Ο τουρισμός στα Χανιά: Συνεργασία Marketing Greece με την Ένωση ξενοδόχων και τη Fraport
14 Mar 2019, 12:57 | ΣΕΤΕ
TornosNews.gr
Σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε εχθές (13.03.2019) στην αίθουσα «Μίκης Θεοδωράκης» στο Παλιό Λιμάνι Χανίων, παρουσιάστηκε το σύνολο των προγραμμάτων τουριστικής προβολής που έχει υλοποιήσει η Marketing Greece σε συνεργασία με την Ένωση Ξενοδόχων Ν. Χανίων.
Μετρώντας ήδη 3 χρόνια δυναμικής συνεργασίας, από το 2016 η Marketing Greece έχει σχεδιάσει και υλοποιήσει ποικίλες ενέργειες προβολής των Χανίων στην ταξιδιωτική κοινότητα.
Ειδικότερα, το 2016 η Marketing Greece προχώρησε σε μελέτη τουριστικού προϊόντος Χανίων και παράλληλα στον σχεδιασμό και υλοποίηση της καμπάνιας “Chania the Cretan Soul”, η οποία επεκτάθηκε και στο 2017. Με βασικό όχημα τη δημιουργία ενός destination video, η Marketing Greece μέσα από ενέργειες δημοσιότητας (media & influencer trips), προβολή στο Discovergreece.com, Social Media Campaign στο ψηφιακό οικοσύστημά του και ψηφιακή προώθηση, διέδωσε τα μοναδικά χαρακτηριστικά του προορισμού προσελκύοντας το ενδιαφέρον του κοινού.
Το 2018 το ψηφιακό αφιέρωμα “Chania. A world of Adventure” σύστησε στο ταξιδιωτικό κοινό το εύρος των αυθεντικών εμπειριών και δραστηριοτήτων που μπορούν να βιώσουν στα Χανιά, ενώ η ειδικά σχεδιασμένη εφαρμογή «Ψηφιακό Ημερολόγιο Εκδηλώσεων» ανέδειξε το πλήθος των εκδηλώσεων που διοργανώνονται στο νομό Χανίων σε ετήσια βάση. Με ένα εύρος ενεργειών μέσα από το Discovergreece.com και το Social Media Ecosystem του, στόχος ήταν ο εμπλουτισμός του Sun & Beach τουριστικού προϊόντος αλλά και η προβολή προτάσεων που υποστηρίζουν την επίσκεψη στα Χανιά σε off season περίοδο.
Για το 2019, η Marketing Greece ενώνει εκ νέου τις δυνάμεις της με την Ένωση Ξενοδόχων Ν. Χανίων και δημιουργεί την «Σύμπραξη Τουρισμού για τα Χανιά», σε στρατηγική συνεργασία με την Fraport Greece. Στόχος της «Σύμπραξης Τουρισμού για τα Χανιά» είναι η περαιτέρω ενίσχυση και προβολή του προορισμού μέσα από στοχευμένες δράσεις, με ενέργειες δημοσιότητας και διοργάνωσης media & influencers επισκέψεων στον προορισμό, ανάπτυξη δημιουργικού περιεχομένου (videos, photos), καμπάνια ψηφιακής προβολής στο Discovergreece.com και τα Social Media.
«Η Σύμπραξη Τουρισμού για τα Χανιά εστιάζει στο μοντέλο συνεργασίας και συνέργειας με βασικό μήνυμα ότι η ένωση δυνάμεων μπορεί να επιφέρει μεγαλύτερα αποτελέσματα. Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που το όραμα μας για το χτίσιμο συμμαχιών για τον ελληνικό τουρισμό γίνεται ολοένα και πιο συχνά πραγματικότητα. Είμαι σίγουρη ότι η νέα αυτή Σύμπραξη με την Ένωση Ξενοδόχων N. Χανίων και την Fraport Greece θα δώσει νέα δυναμική στην προβολή του προορισμού» δήλωσε σχετικά η κα Ιωάννα Δρέττα, CEO της Marketing Greece.
