Η Wanderlust Greece ξεναγεί το ταξιδιωτικό κοινό στα νησιά του Β. Αιγαίου
31 May 2019, 14:09 | ΣΕΤΕ
TornosNews.gr
H Wanderlust Greece, το πρώτο Digital Travel Show που σχεδίασε και υλοποιεί η Marketing Greece, βρέθηκε στο Βόρειο Αιγαίο και με την υποστήριξη της AEGEAN «χαρτογράφησε» την έντονη προσωπικότητα των προορισμών και δημιούργησε πρωτότυπο περιεχόμενο για κάθε έναν από αυτούς, αποτυπώνοντας τη μοναδικότητα τους.
Με στόχο τη δημιουργία περιεχομένου για την ελκυστικότερη προβολή των must-do εμπειριών των προορισμών, την ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας τους αλλά και την αύξηση της μέσης ημερήσιας δαπάνης του ταξιδιωτικού κοινού, η Wanderlust Greece και οι presenters της εξερεύνησαν τις εμπειρίες της Ικαρίας, της Λέσβου, της Σάμου, της Χίου και της Λήμνου.
Μέσα από ένα γεμάτο μοναδικές στιγμές 20ήμερο island hopping, οι wanderlust presenters έζησαν σαν ντόπιοι και απόλαυσαν τις εμπειρίες που προσφέρουν τα νησιά, γεμίζοντας το timeline των Social Media του Discovergreece.com με μαγευτικά στιγμιότυπα. Ειδικότερα, η Μαίρη Ρετσίνα επισκέφθηκε τις unspoiled παραλίες της Σάμου με τη βοήθεια των ντόπιων, ενώ στην Ικαρία μιμήθηκε τη ζωή των κατοίκων του διάσημου για τον τρόπο ζωής νησιού. Στη Λέσβο ο Alex Κάβδας αναζήτησε τις μικρές εκπλήξεις του νησιού που φιλοξενούνται στα πιο χρωματιστά χωριά του και μοιράστηκε μαζί μας τα tips των κατοίκων. Στη Χίο οι Yaba Travellers ανακάλυψαν τον γαστρονομικό της πλούτο και επισκέφθηκαν τα μέρη που είναι άρρηκτα συνδεδεμένα με αυτόν και στη Λήμνο έκαναν surf στη μοναδική έρημο της Ευρώπης.
«Η επαφή του ταξιδιώτη με τον κάτοικο ενός προορισμού αποτελεί τον καλύτερο ταξιδιωτικό οδηγό. Η αυθεντική πλευρά των νησιών του Βορείου Αιγαίου κρύβεται πρωτίστως στους ίδιους τους κατοίκους και στη γνώση που έχουν για τον τόπο τους. Μια γνώση γεμάτη αγάπη, την οποία μοιράστηκαν μαζί μας και εμείς με τη σειρά μας με το ταξιδιωτικό κοινό. Η Wanderlust Greece | Βορείου Αιγαίου υλοποιήθηκε με την πολύτιμη υποστήριξη του στρατηγικού μας συνεργάτη AEGEAN, που μοιράζεται το ίδιο όραμα με εμάς, την προβολή και ανάδειξη της μοναδικότητας της Ελλάδας» δήλωσε σχετικά η Ιωάννα Δρέττα, CEO της Marketing Greece.
Με περισσότερα από 9 εκατομμύρια Social Media Reach και 1.730.000 Video Views οι προορισμοί του Βορείου Αιγαίου κατάφεραν να κερδίσουν τον ενδιαφέρον των χρηστών, ενώ ήδη υλοποιείται πρόγραμμα προβολής σε στοχευμένες αγορές εξωτερικού.
Παράλληλα, κατά τη διάρκεια του Digital ταξιδιού δημιουργήθηκε πλήθος πρωτότυπου φωτογραφικού υλικού, το οποίο βρίσκεται online στο site της Wanderlust Greece και είναι στη διάθεση των τοπικών τουριστικών επιχειρήσεων και φορέων του Βορείου Αιγαίου για αξιοποίηση του σε ενέργειες προβολής και προώθησης.
διαβάστε ακόμα
- X. Design Week × Marketing Greece: Ένα τριήμερο event από και για τον τουρισμό 19/04 | 12:58
- Το Σχολείο Τουρισμού OnTour ξεκινά ταξίδια σε νέους προορισμούς 18/04 | 14:22
- ΙΝΣΕΤΕ: Σε ιστορικά υψηλά η άμεση συμβολή του τουρισμού στην ελληνική οικονομία το 2023 11/04 | 16:22
- Marketing Greece | “Από το Χθες στο Αύριο. Μαζί διαμορφώνουμε το τουριστικό προϊόν της Θεσσαλονίκης” 29/03 | 17:59
- Athens Riviera | Η καλοκαιρινή εμπειρία με φόντο την Αθήνα 04/03 | 13:04
- Σύμπραξη Τουρισμού Κεφαλονιάς: Το νησί του Ιονίου ενώνει δυνάμεις 20/03 | 14:04
- Marketing Greece: Το ταξίδι του “Travel Reimagined | Tomorrow’s Content Today” για το 2023 ολοκληρώθηκε 14/03 | 12:26
- ΙΝΣΕΤΕ: Οι εξελίξεις στην παγκόσμια οικονομία και στις αγορές του εισερχόμενου τουρισμού 29/01 | 11:06
- ΙΝΣΕΤΕ | Ο τουρισμός στις 13 Περιφέρειες - οι επιδόσεις, η ταυτότητα και τα χαρακτηριστικά 18/01 | 10:49
- INΣΕΤΕ: Η ακτινογραφία του ελληνικού τουρισμού, 2022 20/12 | 15:14
δημοφιλέστερα
- 1 Expedia: Δύο νέα προγράμματα αειφόρου τουρισμού για τους προορισμούς 19.04.2024 | ΧΡΗΣΤΙΚΑ
- 2 ΕΣΠΑ: 6.669 αιτήσεις για ίδρυση νέων Μικρομεσαίων Τουριστικών Επιχειρήσεων 19.04.2024 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 3 Ένωση Ξενοδόχων Ιωαννίνων: Πρώτη στην ικανοποίηση επισκεπτών η Ήπειρος 19.04.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 4 ΚΥΑ: Αυτές είναι οι 198 «Απάτητες παραλίες» - Δεν παραχωρούνται, δεν μπαίνουν ξαπλώστρες 19.04.2024 | ΧΡΗΣΤΙΚΑ
- 5 Ryanair: Μεγάλη προσφορά για 500.000 θέσεις από 12,99 ευρώ 19.04.2024 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 6 Ελληνικός τουρισμός: +24,5% οι ταξιδιωτικές εισπράξεις το α’ δίμηνο του 2024 19.04.2024 | ΜΕΛΕΤΕΣ / ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ
- 7 «MyCoast»: Νέα ψηφιακή εφαρμογή καταγγελιών για τις παραλίες 19.04.2024 | ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ
- 8 Πιο ρυπογόνες από ποτέ οι low cost αεροπορικές εταιρίες 19.04.2024 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 9 WTTC - Microsoft | Τουρισμός: Επείγουσα ανάγκη η υιοθέτηση της τεχνητής νοημοσύνης από τις επιχειρήσεις 19.04.2024 | ΠΡΟΣΩΠΑ
- 10 traveloffpath.com | H Aθήνα δεν αντέχει τον υπερτουρισμό - Αυτός είναι ο εναλλακτικός προορισμός! 20.04.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