ΣΕΤΕ: Βραβείο για την καμπάνια «Τουρισμός Αξία για όλους»

18 Apr 2019, 14:01 | ΣΕΤΕ

TornosNews.gr

ΣΕΤΕ: Βραβείο για την καμπάνια «Τουρισμός Αξία για όλους»

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις

Το βραβείο Καινοτομίας στην Επικοινωνία για την ψηφιακή καμπάνια «Τουρισμός Αξία για Όλους» απονεμήθηκε στον ΣΕΤΕ στο πλαίσιο της φετινής διοργάνωση και των Corporate Affairs Excellence Awards (CAEA) 2019 που διοργανώθηκαν για 6η χρονιά από τον Τομέα Εταιρικών Υποθέσεων της Ελληνικής Εταιρείας Διοίκησης Επιχειρήσεων.

Κατά τη διάρκεια της διοργάνωσης ο Τομέας Εταιρικών Υποθέσεων της ΕΕΔΕ, απένειμε τα βραβεία και τις ειδικές διακρίσεις σε επιχειρήσεις και φορείς που κατάφεραν να ξεχωρίσουν για την στρατηγική τους στην Επικοινωνία το 2019. 

Αξίζει να σημειωθεί ότι τα CAEA αποτελούν τα μόνα θεσμικά βραβεία Επικοινωνίας στη χώρα μας και ότι στόχος τους είναι η ανάδειξη βέλτιστων πρακτικών Εταιρικών Υποθέσεων και Επικοινωνίας. Συγκεκριμένα,  η φετινή διοργάνωση κατέγραψε αύξηση 52% στις συμμετοχές σε σχέση με την προηγούμενη διοργάνωση. Μία ακόμη καινοτομία των CAEA 2019 αποτέλεσε το γεγονός ότι για πρώτη φορά μπορούσαν να συμμετέχουν εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην Κύπρο, εκτός της Ελλάδας.  

Η καμπάνια του ΣΕΤΕ, «Τουρισμός, αξία για όλους» έτρεξε στο site www.axiagiaolous.gr και στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, με στόχο την ανάδειξη της ουσιαστικής και μετρήσιμης συμβολής του τουρισμού στο σύνολο της εθνικής οικονομίας και κοινωνίας.

Ένα ιδιαίτερο concept έθεσε το ερώτημα «Τουριστικό επάγγελμα; #kiomos» και 12 υπαρκτά πρόσωπα επαγγελματιών απάντησαν και προέβαλαν τα πολλαπλασιαστικά οφέλη του τουρισμού, παρουσιάζοντας τη σύνδεση του τουριστικού τομέα με άλλους κλάδους της οικονομίας.

Τα πρόσωπα της καμπάνιας (προγραμματίστρια, πολιτικός μηχανικός, ταμίας θεάτρου, έμπορος λευκών ειδών, οδηγός φορτηγού, ανθοπαραγωγός, παραγωγός γαλακτοκομικών, σχεδιάστρια καπέλων, οινολόγος, σεφ σε συνοικιακό εστιατόριο, κρεοπώλης, ψαράς) έδωσαν το στίγμα της θετικής επίδρασης που δημιουργεί ο τουρισμός για τους επιμέρους κλάδους και μετατράπηκαν σε πρωταγωνιστές μιας επικοινωνίας που μιλάει στις καρδιές όλων μας. Για την καμπάνια επιλέχθηκαν πραγματικοί επαγγελματίες, καθημερινοί άνθρωποι που φωτογραφήθηκαν στον χώρο εργασίας τους.

Μέσα από την πρωτοβουλία αυτή, ο ΣΕΤΕ ανέδειξε την παραδοχή πώς ο τουρισμός είναι ένας τομέας με διάχυση ωφελειών στην οικονομία και μεγάλη συμβολή στο ΑΕΠ, την απασχόληση και την κάλυψη του ελλείμματος του εμπορικού ισοζυγίου, ενώ τα τελευταία χρόνια αποτελεί το ανάχωμα στην ύφεση. Ο τουριστικός τομέας, άλλωστε, περιλαμβάνεται μέσα στους τομείς αιχμής που παρουσιάζουν επενδυτικό ενδιαφέρον και λόγω της σημασίας του μπορεί να αποτελέσει βασικό μοχλό για την αναπτυξιακή πορεία της χώρας.

Facebook Twitter Linkedin

δημοφιλέστερα