Ο δήμαρχος Κιμώλου Κ.Βεντούρης στο TN | Μιλάμε στην ψυχή του επισκέπτη - Αισιοδοξία για τη σεζόν
16 May 2025, 06:10 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
TornosNews.gr
Στη νέα, τολμηρή, στρατηγική τουριστικής προβολής που παρουσίασε πρόσφατα ο Δήμος Κιμώλου, σε συνεργασία με εξειδικευμένη συμβουλευτική εταιρεία και τους τοπικούς φορείς του νησιού, εστιάζει, μεταξύ άλλων, σε παρέμβαση του στο Τornos News ο δήμαρχος του νησιού Κωνσταντίνος Βεντούρης.
Όπως υπογράμμισε στο ΤΝ «αντί να ακολουθήσουμε την πεπατημένη του τουριστικού μάρκετινγκ, επιλέξαμε να μιλήσουμε όχι στα μάτια, αλλά στην ψυχή του επισκέπτη. Να απευθυνθούμε σε κάθε έναν που νιώθει μοναδικός, αυθεντικός και αληθινός – γιατί στην Κίμωλο μπορεί να καθρεφτίσει τον εαυτό του».
Η στρατηγική επικεντρώνεται στο να αναδείξει τη βιωματική και ποιοτική διάσταση του νησιού, διατηρώντας την ιδιαίτερη τουριστική ταυτότητα της Κιμώλου, που ξεχωρίζει χάρη στην ηρεμία, την ανθρώπινη κλίμακα και την απουσία κορεσμένων τουριστικών μοντέλων. Παράλληλα, στοχεύει στη διατήρηση της επισκεψιμότητας κατά την αιχμή της καλοκαιρινής περιόδου, ενώ ενισχύει και τους λεγόμενους «ώμους» της σεζόν, δηλαδή την άνοιξη και τις αρχές του φθινοπώρου, σημειώνει.
Ο Δήμος έχει ήδη προχωρήσει στη διάχυση της στρατηγικής ταυτότητας τόσο προς τα ελληνικά και διεθνή ΜΜΕ, όσο και προς τα γραφεία του ΕΟΤ στο εξωτερικό, δημοσιογράφους και τουριστικούς πράκτορες σε αγορές-στόχους για τις Κυκλάδες. Το περιεχόμενο περιλαμβάνει την ανάλυση του τουριστικού προϊόντος του νησιού, τις βασικές μορφές τουρισμού που υποστηρίζονται, καθώς και τη νέα συνθηματολογία που στηρίζεται στην έννοια της ουσιαστικής εμπειρίας.
Στο μεταξύ σύμφωνα με τον δήμαρχο, τα πρώτα μηνύματα για την τουριστική περίοδο του 2025 είναι ήδη ενθαρρυντικά. «Η Κίμωλος ανταποκρίνεται πλήρως στις σύγχρονες απαιτήσεις του ταξιδιώτη: προσφέρει ποιότητα, γνησιότητα και μια εξαιρετική σχέση αξίας-τιμής. Είναι ένας προορισμός για όλες τις ηλικίες – είτε πρόκειται για μεμονωμένους ταξιδιώτες, είτε για ζευγάρια, είτε για οικογένειες», υπογραμμίζει.
Με φόντο το κυκλαδίτικο φως, την απλότητα και την ανεπιτήδευτη φιλοξενία, η Κίμωλος δηλώνει έτοιμη να συστήσει ένα νέο, πιο ουσιαστικό μοντέλο τουριστικής ανάπτυξης – εκεί όπου η εμπειρία προηγείται της εικόνας, και η ποιότητα της ποσότητας, καταλήγει στην παρέμβαση του.
Η Κίμωλος “όπως εσύ”: Νέα τουριστική ταυτότητα με έμφαση στην αυθεντικότητα και τη βιωματική εμπειρία
Με το προσωποποιημένο μήνυμα «Κίμωλος, όπως εσύ. Μοναδική, Αυθεντική, Αληθινή» και την αντίστοιχη αγγλική απόδοση «Kimolos, like you. Unique, Authentic, Real», ο δήμος Κιμώλου απευθύνεται δυναμικά στο ταξιδιωτικό κοινό ενόψει της νέας τουριστικής περιόδου, προβάλλοντας έναν προορισμό που δεν επιδιώκει να εντυπωσιάσει, αλλά να συγκινήσει.
