Περιφέρεια Ν. Αιγαίου | Έκτακτη καμπάνια με την TUI για την προώθηση της Σαντορίνης
15 Jun 2025, 07:59 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
Χριστίνα Λαΐνοπούλου
Σύμβαση ύψους 20.000 ευρώ με την TUI Deutschland υπέγραψε η περιφέρεια Ν. Αιγαίου, με σκοπό τη δημιουργία έκτακτης προωθητικής καμπάνιας από τον τουρ οπερέιτορ για το νησί της Σαντορίνης.
Η σύμβαση, με χρονική διάρκεια που μπορεί να φτάσει έως τις 20 Δεκεμβρίου του 2025, γίνεται στη βάση δαπανών κατεπείγουσας ανάγκης και συγκεκριμένα των αναγκών που έχουν εκτάκτως ανακύψει για την υλοποίηση έκτακτης καμπάνιας διαφημιστικής προβολής της Σαντορίνης, λόγω και της έναρξης της τουριστικής περιόδου.
Η διαφημιστική καμπάνια θα έχει ως στόχο να αναδείξει, την ομορφιά και την ελκυστικότητα της Σαντορίνης και μέσω αυτών να να επιτευχθεί ανάσχεση της αρνητικής εικόνας στους εν δυνάμει επισκέπτες και στους υφιστάμενους, προκειμένου να προστατευθεί η τοπική οικονομία του νησιού και κατ’ επέκταση και η εθνική οικονομία.
Σύμφωνα με την Περιφέρεια, η καμπάνια κρίνεται αναγκαία καθώς η Σαντορίνη αποτελεί έναν από τους πιο δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς παγκοσμίως, με σημαντική συνεισφορά στην τοπική και εθνική οικονομία και ως κορυφαίος τουριστικός προορισμός, έχει πληγεί σοβαρά από τους επανειλημμένους σεισμούς, γεγονός που έχει δημιουργήσει αμφιβολίες και ανησυχία στους δυνητικούς επισκέπτες της και γενικότερα στις αγορές-στόχους στις οποίες απευθύνεται.
Οι υπηρεσίες προβολής περιλαμβάνουν...
-Παρουσίαση της Σαντορίνης σε 500 οθόνες εντός 500 ταξιδιωτικών γραφείων της TUI για χρονικό διάστημα μίας εβδομάδας. Η παρουσίαση θα έχει διάρκεια 30 δευτερολέπτων και θα προβάλλεται 6 φορές ανά ώρα.
-Μία οργανική ανάρτηση για τη Σαντορίνη στο προφίλ της TUI που απευθύνεται σε επαγγελματίες (B2B), στο Instagram με τουλάχιστον μία εικόνα, κείμενο teaser και hashtags.
-Προβολή της Σαντορίνης μέσω ενός banner εντός ενός email newsletter με διαστάσεις 290x254px για desktop υπολογιστές και 360x200 px για κινητές συσκευές. Το banner θα περιλαμβάνει το λογότυπο Aegean Islands, κείμενο teaser και σύνδεσμο προς τη σελίδα της Σαντορίνης στον ιστότοπο της TUI. Το email θα αποσταλεί σε τουλάχιστον 1 εκατ. παραλήπτες που θα επιλεγούν από τη βάση πελάτων της TUI.
-Προβολή της Σαντορίνης μέσω ενός Hero banner με διαστάσεις 2000 x 470 px που θα εμφανίζεται στη σελίδα "Couples" της tui.com για χρονικό διάστημα δύο εβδομάδων, με κείμενο, εικόνα και το λογότυπο Aegean Islands. Το banner θα παραπέμπει σε σελίδα προορισμού για τη Σαντορίνη της tui.com.
-Προβολή της Σαντορίνης μέσω content teaser διαστάσεων 747 x 364 px, που θα εμφανίζεται στη σελίδα της Ελλάδας της tui.com, με κείμενο teaser και το λογότυπο Aegean Islands. Το banner θα παραπέμπει σε σελίδα προορισμού για τη Σαντορίνη στο tui.com.
