ΕΞΘ προς ΟΤΘ: Δώστε στη δημοσιότητα το master plan για την προβολή της Θεσσαλονίκης
25 Oct 2019, 15:27 | ΠΟΞ
TornosNews.gr
Το ποσό των 534.000 έχει δαπανήσει η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης, όπως επισημαίνει σε ανακοίνωση της, για την τουριστική προβολή και μάρκετινγκ του προορισμού, χωρίς αυτό το ποσό να αξιοποιείται από τη διοίκηση του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης, ο οποίος, όπως επισημαίνει η Ένωση, λειτουργούσε μόνο για πολιτική προβολή.
Η Ένωση αποφάσισε πρόσφατα να αποχωρήσει από τον Οργανισμό Τουριστικής Προβολής και Μάρκετινγκ Θεσσαλονίκης. Ταυτόχρονα, καλεί τον Οργανισμό να δημοσιοποιήσει το marketing plan προβολής της Θεσσαλονίκης και όλες τις εγκεκριμένες δράσεις από τα πρακτικά του ΔΣ του ΟΤΠΜΘ των ετών που είναι Πρόεδρος, "για τη διαπίστωση της αλήθειας", επισημαίνει η Ένωση.
Διαβάστε την ανακοίνωση της ΕΞΘ: "Επιχειρώντας να βάλουμε τέλος στην παραφιλολογία που έχει ξεσπάσει σχετικά με τον ρόλο της ΕΞΘ στον Οργανισμό Τουριστικής Προβολής Θεσσαλονίκης που προέκυψε μετά την αποχώρηση της Ένωσης από τη διοίκηση του Οργανισμού, παραθέτουμε τα παρακάτω στοιχεία:
Η ΕΞΘ έχει δαπανήσει μέχρι σήμερα για την τουριστική προβολή της πόλης ακριβώς επειδή ο Οργανισμός λειτουργούσε όλα αυτά τα χρόνια ΜΟΝΟ για πολιτική προβολή:
1) Το ποσό των 60.000,00 ευρώ σε μετρητά στον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης που πήγαν στράφι (20.000,00 ευρώ τον Μάρτιο του 2006 για το αρχικό αποθεματικό, 20.000,00 ευρώ τον Δεκέμβριο του 2007 για τη συνδρομή της έτους 2007 και 20.000,00 ευρώ τον Αύγουστο και Σεπτέμβριο του 2017 για τη συνδρομή της έτους 2017). Επισημαίνεται ότι έως το 2010 ο ΟΤΠΜΘ υπολειτουργούσε.
2) Το ποσό των 190.000,00 ευρώ για τη μισθοδοσία του προσωπικού (εξειδικευμένων επαγγελματιών) του τμήματος μάρκετινγκ για την προβολή του προορισμού που λειτούργησε αδιάληπτα από το Μάρτιο του 2013 έως τον Μάιο του 2018 στα γραφεία της ΕΞΘ. Μάλιστα, κατά το τελευταίο τετράμηνο λειτουργίας του τμήματος, ήτοι από το Φεβρουάριο του 2018 έως το Μάιο του 2018, η εξειδικευμένη επαγγελματίας του τμήματος ζητήθηκε και παραχωρήθηκε στον ΟΤΠΜΘ και δούλευε στα γραφεία του, παρ’ ότι συνέχιζε να αμείβεται από την ΕΞΘ. Παράλληλα, εκπόνησε για λογαριασμό του ΟΤΠΜΘ και του προορισμού στρατηγικό σχέδιο μάρκετινγκ και προβολής, το οποίο ουδέποτε εφαρμόστηκε και πετάχτηκε στον κάλαθο των άχρηστων.
3) Το ποσό των 104.000,00 ευρώ σε μορφή παροχής φιλοξενίας σε ξενοδοχεία 5*, 4* και 3* για ταξίδια εξοικείωσης (fam & press trips) που ζητήθηκαν από τον ΟΤΠΜΘ. Οι τιμές που χρησιμοποιήθηκαν για την εκτίμηση του ποσού είναι οι συμβολικές τιμές των 90,00 ευρώ για 5*, 80,00 ευρώ για 4* και 50,00 για 3*.
4) Το ποσό των 180.000,00 ευρώ για διάφορες δράσεις τουριστικής προβολής και μάρκετινγκ την εξαετία 2012-2018 (συμμετοχή σε διεθνείς εκθέσεις τουρισμού, Β2Β, εκδηλώσεις, social media κλπ.) για την προβολή του προορισμού.
Κατά συνέπεια η ΕΞΘ δαπάνησε, ως μη όφειλε, για την τουριστική προβολή και μάρκετινγκ του προορισμού το ποσό των 534.000,00 ευρώ.
