνύει πρωτίστως την αξία της συνεργασίας για την προβολή του προορισμού, και παράλληλα τονίζει και τη σημασία της προβολής του προορισμού μέσα από συντονισμένες δράσεις, στοχευμένη στρατηγική και αξιοποίηση data. Μια προσέγγιση που θα έπρεπε να υιοθετηθεί και σε επίπεδο διαχείρισης προορισμών και διαμόρφωσης προϊόντος» δήλωσε σχετικά η κα Ιωάννα Δρέττα, CEO της Marketing Greece.
Ενώ ο κος Αντώνης Μιτζάλης, Πρόεδρος του Συνδέσμου Ξενοδόχων Καβάλας τόνισε «Η κοινή προσπάθειά μας ανέδειξε ένα μικρό μέρος από τον μεγάλο πλούτο τοπικών χαρακτηριστικών που διαθέτει η περιοχή της Καβάλας - Θάσου. Χαρακτηριστικά που μπορούν να προσφέρουν μοναδικές εμπειρίες σε πολλές κατηγορίες επισκεπτών. Η καλή συνεργασία των τοπικών φορέων με τη Marketing Greece έδωσε τους πρώτους της καρπούς για το καλοκαιρινή σαιζόν του 2019 που τους παρουσιάζουμε σήμερα. Θέλουμε να πιστεύουμε ότι θα συνεχίσουμε την προσπάθειά μας με τον ίδιο ενθουσιασμό και για τη σαιζόν του 2020».
«Μία πρωτοφανής σε επαγγελματισμό και ποιοτικά χαρακτηριστικά, προσπάθεια τουριστικής ανάδειξης, προώθησης και προβολής της Θάσου, ως ολοκληρωμένου προορισμού διακοπών, υλοποιήθηκε μέσα από την Σύμπραξη Τουρισμού Καβάλας-Θάσου, αποτελώντας την πιο σημαντική πρωτοβουλία στην τουριστική ιστορία του νησιού, και αποδεικνύοντας, ότι οι συνέργειες μπορούν να αποδώσουν και να αποτελέσουν την πιο καινοτόμα και ζωτικής σημασίας αναπτυξιακή πρόταση των ημερών.» συμπλήρωσε ο κος Πάρης Παρασχούδης, Πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Θάσου.
Ο κος Παναγιώτης Αγγελίδης, Αντιπρόεδρος του Επιμελητήριου Καβάλας δήλωσε «Ως Επιμελητήριο Καβάλας θεωρώντας τον τουρισμό βασικό πυλώνα ανάπτυξης της περιοχής μας, εκφράζω τη χαρά μου για τη συμμετοχή του Επιμελητήριου σε αυτή τη συνέργεια. Πιστεύουμε ότι η προσέγγισή μας σε αυτό που ονομάζουμε τουριστικό προϊόν πρέπει να λαμβάνει υπόψη τις νέες μεθόδους προώθησης και ανάπτυξης των τουριστικών πλεονεκτημάτων της περιοχής μας. Η συνεργασία με φορείς όπως οι συμμετέχοντες σε αυτή τη Σύμπραξη αυτή τη λογική αποτυπώνει. Πιστεύω και εύχομαι να συνεχιστούν και στο μέλλον ανάλογες αξιόλογες συνέργειες».
«Θα ήθελα να εκφράσω την απόλυτη ικανοποίησή μου για την επιτυχημένη ολοκλήρωση αυτής της πρώτης φάσης της συντονισμένης δράσης με στόχο την προώθηση της Καβάλας και της Θάσου. Ως Fraport Greece θα συνεχίσουμε με τον ίδιο ζήλο να επενδύουμε στις συνεργασίες με τους τοπικούς φορείς προκειμένου να υποστηρίζουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την τουριστική ανάπτυξη των προορισμών που εξυπηρετούμε. Τέλος, θα ήθελα να ευχαριστήσω την Marketing Greece για την άψογη συνεργασία και την προσήλωσή της στην άριστη ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών» σχολίασε o κος Γιώργος Βήλος, Γενικός Διευθυντής Ανάπτυξης της Fraport Greece.
διαβάστε ακόμα
- X. Design Week × Marketing Greece: Ένα τριήμερο event από και για τον τουρισμό 19/04 | 12:58
- Το Σχολείο Τουρισμού OnTour ξεκινά ταξίδια σε νέους προορισμούς 18/04 | 14:22
- ΙΝΣΕΤΕ: Σε ιστορικά υψηλά η άμεση συμβολή του τουρισμού στην ελληνική οικονομία το 2023 11/04 | 16:22
- Marketing Greece | “Από το Χθες στο Αύριο. Μαζί διαμορφώνουμε το τουριστικό προϊόν της Θεσσαλονίκης” 29/03 | 17:59
- Athens Riviera | Η καλοκαιρινή εμπειρία με φόντο την Αθήνα 04/03 | 13:04
- Σύμπραξη Τουρισμού Κεφαλονιάς: Το νησί του Ιονίου ενώνει δυνάμεις 20/03 | 14:04
- Marketing Greece: Το ταξίδι του “Travel Reimagined | Tomorrow’s Content Today” για το 2023 ολοκληρώθηκε 14/03 | 12:26
- ΙΝΣΕΤΕ: Οι εξελίξεις στην παγκόσμια οικονομία και στις αγορές του εισερχόμενου τουρισμού 29/01 | 11:06
- ΙΝΣΕΤΕ | Ο τουρισμός στις 13 Περιφέρειες - οι επιδόσεις, η ταυτότητα και τα χαρακτηριστικά 18/01 | 10:49
- INΣΕΤΕ: Η ακτινογραφία του ελληνικού τουρισμού, 2022 20/12 | 15:14
δημοφιλέστερα
- 1 Επισκευές σε ξενοδοχείο στη Ρόδο - ανακαίνιση του Σαλάντι Beach Hotel στην Ερμιονίδα 24.04.2024 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 2 FTI | Τουρισμός: Συζητείται στην Επιτροπή Τουρισμού της γερμανικής Βουλής το ενδεχόμενο για κούρεμα χρέους 23.04.2024 | TOUR OPERATORS
- 3 Έγκριση Περιβαλλοντικών Όρων για τον εκσυγχρονισμό του Υδροθεραπευτηρίου Αγιασμάτων στη Χίο 24.04.2024 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 4 Παρατηρήσεις για τη μελέτη ανάπλασης της πλατείας Αριστοτέλους στη Θεσσαλονίκη 24.04.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 5 ΚΥΑ για την απλή χρήση αιγιαλού: Οι υποχρεώσεις και πώς διασφαλίζεται η κοινοχρησία και η προστασία του περιβάλλοντος 23.04.2024 | ΧΡΗΣΤΙΚΑ
- 6 ΕΕ: Χαλαρώνει (αλλά λίγο) η δημοσιονομική πειθαρχία 23.04.2024 | ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
- 7 Φεστιβάλ Λαϊκής Κιθάρας στη Θεσσαλονίκη 24.04.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 8 Συνεργασία Deloitte - ΠΟΞ για εκπαιδευτικά εργαστήρια στα μέλη της 23.04.2024 | ΠΟΞ
- 9 +14,4% η επιβατική κίνηση στα 39 αεροδρόμια της χώρας το α' τρίμηνο 23.04.2024 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 10 6ος Μαραθώνιος Κισσάβου 24.04.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