Γνωριμία με τη Θεσσαλονίκη κορυφαίων διαμορφωτών της κοινής γνώμης
02 Oct 2024, 17:02 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
TornosNews.gr
Άλλα τρία (3) press trips διοργάνωσε ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης, τις τελευταίες μέρες του Σεπτεμβρίου, προκειμένου να ενισχύσει την τουριστική κίνηση της πόλης, κατά τους φθινοπωρινούς και χειμερινούς μήνες.
Σύμφωνα με σχετική έρευνα που αφορά στο προφίλ των ταξιδιωτών, οι Ισραηλινοί επιλέγουν τη Θεσσαλονίκη και για την γαστρονομία της. Έτσι, ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης σε συνεργασία με την Ισραηλινή αεροπορική εταιρεία Sun d’ or φιλοξένησε τον δημοφιλή blogger Daniel Balilti που εξειδικεύεται στο food blogging, από τις 25 ως τις 29 Σεπτεμβρίου προκειμένου να γνωρίσει την γαστρονομική κουλτούρα της πόλης.
O Daniel απόλαυσε την φιλοξενία της Ένωσης Ξενοδόχων στο Elisabeth Boutique Hotel και περιηγήθηκε σε όλα τα γαστρονομικά hot spots της Θεσσαλονίκης, δοκιμάζοντας διάφορες εκδοχές κρέατος, από street food μέχρι gourmet κοπές.
Ο Daniel ταξιδεύει σε όλο τον κόσμο ενώ η διαδικτυακή του κοινότητα μετρά πάνω από 780.000 χρήστες σε Facebook, Instagram και TikTok.
Από τις 27 μέχρι 30 Σεπτεμβρίου και σε συνεργασία με τον ΕΟΤ, επισκέφθηκαν τη Θεσσαλονίκη οι δημοσιογράφοι της Jerusalem Post, Mark Gordon και David Ηarris, οι οποίοι φιλοξενήθηκαν από την Ένωση Ξενοδόχων στο Teight Hotel και ξεναγήθηκαν στο ιστορικό κέντρο, στην Άνω Πόλη ακολουθώντας τα «ίχνη» της εβραϊκής κληρονομιάς στην πόλη.
Τέλος, ο Οργανισμός Τουρισμού σε συνεργασία με τον ΕΟΤ του Ηνωμένου Βασιλείου κι Ιρλανδίας, φιλοξένησε τον δημοσιογράφο του National Geographic Traveller UK, Oliver Berry προκειμένου να γνωρίσει την γαστρονομική ταυτότητα της πόλης και να συγκεντρώσει υλικό για την προβολή της σε cover story μαζί με άλλους τρεις προορισμούς.
διαβάστε ακόμα
- Ταξιδιωτικοί πράκτορες από τη Βόρειο Ελλάδα στο Ηράκλειο και τα Χανιά για χειμερινά πακέτα 12/11 | 13:23
- Ψηφιακή εφαρμογή για τα μονοπάτια του Μύθου και της Φύσης στη Ρόδο 12/11 | 07:21
- Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής | Αυξημένες προκρατήσεις για το 2025 στη βρετανική αγορά 11/11 | 22:28
- Ο Δήμος Μήλου στο Δίκτυο για Βιώσιμες Κυκλάδες 11/11 | 16:25
- Εκσυγχρονισμός του Θερμαλιστικού Κέντρου Κρηνίδων Καβάλας 11/11 | 16:28
- Έρευνα ικανοποίησης και προφίλ τουριστών στο Ναύπλιο 11/11 | 07:09
- Γεύσεις Χαλκιδικής στo Μουσείο της Ακρόπολης 10/11 | 07:39
- Γερμανοί sommelier στην Πελοπόννησο 09/11 | 09:44
- Η Ομάδα Εργασίας Πολιτισμού των Ιωαννίνων 11/11 | 07:07
- Περιφέρεια Θεσσαλίας: Δράσεις προώθησης του αγροδιατροφικού τομέα 09/11 | 09:35
δημοφιλέστερα
- 1 Τουρισμός | ΑΒΤΑ: Εκστρατεία για την προστασία της φύσης και της βιοποικιλότητας, με δράσεις από τους πράκτορες 11.11.2024 | ΧΡΗΣΤΙΚΑ
- 2 Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής | Αυξημένες προκρατήσεις για το 2025 στη βρετανική αγορά 11.11.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 3 Ελλάδα - ΕΟΤ | «Χρυσοί» νικητές στα αμερικανικά τουριστικά βραβεία Travvy Awards 2024 11.11.2024 | ΕΟΤ
- 4 Ψηφιακή εφαρμογή για τα μονοπάτια του Μύθου και της Φύσης στη Ρόδο 12.11.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 5 Άδειες για πισίνες σε ξενοδοχεία στην Κεφαλονιά και στην Ανατολική Μάνη 12.11.2024 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 6 Άδειες για χρήση νερού από γεωτρήσεις σε ξενοδοχεία της Μυκόνου 12.11.2024 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
- 7 LoveHER | Τουριστική προβολή του Ηρακλείου: Επίσημη προβολή του σποτ, εμπνευσμένο από τα γράμματα HER της λέξης HERAKLION 19.07.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 8 Τουρισμός | Το διαδίκτυο και οι ταξιδιωτικοί πράκτορες εμπνέουν τους Βρετανούς για τις διακοπές τους 12.11.2024 | ΑΓΟΡΕΣ
- 9 FedHATTA/ΗΑΤΤΑ: Η Ελλάδα στο επίκεντρο των εξελίξεων στην παγκόσμια αγορά οργανωμένων ταξιδιών 11.11.2024 | FEDHATTA
- 10 Ο Δήμος Μήλου στο Δίκτυο για Βιώσιμες Κυκλάδες 11.11.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