Συνέδριο ΣΕΤΕ | Ι.Ρέτσος: Διαχείριση, εμπειρίες και νέες τάσεις το στοίχημα για τον ελληνικό τουρισμό

17 Oct 2019, 11:03 | ΣΕΤΕ

TornosNews.gr

Συνέδριο ΣΕΤΕ | Ι.Ρέτσος: Διαχείριση, εμπειρίες και νέες τάσεις το στοίχημα για τον ελληνικό τουρισμό

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις

Το στοίχημα του ελληνικού τουρισμού είναι η ωρίμανση και η διαχείριση της ανάπτυξης των τελευταίων ετών, καθώς «το αφήγημα να φέρουμε περισσότερους τουρίστες έχει τελειώσει»

Αυτό τόνισε ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ, κ Γιάννης Ρέτσος ανοίγοντας σήμερα το πρωί 17 Οκτωβρίου το ετήσιο συνέδριο του Συνδέσμου  “Redefining Realities: #someReactDifferent”, στο οποίο θα παρουσιασθούν από διακεκριμένους ομιλητές οι βέλτιστες διεθνείς πρακτικές σχετικά με τη βιώσιμη ανάπτυξη, τη διαχείριση προορισμών, την καινοτομία και τις ταξιδιωτικές εμπειρίες.

Στόχος, είπε ο κ.Ρέτσος, είναι να δούμε πώς θα διαχειριστούμε τον όγκο τουριστών, προσφέροντάς τους παράλληλα καλές εμπειρίες και εφαρμόζοντας τις νέες τάσεις, ώστε να παραμείνουμε μπροστά στον τουρισμό για πολλά χρόνια.

"Τώρα είναι η ώρα της ωριμότητας για τον ελληνικό τουρισμό. Είναι η στιγμή να αλλάξουμε, να επενδύσουμε, να ρισκάρουμε, ιδιώτες και πολιτεία", τόνισε ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ.

Αναφερόμενος στην πτώχευση του Thomas Cook, υπογράμμισε ότι δεν υπάρχουν εγγυήσεις ότι τα μεγάλα κανάλια διανομής όπως ένας μεγάλος τουρ οπετειτορ του μεγέθους Cook δεν κινδυνεύουν να καταρρεύσουν.

Ο κ.Ρέτσος επισήμανε ότι ο ελληνικός τουρισμός δεν πρέπει να εστιάσει στο πώς θα απεμπλακεί από τους μεγάλους τουρ οπετειτορ, αλλά στο πώς θα εμπλουτίσει τα κανάλια αυτά και θα αναπτύξει νέα για να μειώσει την εξάρτησή του. 

Δεν πρέπει να εγκαταλείψουμε το προϊόν ήλιος -θάλασσα αλλά να το εμπλουτίσουμε με τη γαστρονομία, τον πολιτισμό και την επαφή με τους ντόπιους που τόσο επιθυμούν οι επισκέπτες της χώρας μας, τόνισε ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ, υπογραμμίζοντας ότι ο τουριστικός κλάδος στην Ελλάδα οφείλει πλέον να πάρει ρίσκα, να δημιουργήσει νέα προϊόντα και να γίνει πιο επιθετικός ξεπερνώντας την παθητική ψυχολογία των χρόνων της κρίσης.

 "Πρέπει να εξετάσουμε γιατί ο τουρισμός ξεχώρισε κατά τη διάρκεια των τελευταίων χρόνων. Να τον δούμε μέσα από μια νέα οπτική γωνία. Να αφαιρέσουμε την αμυντική προσέγγιση επενδύοντας "επιθετικά" στην ελληνική τουριστική εμπειρία", είπε χαρακτηριστικά.

Οι σύγχρονες τάσεις στον τουρισμό

Μιλώντας στο συνέδριο ο Paul Papadimitriou, ιδρυτής της Intelligencr, ειδικός στις στρατηγικές του μέλλοντος, αναφέρθηκε στις σύγχρονες τάσεις στην προσφορά και ζήτηση των τουριστικών υπηρεσιών, τονίζοντας ότι ο σύγχρονος ταξιδιώτης αποφασίζει για τις διακοπές του με βάση τις προσωπικές του αναζητήσεις και το ... κινητό του.

Ο κ.Papadimitriou επισήμανε τη δυναμική των αγορών της Κίνας και της Ινδίας, λέγοντας ότι η μεσαία ταξή σε αυτές τις αγορές ανέρχεται σε 2,5 δισ. άτομα, ενώ τόνισε ότι πλέον η πλειονότητα των ταξιδευτών επιλέγουν πόλεις. 

Ο Στηβ Βρανάκης, που ανέλαβε επικεφαλής δημιουργικού (Chief Creative Officer) στην Προεδρία της Κυβέρνησης, έχοντας μια σταδιοδρομία ως επικεφαλής του δημιουργικού εργαστηρίου (Creative Lab) της Google σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική, τόνισε ότι θα κάνει τα πάντα για να πετύχει στα νέα του καθήκοντα. Δήλωσε ενθουσιασμενος που επέστρεψε στην Ελλάδα, τονίζοντας ότι θα παροτρύνει και άλλους που έχουν φύγει στο εξωτερικό να επιστρέψουν στην πατρίδα τους. 

Ο Στηβ Βρανάκης παρουσίασε και το πρότζεκτ που έκανε στη Google, όπου δημιούργησαν VR βίντεο σε μουσεία φυσικής ιστορίας.

 

 

Facebook Twitter Linkedin

δημοφιλέστερα