ΣΕΤΕ: Οι επιχειρήσεις να δείξουν αλληλεγγύη στους πελάτες της Thomas Cook

23 Sep 2019, 10:50 | ΣΕΤΕ

TornosNews.gr

ΣΕΤΕ: Οι επιχειρήσεις να δείξουν αλληλεγγύη στους πελάτες της Thomas Cook

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις

Η παύση λειτουργιών της Thomas Cook, αποτελεί μια πολύ δυσάρεστη εξέλιξη που απαιτεί τη γρήγορη και αποτελεσματική αντιμετώπισή της, τονίζει σε ανακοίνωσή του ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), προσθέτοντας:

Η Πολιτεία θα πρέπει να προχωρήσει άμεσα στην ενημέρωση του τουριστικού κόσμου, για το πώς διαμορφώνεται η κατάσταση από σήμερα όσον αφορά την Thomas Cook UK, αλλά και για το τι ακριβώς ισχύει με τις άλλες αγορές (Γερμανία, Ολλανδία, Βέλγιο, Σκανδιναβία). Παράλληλα, θα πρέπει να σχεδιάσει και να ανακοινώσει συγκεκριμένα μέτρα για την απορρόφηση των προβλημάτων που θα προκύψουν στις τουριστικές επιχειρήσεις. 

Από την πλευρά μας, όλος ο ιδιωτικός τομέας, χρειάζεται να δείξει ψυχραιμία και κυρίως αλληλεγγύη στους χιλιάδες τουρίστες της Thomas Cook που βρίσκονται στην Ελλάδα. Η συμπεριφορά και ο χειρισμός των Ελλήνων τουριστικών επιχειρηματιών προς τους ανθρώπους αυτούς, θα αποτελέσει τον καθρέφτη της εικόνας της χώρας μας ως χώρας φιλόξενης και υπεύθυνης, διεθνώς.

Ο ελληνικός τουρισμός έχει το βάθος και την ποιότητα για να ανταπεξέλθει και σε αυτή τη δυσκολία.

Διαβάστε επίσης

Σοκ στον τουρισμό: Πτώχευσε ο Thomas Cook- Τεράστια επιχείρηση επαναπατρισμού 600.000 τουριστών

Πτώχευση Thomas Cook: Πρώτο μέλημα η διαχείριση των πελατών στην Ελλάδα

Πτώχευση Thomas Cook: 50.000 τουρίστες στην Ελλάδα, 3.000 στην Κέρκυρα

Πτώχευση Thomas Cook: Τι συμβαίνει στη Γερμανία - Συνεχίζει η Condor

Πτώχευση Thomas Cook: Διαβεβαιώσεις για κάλυψη της διαμονής στα ξενοδοχεία

Πτώχευση Thomas Cook: Τι πήγε στραβά και έφτασε στη χρεοκοπία

Facebook Twitter Linkedin

διαβάστε ακόμα

δημοφιλέστερα