-Προβολή της Σαντορίνης μέσω πέντε οργανικών Pins στο Pinterest, στο board των συνεργατών της TUI, τα οποία θα οδηγούν στη σελίδα προορισμού της Σαντορίνης της tui.com.
-Διαφημιστική καμπάνια για τη Σαντορίνη μέσω κοινωνικών δικτύων (Facebook και Instagram) σε διάφορες μορφές, η οποία θα επιτύχει συνολικά τουλάχιστον 4 εκατ. εμφανίσεις (impressions).
διαβάστε ακόμα
-
Τουριστικοί Φορείς Κρήτης: Συγχαρητήρια στη Λίνα Μενδώνη για την ένταξη των Μινωικών Ανακτορικών Κέντρων στη UNESCO 15/07 | 10:25
-
Γ. Χατζημάρκος: Πράξη ευθύνης και ωριμότητας η νέα ΣΣΕ στη Ρόδο 15/07 | 09:42
-
Μείωση ελάχιστης απόστασης από γειτονικές χρήσεις για πίστα καρτ στα Μάλια 15/07 | 07:00
-
Άνοιγμα της Πιερίας στην Τουρκική αγορά μέσω των influencers 15/07 | 10:34
-
Η Σκιάθος υποψήφια για την διεθνή διάκριση του «Πιο Επιθυμητού Νησιού στην Ευρώπη» 14/07 | 11:30
-
Ηχοχρώματα της Ροδόπης: Μουσική αναδρομή στην πολυπολιτισμική κληρονομιά της Θράκης 15/07 | 07:48
-
WAVErunning 2025: Τρέχοντας πλάι στο κύμα για καθαρές παραλίες 15/07 | 07:51
-
Δήμος Οιχαλίας: Πλατφόρμα προβολής του τουρισμού και του πολιτισμού 15/07 | 07:06
-
Λύκαια 2025: 14η Αναβίωση Αρχαίων Αγώνων Αθλητισμού και Πολιτισμού στο Λύκαιο Όρος 14/07 | 06:31
-
Ηλεία: Στο Κολίρι το 1ο Φεστιβάλ Κολιρέϊκης Ελιάς 14/07 | 06:35
δημοφιλέστερα
- 1 Στην ατζέντα του Υπερταμείου τα δημόσια κάμπινγκ: Σειρά παίρνει η Ασπροβάλτα - Έπεται η Κρυοπηγή 15.07.2025 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 2 Μείωση ελάχιστης απόστασης από γειτονικές χρήσεις για πίστα καρτ στα Μάλια 15.07.2025 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 3 Δήμος Οιχαλίας: Πλατφόρμα προβολής του τουρισμού και του πολιτισμού 15.07.2025 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 4 Ο Νίκος Χαλκιαδάκης στο Tornos News: Η Κρήτη δεν αντέχει δομή μεταναστών 15.07.2025 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
- 5 WAVErunning 2025: Τρέχοντας πλάι στο κύμα για καθαρές παραλίες 15.07.2025 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 6 Ηχοχρώματα της Ροδόπης: Μουσική αναδρομή στην πολυπολιτισμική κληρονομιά της Θράκης 15.07.2025 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 7 Άδειες για πλωτές εξέδρες μπροστά από ξενοδοχεία σε Ανάβυσσο και Χανιά 15.07.2025 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
- 8 Γ. Χατζημάρκος: Πράξη ευθύνης και ωριμότητας η νέα ΣΣΕ στη Ρόδο 15.07.2025 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 9 Ε.Ξ. Ρόδου | Υπογραφή τοπικής ΣΣΕ με αυξήσεις 11% στην τριετία 14.07.2025 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
- 10 Η «μάχη της ξαπλώστρας» καλά κρατεί – Ποια ψυχολογία κρύβεται πίσω από αυτήν 15.07.2025 | ΤΑΣΕΙΣ