Η Περιφέρεια Πελοποννήσου ενισχύει τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού

18 Jun 2025, 08:03 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Σοφία Κοντογιάννη

Η Περιφέρεια Πελοποννήσου ενισχύει τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις
Vavoulas.com

Με στόχο την καθιέρωση της Πελοποννήσου ως κορυφαίου προορισμού αυθεντικών εμπειριών και υψηλής προστιθέμενης αξίας, η Περιφέρεια Πελοποννήσου ανακοίνωσε πρόθεση χρηματοδότησης δράσεων στο πλαίσιο του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων και του Άξονα Προτεραιότητας 5.2, ο οποίος εστιάζει στην ανάπτυξη υποδομών και εργαλείων για εναλλακτικές μορφές τουρισμού – από τον αγροτουρισμό και τον ορειβατικό τουρισμό, έως το wellness και τα city breaks.

Η πρόσκληση αφορά υποβολή προτάσεων έως τις 30 Ιουνίου, ενώ η συνολική δημόσια δαπάνη ανέρχεται σε 1.360.000 ευρώ.

Πολλαπλών επιπέδων παρέμβαση για τουριστική ενίσχυση

Η χρηματοδότηση καλύπτει ένα ευρύ φάσμα δράσεων που εστιάζουν στην ενίσχυση της προβολής του προορισμού, την εκπαίδευση, την έρευνα και ανάλυση δεδομένων, καθώς και την ενδυνάμωση των ψηφιακών εργαλείων της Περιφέρειας. Αναλυτικά:

Ψηφιακά εργαλεία και διακυβέρνηση

  • Ανάπτυξη και λειτουργία της πλατφόρμας business.visitpeloponnese.com, η οποία θα λειτουργεί ως ψηφιακή πύλη διάδρασης με επαγγελματίες του τουρισμού.
  • Χρήση του BI συστήματος του visitpeloponnese.com για την επεξεργασία και διαμοιρασμό επιχειρησιακών δεδομένων.

Εκπαίδευση και τοπικές συνέργειες

Peloponnese Tourism Workshops On Tour: Ένα πρόγραμμα κινητών σεμιναρίων με τοπικά προσαρμοσμένο περιεχόμενο, σε 5-10 διαφορετικές τοποθεσίες εντός του έτους.

Ενίσχυση της προβολής και του brand της Πελοποννήσου

  • Διαφήμιση σε τρίτα κανάλια (φυσικά και ψηφιακά), για B2B και B2C κοινά, εγχώρια και διεθνή.
  • Διαχείριση και περιεχόμενο για τα ψηφιακά κανάλια της Περιφέρειας, με παραγωγή υλικού για social media, newsletters και το portal visitpeloponnese.com.
  • Οπτικοακουστικές παραγωγές για καμπάνιες, δημιουργικά διαφημιστικά και φωτογραφικό υλικό για την εμπλουτισμένη τράπεζα περιεχομένου.
  • Παραγωγή έντυπου υλικού και εταιρικών δώρων, ενόψει και της εισαγωγής του νέου Place Brand της Πελοποννήσου.
  • Ταξίδια εξοικείωσης για bloggers, δημιουργούς περιεχομένου και εκπροσώπους ειδικού τύπου, με προγραμματισμό περίπου 10 διαφορετικών διοργανώσεων σε διάφορα μέρη της Περιφέρειας.
  • Συνδιαφήμιση με αεροπορικές εταιρείες, με στόχευση στις νέες πτήσεις του 2024 και σε αυτές που προγραμματίζονται για το 2025.
     

Το νέο πακέτο δράσεων επιχειρεί να αξιοποιήσει στο έπακρο το δυναμικό της Πελοποννήσου και να ενισχύσει την αναγνωρισιμότητά της ως βιωματικού, βιώσιμου και τεχνολογικά εξελιγμένου τουριστικού προορισμού. Οι ενδιαφερόμενοι φορείς καλούνται να υποβάλουν τις προτάσεις τους μέχρι τις 30 Ιουνίου, διεκδικώντας μέρος της διαθέσιμης χρηματοδότησης και συμβάλλοντας στην τουριστική αναγέννηση της Πελοποννήσου.
 
 
 
 
 

Facebook Twitter Linkedin
Amaronda

Buka

Messina

διαβάστε ακόμα

δημοφιλέστερα