Η Χαλκιδική στην έκθεση Salon des Vacances 2023 | Αυξητικές τάσεις στην τουριστική κίνηση από το Βέλγιο

10 Feb 2023, 11:56 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

TornosNews.gr

Η Χαλκιδική στην έκθεση Salon des Vacances 2023 |  Αυξητικές τάσεις στην τουριστική κίνηση από το Βέλγιο

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η συμμετοχή της Χαλκιδικής στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού Salon des Vacances 2023, που πραγματοποιήθηκε στις Βρυξέλλες από τις 2 έως τις 5 Φεβρουαρίου 2023. Ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής (ΤΟΧ) συνεπής στο ραντεβού του με το Βελγικό κοινό, έδωσε το παρόν στο σημαντικότερο τουριστικό γεγονός της χρονιάς στο Βέλγιο με δικό του stand στο περίπτερο του ΕΟΤ.

Ενθαρρυντικά είναι τα μηνύματα από την Βελγική αγορά για τον Ελληνικό τουρισμό, ιδιαίτερα για τον τουρισμό της Χαλκιδικής καθώς οι τάσεις της τουριστικής κίνησης είναι αυξητικές σε σχέση με πέρυσι, γεγονός που επιβεβαιώθηκε στις κατ’ ιδίαν συναντήσεις που είχε η διευθύντρια marketing του ΤΟΧ, κα Τάνια Ακριτίδου με στελέχη της TUI Βελγίου, του Tour Operator T-HL και του εξειδικευμένου γραφείου luxury διακοπών SilverJet.

Θετικό δεδομένο συνιστά η επαναφορά των απευθείας πτήσεων της Aegean airlines από τις Βρυξέλλες προς το αεροδρόμιο ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ της Θεσσαλονίκης κατά τη θερινή περίοδο, οι οποίες προστίθενται στις ήδη υπάρχουσες πτήσεις της Ryanair και της TUI Fly Βελγίου.

Τη φετινή έκθεση υπολογίζεται ότι επισκέφτηκαν 70.000 άτομα ενώ συμμετείχαν 300 εκθέτες αναζητώντας πληροφορίες και έμπνευση για τα επόμενα ταξίδια τους. Το χώρο της Χαλκιδικής επισκέφθηκε ο Πρέσβης της Ελλάδας στο Βέλγιο κ. Διονύσιος Καλαμβρέζος και πλήθος Βέλγων με κύρια ενδιαφέροντα τη φύση και τον πολιτισμό ενώ αυξημένο ήταν το ενδιαφέρον για τα ταξίδια σε μικρές ομάδες και οι μετακινήσεις με αυτοκινούμενα οχήματα.

Η ενεργειακή κρίση δεν φαίνεται να πτοεί τους Βέλγους, οι οποίοι -σύμφωνα με την έρευνα της iVOX για λογαριασμό της οργανώτριας εταιρείας- εξακολουθούν να ταξιδεύουν και προγραμματίζουν τις διακοπές τους με κριτήρια το κόστος του ταξιδιού (55%), τον καιρό (43%) και τη φυσική ομορφιά του προορισμού (38%).

O Τ.Ο.Χ. θα συνεχίσει και φέτος την προβολή του στην ανερχόμενη αγορά του Βελγίου μέσω στοχευμένης ψηφιακής καμπάνιας που θα ξεκινήσει τον Απρίλιο ενώ σε συνεργασία με το γραφείο του ΕΟΤ Κάτω Χωρών θα πραγματοποιήσει στις αρχές της τουριστικής σεζόν, 2 θεματικά press trips που θα αφορούν τη γαστρονομία και τις δραστηριότητες στη φύση.

Facebook Twitter Linkedin

διαβάστε ακόμα

δημοφιλέστερα