Κως: Νέες διαφημιστικές καμπάνιες με Jet2 και National Geographic Traveller UK
22 Apr 2025, 06:45 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
Σοφία Κοντογιάννη
Η ΚΩ.Α.Ν. Α.Ε., ο αναπτυξιακός οργανισμός του Δήμου Κω, ανακοίνωσε δύο νέες διαφημιστικές πρωτοβουλίες με στόχο την ενίσχυση της τουριστικής περιόδου και την προβολή του νησιού σε διεθνές κοινό. Η πρώτη συνεργασία αφορά κοινή καμπάνια με την αεροπορική εταιρεία και tour operator Jet2, ενώ η δεύτερη επικεντρώνεται στη διαφημιστική προώθηση της Κω μέσω του National Geographic Traveller UK 2025.
Συνεργασία με Jet2: Ενίσχυση της τουριστικής περιόδου
Στο πλαίσιο της στρατηγικής για την επιμήκυνση της τουριστικής σεζόν, η ΚΩ.Α.Ν. Α.Ε. προχωρά σε διαφημιστική καμπάνια με την Jet2, έναν από τους σημαντικότερους ταξιδιωτικούς παρόχους της Μεγάλης Βρετανίας. Η καμπάνια επικεντρώνεται στις περιόδους Απριλίου - Μαΐου και Σεπτεμβρίου - Οκτωβρίου, με στόχο την αύξηση των επισκεπτών σε χαμηλές και μεσαίες περιόδους ζήτησης.
Το συνολικό κόστος της καμπάνιας ανέρχεται στα 50.000 ευρώ, με την ΚΩ.Α.Ν. Α.Ε. να συνεισφέρει 25.000 ευρώ και την Jet2 να καλύπτει το υπόλοιπο ποσό. Μεταξύ άλλων, η συνεργασία περιλαμβάνει:
· Ψηφιακή προβολή και social media marketing: Διαφημίσεις στο website και τις πλατφόρμες της Jet2, Google Ads, Facebook και Instagram, αποστολή newsletters σε πελάτες της Jet2 και δημιουργία περιεχομένου για τις παραλίες, τη γαστρονομία και τις δραστηριότητες της Κω. Παράλληλα, περιλαμβάνονται χορηγούμενες δημοσιεύσεις στα social media της Jet2 και influencer marketing μέσω συνεργαζόμενων travel influencers.
· Συμμετοχή σε trade shows και events: Η ΚΩ.Α.Ν. Α.Ε. θα δώσει το «παρών» σε εκδηλώσεις της Jet2 για να προωθήσει την Κω στους Βρετανούς τουριστικούς πράκτορες.
· Προώθηση πακέτων διακοπών: Δημιουργία ταξιδιωτικών πακέτων με προσφορές σε διαμονή και δραστηριότητες, καθώς και θεματικά bundles που θα περιλαμβάνουν εκδρομές και γαστρονομικές εμπειρίες.
Η συνεργασία αυτή στοχεύει στην αύξηση των αφίξεων και την άμεση ενίσχυση των κρατήσεων μέσω direct response marketing, προωθώντας την Κω σε ταξιδιώτες που αναζητούν πακέτα διακοπών μέσω Jet2.
Διαφημιστική προβολή στο National Geographic Traveller UK 2025
Παράλληλα, η ΚΩ.Α.Ν. Α.Ε. αποφάσισε τη συνεργασία με το National Geographic Traveller UK για στοχευμένη διαφημιστική καμπάνια, με προϋπολογισμό 9.920 ευρώ. Στόχος είναι η ανάδειξη της Κω ως premium ταξιδιωτικού προορισμού, εστιάζοντας στη βιωσιμότητα και τον πολιτιστικό τουρισμό.
Μεταξύ άλλων, η καμπάνια περιλαμβάνει:
· Ψηφιακή διαφήμιση στη σελίδα του National Geographic Traveller UK: Τοποθέτηση διαφημιστικών μονάδων στην ταξιδιωτική αρχική σελίδα του περιοδικού, εξασφαλίζοντας υψηλή προβολή.
· Τρίμηνη προβολή μέσω roadblocked banners: Δημιουργία και προβολή αποκλειστικών διαφημίσεων που θα οδηγούν στο επίσημο site της Κω, χωρίς ανταγωνιστικές διαφημίσεις στο ίδιο περιβάλλον.
· Κατευθυνόμενη κίνηση προς το επίσημο site του προορισμού (kos.gr): Οι διαφημίσεις θα προσελκύσουν ταξιδιώτες με ενδιαφέρον για ιστορία, πολιτισμό και βιώσιμες εμπειρίες, αυξάνοντας την επισκεψιμότητα και την αναγνωρισιμότητα της Κω.