Ενώ ο κος Μανώλης Γιαννούλης, Πρόεδρος Ένωσης Ξενοδόχων Ν. Χανίων τόνισε: «Μετά από τρία πετυχημένα χρόνια συνεργασίας με την Marketing Greece, με εξαιρετικά αποτελέσματα για τον τουρισμό του νομού μας και της Δυτικής Κρήτης γενικότερα, συνεχίζουμε την εξαιρετική αυτή συνεργασία, συμπράττοντας και με την Fraport Greece, προκειμένου να δώσουμε στο νομό Χανίων μια νέα πνοή στον Τουρισμό, πάντα με στόχο την αύξηση όλων των τουριστικών μεγεθών και φυσικά να αποδείξουμε ότι τέτοιου είδους συνεργασίες μπορούν να φέρουν εξαιρετικά αποτελέσματα και να βελτιώσουν σημαντικά την προοπτική του τουρισμού του Ν. Χανίων».
διαβάστε ακόμα
- Σύμπραξη Τουρισμού Κεφαλονιάς: Το νησί του Ιονίου ενώνει δυνάμεις 20/03 | 14:04
- Marketing Greece: Το ταξίδι του “Travel Reimagined | Tomorrow’s Content Today” για το 2023 ολοκληρώθηκε 14/03 | 12:26
- Athens Riviera | Η καλοκαιρινή εμπειρία με φόντο την Αθήνα 04/03 | 13:04
- ΙΝΣΕΤΕ: Οι εξελίξεις στην παγκόσμια οικονομία και στις αγορές του εισερχόμενου τουρισμού 29/01 | 11:06
- ΙΝΣΕΤΕ | Ο τουρισμός στις 13 Περιφέρειες - οι επιδόσεις, η ταυτότητα και τα χαρακτηριστικά 18/01 | 10:49
- INΣΕΤΕ: Η ακτινογραφία του ελληνικού τουρισμού, 2022 20/12 | 15:14
- Νέες δράσεις για την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας μέσω της συνεργασίας με την Marketing Greece 18/12 | 14:05
- Συνέδριο ΣΕΤΕ | Γ. Παράσχης | Το 2023, χρονιά ορόσημο για τον Ελληνικό τουρισμό – Σε πρώτο πλάνο η βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη 12/12 | 15:48
- Συνέδριο ΣΕΤΕ | Επαναπροσδιορίζοντας τον ρόλο του τουρισμού προς ένα βιώσιμο και ανταγωνιστικό μέλλον 30/11 | 13:01
- Το "Work From Greece" στους ελληνικούς προορισμούς 29/11 | 14:43
δημοφιλέστερα
- 1 Ελληνικός Τουρισμός | Απογειώθηκαν οι τιμές στα ξενοδοχεία πολυτελείας το β' εξάμηνο του 2023 28.03.2024 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 2 Ξενοδοχείο Akkadian | Το Νέο Gay Only Hotel στη Μύκονο 28.03.2024 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
- 3 Eurobank | Ενεργοποιείται και φέτος το Πρόγραμμα "Business Banking Τουρισμός" 28.03.2024 | ΧΡΗΣΤΙΚΑ
- 4 3.000 θέσεις εργασίας στην «Ημέρα Καριέρας στον Τουρισμό» της ΔΥΠΑ το Σάββατο στο ΣΕΦ 28.03.2024 | ΧΡΗΣΤΙΚΑ
- 5 Handelsblatt | Προς νέο ρεκόρ ο ελληνικός τουρισμός το 2024, αλλά ποιος θα στρώσει τα κρεβάτια; 28.03.2024 | ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
- 6 Αρχαία Ολυμπία | Εορτασμός των 2800 χρόνων από την τέλεση των πρώτων Ολυμπιακών Αγώνων 27.03.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 7 Ξενοδοχεία | Ανοίγει την 1η Απριλίου το La Divina στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας 27.03.2024 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 8 Σημαντική πηγή εσόδων το εισερχόμενο οδικό τουριστικό ρεύμα από τη Βουλγαρία 28.03.2024 | ΑΓΟΡΕΣ
- 9 Η Lufthansa καταλήγει σε συμφωνία με το προσωπικό εδάφους 28.03.2024 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 10 MSC Group | Περισσότερες κρουαζιέρες στην Ελλάδα το 2024 - επέκταση και σε χειμερινά δρομολόγια 27.03.2024 | ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