Η στρατηγική τουριστικής ταυτότητας που εκπονήθηκε σε συνεργασία με εξειδικευμένη ομάδα και εγκρίθηκε από την Τουριστική Επιτροπή και το Δημοτικό Συμβούλιο, εστιάζει στον βιωματικό χαρακτήρα της Κιμώλου και τη συναισθηματική σύνδεση του επισκέπτη με τον τόπο. Στο επίκεντρο βρίσκεται η επιθυμία να αντικατοπτριστεί η προσωπικότητα του ταξιδιώτη στην ίδια την ταυτότητα του νησιού — ένα νησί ανθρώπινο, προσβάσιμο, με ειλικρινή φιλοξενία.
Το βασικό αφήγημα χτίζεται γύρω από τρία θεμελιώδη χαρακτηριστικά της Κιμώλου:
- Μοναδικότητα (Unique), μέσα από το ιδιαίτερο τοπίο, την ήσυχη ατμόσφαιρα και τον ξεχωριστό ρυθμό ζωής.
- Αυθεντικότητα (Authentic), που αποτυπώνεται στην καθημερινότητα των κατοίκων, την παραδοσιακή αρχιτεκτονική και τις εμπειρίες του επισκέπτη.
- Αλήθεια (Real), ως απάντηση στην υπερβολή και την εμπορευματοποίηση άλλων τουριστικών μοντέλων.
διαβάστε ακόμα
-
Σήμερα η πρώτη απευθείας πτήση της LOT από τη Βαρσοβία για Θεσσαλονίκη 17/06 | 13:25
-
Rhodes Street Food Festival: Η Ρόδος γιορτάζει τις "Γεύσεις του Δρόμου" 17/06 | 13:19
-
Η Αθήνα ψήφισε στον Ημιτελικό των Emmys 17/06 | 13:56
-
Πώς 5 Ελληνικοί δήμοι χαράζουν νέα στρατηγική στον τουρισμό για το 2025 17/06 | 07:15
-
Ο oινοτουρισμός ως καταλύτης επανατοποθέτησης της Σαντορίνης 17/06 | 10:38
-
Πέτρα – Αϊβαλί: Ξεκινά στις 18 Ιουνίου η ακτοπλοϊκή σύνδεση της Δ. Λέσβου με τα απέναντι παράλια 17/06 | 07:23
-
Δήμος Δελφών: Ένας πολυδιάστατος τουριστικός προορισμός με στρατηγική ανάπτυξης 17/06 | 07:40
-
Οργανισμός Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού στη Σάμη Κεφαλονιάς 17/06 | 07:53
-
Helmos Mountain Festival | Θεματικό πάρκο τέχνης και ψυχαγωγίας το χιονοδρομικό Καλαβρύτων 16/06 | 19:31
-
Δήμος Χάλκης: Διαγωνισμός για οργάνωση εκδηλώσεων και υπηρεσίες φιλοξενίας - Οι εκδηλώσεις 17/06 | 07:09
δημοφιλέστερα
- 1 Πώς 5 Ελληνικοί δήμοι χαράζουν νέα στρατηγική στον τουρισμό για το 2025 17.06.2025 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 2 Τα νεροπίστολα βγήκαν την Κυριακή στη Νότια Ευρώπη | Εξέγερση κατά του χωρίς όρια τουρισμού 16.06.2025 | ΚΟΣΜΟΣ
- 3 Δήμος Δελφών: Ένας πολυδιάστατος τουριστικός προορισμός με στρατηγική ανάπτυξης 17.06.2025 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 4 Πέτρα – Αϊβαλί: Ξεκινά στις 18 Ιουνίου η ακτοπλοϊκή σύνδεση της Δ. Λέσβου με τα απέναντι παράλια 17.06.2025 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 5 Οργανισμός Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού στη Σάμη Κεφαλονιάς 17.06.2025 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 6 Δήμος Χάλκης: Διαγωνισμός για οργάνωση εκδηλώσεων και υπηρεσίες φιλοξενίας - Οι εκδηλώσεις 17.06.2025 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 7 Δήμος Χίου: Παραχώρηση του παλιού τελωνείου Λιθίου για αξιοποίηση 17.06.2025 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 8 Δονούσα: Ο Απόκρυφος Παράδεισος του Αιγαίου 17.06.2025 | ΤΑΞΙΔΙ
- 9 ΕΤΑΔ | Μίσθωση του Κάμπινγκ Φαναρίου Κομοτηνής 16.06.2025 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 10 «Ασφαλής Επιστροφή» | Επαναπατρισμός 150.000 Ισραηλινών από το εξωτερικό και δια θαλάσσης 17.06.2025 | ΑΓΟΡΕΣ