Η συγκεκριμένη καμπάνια διασφαλίζει προβολή σε κοινό που αναζητά ταξιδιωτική έμπνευση, ενισχύοντας το brand awareness του νησιού σε διεθνές επίπεδο. Με τη χρήση high-end digital advertising και αποκλειστική προώθηση άρθρου για τρεις μήνες, η Κως στοχεύει στην προσέλκυση ταξιδιωτών υψηλής δαπάνης και την ενίσχυση της ζήτησης για τον προορισμό.
Στρατηγική ανάπτυξης του τουριστικού brand της Κω
Οι δύο αυτές ενέργειες αποτελούν μέρος μιας ευρύτερης στρατηγικής τουριστικής ανάπτυξης, με στόχο τη βιώσιμη και ισορροπημένη τουριστική κίνηση. Μέσω της συνεργασίας με τη Jet2 και το National Geographic Traveller UK, η Κως ενισχύει τη θέση της ως ελκυστικός προορισμός για ταξιδιώτες από τη Μεγάλη Βρετανία, προωθώντας τα μοναδικά χαρακτηριστικά της και επενδύοντας σε στοχευμένες δράσεις προβολής που θα αποδώσουν μακροπρόθεσμα οφέλη.
διαβάστε ακόμα
-
Ο δήμαρχος Νίκος Κομηνέας στο Τ.Ν. | Θέλουμε μια αυθεντική, βιώσιμη Αστυπάλαια – όχι ένα μαζικό μοντέλο διακοπών 24/05 | 10:58
-
Η Κάλυμνος στην κορυφή του εναλλακτικού τουρισμού - Τι λέει στο Τ.Ν ο πρόεδρος των ξενοδόχων Νίκος Τσαγκάρης 23/05 | 07:46
-
Πιερία: Ταξίδι γνωριμίας με Ουκρανούς ταξιδιωτικούς πράκτορες 24/05 | 13:55
-
Συνέδριο στα Ανώγεια | Η Τέχνη της Ξερολιθιάς 24/05 | 07:10
-
H Kρήτη στους 7 προορισμούς των Ισπανών για διακοπές όλο το χρόνο 24/05 | 07:19
-
Cretan Comic Con 2025: Το Μεγαλύτερο Φεστιβάλ Κόμικς έρχεται στο Ηράκλειο 24/05 | 07:07
-
Prespa Off Road Trip 2025: Ένα βιωματικό ταξίδι πολιτισμού και φύσης στα βόρεια σύνορα 23/05 | 15:53
-
Ιεράπετρα: Συμμαχία φορέων για τουριστική ανάπτυξη με σχέδιο και στόχευση 23/05 | 09:58
-
Πιερία | Συνεργασία του Π.Ο.Τ.Α.Π. με τον τουρ οπερέιτορ Sunweb 23/05 | 15:57
-
Ξενοδοχεία Αθήνας | Οι επιδόσεις ανεβαίνουν, υπάρχει σχέδιο για να υποδεχθεί η πόλη περισσότερο τουρισμό; 23/05 | 15:03
δημοφιλέστερα
- 1 Συνέδριο στα Ανώγεια | Η Τέχνη της Ξερολιθιάς 24.05.2025 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 2 H Kρήτη στους 7 προορισμούς των Ισπανών για διακοπές όλο το χρόνο 24.05.2025 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 3 Cretan Comic Con 2025: Το Μεγαλύτερο Φεστιβάλ Κόμικς έρχεται στο Ηράκλειο 24.05.2025 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 4 Ο δήμαρχος Νίκος Κομηνέας στο Τ.Ν. | Θέλουμε μια αυθεντική, βιώσιμη Αστυπάλαια – όχι ένα μαζικό μοντέλο διακοπών 24.05.2025 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 5 Τέσσερις μέρες στη Νέα Υόρκη: Ένα ταξίδι στις αντιθέσεις 24.05.2025 | ΚΟΣΜΟΣ
- 6 Αττάλεια: Παγκόσμια πρωταθλήτρια στις Γαλάζιες Σημαίες 24.05.2025 | ΚΟΣΜΟΣ
- 7 Πιερία: Ταξίδι γνωριμίας με Ουκρανούς ταξιδιωτικούς πράκτορες 24.05.2025 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 8 Διάσκεψη της Πρωτοβουλίας Αδριατικής & Ιονίου | Κεφαλογιάννη: Προώθηση των ειδικών μορφών τουρισμού 24.05.2025 | ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ
- 9 10 εκατ. τουρίστες το 2025 στην Αθήνα - Θέλουμε ισορροπία με τη βιωσιμότητα 24.05.2025 | ΠΡΟΣΩΠΑ
- 10 Εναλλακτικός τουρισμός και βιωσιμότητα στο επίκεντρο δράσης του ΕΟΤ στο Μπάρι 23.05.2025 | ΕΟΤ