Από την ώρα που ο ΟΤΠΜΘ δεν μπόρεσε και δεν θέλησε να αξιοποιήσει την επαγγελματική προσέγγιση του μάρκετινγκ και το στρατηγικό πλάνο που τα πλήρωνε η ΕΞΘ, δεν επρόκειτο η ΕΞΘ να ξαναδώσει ούτε ένα ευρώ από το υστέρημα των ξενοδόχων-μελών της προς διαχείριση στο σημερινό δίδυμο «Πρόεδρος-Ταμίας ΟΤΠΜΘ».
Για να μην συνεχίζεται στην πόλη αυτή η φιλονικία, παρακαλούμε την Πρόεδρο του ΟΤΠΜΘ να δώσει στον κόσμο της Θεσσαλονίκης το marketing plan προβολής της Θεσσαλονίκης που κατά δήλωση της υπάρχει και όλες τις εγκεκριμένες δράσεις από τα πρακτικά του ΔΣ του ΟΤΠΜΘ των ετών που είναι Πρόεδρος, για τη διαπίστωση της αλήθειας".
διαβάστε ακόμα
- Κοινή δήλωση μελών ΠΟΞ: Θα αμφισβητήσουμε δικαστικά την ποσόστωση της μουσικής στα ξενοδοχεία 14/03 | 19:44
- Η ΠΟΞ στην ΙΤΒ | Γ.Χατζής: Η Ελλάδα κερδίζει συνεχώς έδαφος στην διεθνή τουριστική αγορά 08/03 | 13:06
- ΠΟΞ | Δυσάρεστη έκπληξη η ποσόστωση στο δημόσια εκτελούμενο μουσικό ρεπερτόριο 04/03 | 13:13
- ΠΟΞ | Συλλυπητήρια ανακοίνωση για την απώλεια του Βασίλη Μπρόβα 13/02 | 14:07
- ΠΟΞ | Επανασχεδιασμός του θεσμικού πλαισίου για τους Οργανισμούς Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού 05/02 | 11:21
- Επιστολή ΠΟΞ προς Χρ. Σταικούρα για την κατάσταση στους συνοριακούς σταθμούς 25/01 | 15:51
- ΠΟΞ | Στο επίκεντρο η αύξηση της ανταγωνιστικότητας του τουριστικού τομέα 22/01 | 10:32
- Τα αιτήματα της ΠΟΞ στο υπουργείο Ναυτιλίας | Τι ζητεί για την απλή χρήση αιγιαλού στα όμορα ξενοδοχεία 19/01 | 12:22
- Εκλογές στην Ε.Ξ. Ρόδου | Συνεχίζονται οι πρωτιές για τον Γιάννη Χατζή - Ποιος αναλαμβάνει πρόεδρος 15/12 | 16:55
- ΠΟΞ | Οργισμένη αντίδραση για τις ρυθμίσεις στη βραχυχρόνια μίσθωση και το τέλος ανθεκτικότητας 28/11 | 11:38
δημοφιλέστερα
- 1 Expedia: Δύο νέα προγράμματα αειφόρου τουρισμού για τους προορισμούς 19.04.2024 | ΧΡΗΣΤΙΚΑ
- 2 ΕΣΠΑ: 6.669 αιτήσεις για ίδρυση νέων Μικρομεσαίων Τουριστικών Επιχειρήσεων 19.04.2024 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 3 Ryanair: Μεγάλη προσφορά για 500.000 θέσεις από 12,99 ευρώ 19.04.2024 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 4 Ένωση Ξενοδόχων Ιωαννίνων: Πρώτη στην ικανοποίηση επισκεπτών η Ήπειρος 19.04.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 5 Ελληνικός τουρισμός: +24,5% οι ταξιδιωτικές εισπράξεις το α’ δίμηνο του 2024 19.04.2024 | ΜΕΛΕΤΕΣ / ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ
- 6 ΚΥΑ: Αυτές είναι οι 198 «Απάτητες παραλίες» - Δεν παραχωρούνται, δεν μπαίνουν ξαπλώστρες 19.04.2024 | ΧΡΗΣΤΙΚΑ
- 7 «MyCoast»: Νέα ψηφιακή εφαρμογή καταγγελιών για τις παραλίες 19.04.2024 | ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ
- 8 Πιο ρυπογόνες από ποτέ οι low cost αεροπορικές εταιρίες 19.04.2024 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 9 traveloffpath.com | H Aθήνα δεν αντέχει τον υπερτουρισμό - Αυτός είναι ο εναλλακτικός προορισμός! 20.04.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 10 WTTC - Microsoft | Τουρισμός: Επείγουσα ανάγκη η υιοθέτηση της τεχνητής νοημοσύνης από τις επιχειρήσεις 19.04.2024 | ΠΡΟΣΩΠΑ